Elmélkedés egy régi közmondáson

Mit mond a jó öreg közmondás? “Jó bornak nem kell cégér.” Mit is jelent? Wikiquote szerint ezt: “A jó minőségű terméknek nincs szüksége reklámra.” Valóban így lenne? Meg kell csak nézni a magyar borokat. Mi itthon ismerjük őket, össze tudjuk hasonlítani más, külföldi borokkal. De egy más országból ide tévedő – amúgy borkedvelő – vendég, […]

8 változás az online marketingben 2013 nyarán

Bevallom, nekem ez jó kis pihenős nyár volt, de lassan vége, és ilyenkor persze el kell kezdeni felvenni a ritmust. Attól, hogy az elmúlt hónapokban általánosságban is (nem csak nálam) lassabb volt a tempó, az élet zajlott, és sok változás történt az online marketingben. Konkrétan, ahogy kezdtem belemártózni a változásokba, úgy éreztem magam, mint egy […]

Google Tag Manager – Google Címkekezelő – vége a kutyulásnak!

Ha első hallásra nagyon technikainak tűnik ez az írásunk, akkor jó, ha tudod, hogy szinte minden honlap gazdát, online marketingest érint az a probléma, amiről szó lesz. Ha legalább egy másik online marketing szolgáltató partnerrel dolgozol együtt (pl. fejlesztővel), akkor máris neked találták ki a Google Tag Managert, magyar fordításban Google Címkekezelőt. Milyen mérőkódokat használsz? […]

Az Origo, az Index, és a Te honlapod

Ha olvasod az Origo.hu-t akkor bizonyára feltűnt, hogy a napokban teljesen átalakult a megjelenése. A nyitóoldal, és szépen sorban az összes aloldal és rovat is. A váltás egy folyamat, talán még most sem értek a végére. Az ilyen nagy és sokak által látogatott portálok design váltásai mindig érdekesek. Pár éve (talán 2007-ben) az index.hu akkori […]

A suta szlogen és a talpraesett vezérigazgató esete

Remek kis esettanulmány zajlott le az OMA Facebook oldalán tegnap, aminek kapcsán a webszövegírás és a közösségi média marketing egy-egy nagyon fontos elemére van alkalmunk rávilágítani. A sztori röviden Történt, hogy olvastuk az addict blog egy bejegyzését, amiben épp azon élcelődött a szerző, hogy mennyire félresikerült az AEGON Biztosító szlogenje. A szlogen ennyi: “Több, mint […]

4 eszköz, amivel tesztelheted a honlapod használhatóságát

Bármennyire is sok lehetőség van arra, hogy a honlaptulajdonosok teszteljék a weboldalaik hatékonyságát, a valóságban nagyon kevesen veszik a fáradságot hogy ezeket az eszközöket ki is próbálják. Számos ingyenes és fizetős, de olcsó megoldás is létezik már erre, és habár a szükségességét talán nem nagyon kell magyarázni, a gyakorlatban mégis kevesen próbálják tesztelni a honlapjukat. […]

Not provided = nem kötöm az orrodra! – Google Analytics

Ha időnként szoktad ellenőrizni a Google Analytics jelentéseket a webes megjelenéseiddel kapcsolatban (ugye szoktad?!), akkor bizonyára azt is kielemzed, hogy milyen kulcsszavakra kerestek a látogatóid, amikor megtalálták honlapodat. Az organikus találatokból jövő látogatók kulcsszavait a Forgalmi források / Források / Keresés / Organikus  jelentésében találod. Igen ám, de ott van egy elég nagy számot képviselő […]

Jönnek, mennek…

… a lehetőségek egy ember életében és általában attól függ hogy él-e velük, hogy éppen akkor milyen stádiumban van. Egyes tanítások azt mondják, hogy a szerencse nem létezik. A szerencse a felkészült ember és a lehetőség találkozása. És ha belegondolsz ebben van valami. Sztori az átlagos cégvezetőről Az erdőben egymás mellett dolgozott két favágó. A […]

6+1 okos beállítás a YouTube-on

Ha a YouTube-ot nem csak videók nézésére használod, hanem szoktál anyagot feltölteni is, akkor biztosan észrevetted, hogy mind a felület kinézete, mind a funkciók nagyon sokat változtak az elmúlt időszakban. Lettek olyan apróbb, (talán) nehezen megtalálható beállítási lehetőségek, melyekről illik tudnod, ha üzleti céllal is használod a YouTube-ot. Ezek közül vesszük ma sorra a legfontosabbakat.