Mit nevezhetünk sikernek a keresőoptimalizálásban?

Nem telik úgy el hét, hogy legalább 3-4 valamilyen impulzus ne érjen azzal kapcsolatban, hogy mi a helyzet a SEO-val 2014-ben. És persze a Keresőoptimalizálás Szemináriumon is rendszeresen visszatérő kérdés, hogy mit lehet (még) tenni, mit kell másképpen tenni mint eddig, és ki fogja ezt megcsinálni “helyettem”, ha “nekem nincs időm, vagy nem ezzel akarok […]

Segítség: Valaki visszaél a (márka)nevemmel!

Biztos találkoztál már olyannal (ha épp nem Veled történt meg), hogy ha rákerestél a cégnevedre, saját márkanevedre, vagy felépített becenevedre (amiről úgy gondoltad, hogy csak a Tiéd), ott virított egy konkurensed hirdetése a Google-ben. Pláne, még idegesítőbb, ha valaki elveszi a neved és ő is ugyanazon név alatt kezd el terméket piacra dobni és kommunikálni. […]

10 éves a Facebook – és a nagy bejelentés

2010-ben (te jó ég, lassan 4 éve), hogy Mártonnal azon szájkaratéztunk, hogy melyik hirdetési rendszer a jobb: a Facebook Hirdetések vagy a Google AdWords? A kérdés egyébként még ma is lehet költői, mindkettő mellett és ellen is szólnak évek. A megoldás talán még mindig az, hogy másra jók, máshogy jók. A Facebook azonban az elmúlt […]

Akarsz “nagyhalakkal” úszni?

Aki a szolgáltatói oldalon áll, legyen szó bármilyen iparágról, ha még nem volt dolga multikkal, szinte biztosan szeretne nagyvállalatnak dolgozni. Online marketinggel foglalkozó szakemberek, ügynökségek körében is gyakran látok sóvárgó tekinteteket, ha szóba kerülnek a multik. Pedig… Nem mindig egy leányálom. Nem biztos, hogy olyan zsíros falatok esnek le onnan és nem garantált, hogy olyan […]

15 videó, ami inspirál majd 2014-ben!

Ha esetleg lemaradtál volna, akkor itt pótolhatod. Ha nem, akkor ezt a linket elteheted azokra az időkre amikor egy kis inspirációra vágysz. Az ünnepek alatt az OMA Facebook oldalán rendeztünk egy kis videómaratont. Azaz december 22. és január 5. között minden este 7 órakor közzétettünk egy általunk kedvencnek tartott elgondolkodtató videót. Olyat, amin elcsodálkozol, ami […]

5 év

5 év az online marketingben nagyon hosszú idő, rengeteg minden történt, világszerte az egész iparágban, és idehaza is a mi kis piacunkon is. Az Online Marketing Akadémia 5 éve kelt életre, 5 éve írjuk a blogunkat, 5 éve tartunk képzéseket, írunk tudásanyagokat. Egy kis visszaemlékezés, számok adatok, érdekességek (rendhagyó módon nem csak az elmúlt 1 […]

Hogyan változtatta meg az internet az életed?

Még valamikor a nyáron kaptam egy felkérést, hogy írjam meg a címben feltett kérdésre a saját válaszom, azzal a  céllal, hogy ebből (és mások ugyanerre a kérdésre adott válaszaiból) egy könyv szülessen. Pár napja jártam “A világhalóba keveredett ember” című esszékötet bemutatóján. A felkérésre azért mondtam igent, mert egy olyan kérdésen kellett elgondolkodnom, amiről a […]

Google Kolibri – a változásra hangolva

Jó nekünk ez? Felejtsük el amit eddig tudtunk a SEO-ról? Minden máshogy lesz ezután? Rengeteg ilyen és a ezekhez hasonló kérdést kapunk a nemrégiben életbe lépett Google keresőalgoritmus frissítésekkel kapcsolatban. Fel sem ocsúdtunk a “Hummingbird” (Kolibri) fedőnevű frissítésből, máris megjött a “Penguin 2.1” is. A Google szerint teljes körű, radikális változások mentek végbe a keresőalgoritmuson. […]

Egyre nehezebb az email marketing

Régen beszéltünk itt az OMA blogjában az email marketingről, pedig lehet, hogy több figyelmet érdemelne ez a sokak által őskövületnek tekintett online marketing eszköz. Manapság, amikor heti szinten cikkek százai jelennek meg a Facebook éppen aktuális újdonságairól, és az Apple legújabb termékeiről, lehet hogy nem túl népszerű téma az email marketing. Pedig lehetne népszerű, pláne […]