Mi fán terem a konverzió? – 2. rész

Folytatjuk múlt heti bejegyzésünket a konverzióról, amely több, mint egy online marketing szakkifejezés, inkább egy gondolkodásmód alapját képezi. “De Nálunk sokan telefonon rendelnek…” Az internet elterjedésével, merőben új szokások, folyamatok és mérési lehetőségek épültek ki. Ezért a régi “offline” világban edződött marketinggel foglalkozóknak szemléletváltásra van szükségük. Tisztában vagyunk vele, hogy ez nem mindig egyszerű és […]

Mi fán terem a konverzió? – 1. rész

Sok online marketing eszközről, megoldásról írtunk már, azt is remélhetőleg mindenki belátja, hogy milyen fontos a mérés. Viszont úgy látom, hogy nagyon sok cég online marketingjéből hiányzik valami. Az a valami, ami egyértelmű döntési helyzeteket teremt, ami az üzleti modell kialakításától az egész online marketing megtervezésén és a szövegíráson keresztül áthatja az egész folyamatot. Ez […]

Személyre szabott online világ

Olvasom, nézem, hallom a tegnapi nagy Facebook bejelentés hatásait, figyelem a reakciókat és minden arról szól, hogy most lett csak igazán a Google nagy riválisa világ legnagyobb közösségi oldala, hiszen “rátört” az eddig sokszor monopolista megmozdulásokkal vádolt nagy keresőóriására. Egyrészt én nem gondolom, hogy nagyobb konkurensek lettek mint eddig, hiszen amit a Facebook fog kínálni […]

2012

Biztosan Te is így vagy vele, de utólag visszatekintve ez az év (is) gyakorlatilag hipergyorsasággal elröppent. Fel sem eszméltünk a tavalyi szilveszter után és január végén máris indult a legátfogóbb online marketing képzésünk az OMA Live! Ebből a tanfolyamból idén is 3 teltházas képzést hoztunk tető alá, sőt ebben az évben ünnepeltük a sorozatban a […]

Karácsony 2012

Eljött egy újabb karácsony. Ilyenkor kicsit megállunk, lelassítunk, megpihenünk. Elgondolkodunk azon, hogy mi az, amit jól csináltunk, mi az, amit kevésbé, értékeljük az elmúlt évet. Talán terveket szövögetünk. De ahhoz, hogy erőt meríts a következő kihívásokhoz, el kell tudni engedni a napi gondokat. A minap eljutott hozzám egy nem kifejezetten karácsonyi történet, de mégis nagyon […]

Inspiráló könyvek karácsonyra

Nem tudom Te hogy vagy vele, de én hiszek abban hogy ebben az eldigitalizálódott 21. századi világban is megmarad egy kicsit a könyv olyannak, mint amilyennek megszoktuk. Persze tudjuk a trendeket, ismerjük számokat melyek mind azt hozzák ki, hogy évről évre több ekönyv (és a hozzávaló olvasó) fogy, és lehetséges hogy ez a “matuzsálemi” hozzáállás […]

Lehet, hogy hiába hajszolod a legújabb online marketing megoldásokat?

2012-t írunk, hamarosan már 2013-at. Egyre újabb online marketing megoldások jelennek meg, melyek esetenként igencsak komoly érdeklődést váltanak ki. Például nagyon trendi a Facebookon szponzorált történet formájában hirdetni, vagy mondjuk az AdWords kombinált érdeklődés alapú célzási megoldásaitól is sok marketinges döntéshozónak a nyála is kicsordul. Emellett sok vállalkozásnál azt látom, hogy miközben kínosan ügyelnek arra, […]

Weblap elemzés: Tipikus hibák a magyar weben 2. rész

Ha rendszeresen követed az OMA Blogját, akkor bizonyára tudod, hogy 600 honlapot elemeztünk az elmúlt napokban. Egyesével, kritikusan, szakmai szemmel vizsgáltuk a beküldött honlapokat, és összeállt egy rendkívül masszív típushiba lista, amelyek egyöntetűen jellemzik a magyar webet. Az első 10 tipikus hibát ebben a korábbi bejegyzésben találod,  most jön a folytatás, íme a második adag!

Weblap elemzés: Tipikus hibák a magyar weben – 1. rész

Döbbenetes érdeklődést tanúsítottatok a múlt heti kezdeményezésünk iránt, melyben példákat kerestünk a mai bejegyzéshez. Minden képzeletet felülmúlt a kommentáradat, amilyen ütemben küldtétek be a weboldalakat. És bevallom ez így utólag elég komoly munkát jelentett, csak a hozzászólások végigolvasása több órát vett igénybe. De nem panaszkodom, mondhatni mi kértünk fel Téged is a keringőre! :) A […]