Gyakoriságkorlát a Facebook hirdetéseknél?

Amióta utoljára írtunk bejegyzést a Facebook hirdetési rendszeréről, rengeteget változott szerencsére előnyére. Bődületes ütemben jönnek a megoldások, azokra a problémákra, melyeket a gyakorlott (mondjuk AdWords-höz szokott) hirdetők kifogásolnak. Az utóbbi időszakban tökéletessé vált a konverziómérés, átalakult a hirdetési fiók teljes struktúrája, ennek megfelelően a hirdetések létrehozása és azok menedzselésének felülete is változott. Természetesen a célzás […]

Mi vár Rád az online marketing területén 2015-ben?

Átgondoltuk, összegeztük, és most leírjuk Neked azokat a trendeket, melyek mentén szerintünk a legbiztosabb a siker 2015-ben. Figyelj, és gondold át melyek azok a pontok, ahol fejlődnöd változtatnod kell! Semmiről sem maradtál még le, év eleje van, van idő mindent kivitelezni, csak csináld! Kezdjük:

2014 tanulsága

Mindenki másra figyel De mi a helyzet Veled? Rád ki figyel? Az ember néha hajlamos bepörögni.  

Google AdWords konverziómérés újratöltve

Akik Google AdWordsben hirdetnek és már az alapokkal tisztában vannak, nagyon remélem, hogy konverziókat is mérnek, vagyis nem csak kattintásokban, hanem konkrét célok teljesülésében gondolkodnak. Az okos hirdetők szeretnék tudni, hogy az elköltött hirdetési büdzsé milyen kézzel fogható eredményeket hozott a vállalkozásnak. (Például az elköltött 100.000 Ft-ból hány vásárló, feliratkozó, ajánlatkérő stb. származott.) A még […]

Megosztó világ

Manapság a megosztás életünk részévé vált. Sok vállalkozás dolgozik és fizet is azért, hogy az általa létrehozott információt, tartalmat minél többen megosszák. Megosztó világ ez a mai, nem? Azonban létezik a megosztásnak egy másik értelme, ami az elmúlt időszakban kezdett egyre inkább teret nyerni. Nem arról beszélek, hogy mit osztanak meg az emberek Facebookon, Twitteren, […]

Mikor kezdődik a sikeres karácsonyi kampány?

A címben feltett kérdésre a válasz: MOST! Nézzük meg, hogy miért! Az időjárás még a nyarat idézi vissza, még keveseknek jut eszébe egy havas táj, karácsonyfa csillagszórókkal, bejgli illata, a karácsonyi dalok stb. De ha már azt veszed észre, hogy “itt lóg a levegőben” a karácsony, akkor bizony elkéstél… Ezért megpróbálunk időben szólni! Szeptemberben már […]

Email marketing a Facebook korában

Ma Magyarországon már nagyon sok cég használja az emailt marketingcélokra, ki lehet mondani, hogy talán ez a „legősibb” ugyanakkor a legtöbb próbát megélt, és kiállt online marketingeszköz. Az idő azonban halad és mellette folyamatosan jönnek-mennek egyéb marketingmegoldások, amelyek az éppen aktuális trendeket diktálják. Napjainkban ez a trenddiktáló marketing eszköz a cégek fegyvertárában egyértelműen a Facebook. […]

És ha nem lesz Facebook?

A Facebook magyarországi “pályafutását” a kezdetektől nyomon követjük, kifejezetten szemlélve a cégekhez való viszonyát. Üzleti oldalak létrehozása, azok beállításának módosítása, a közzétett tartalmak elérésének csökkenése, a hirdetési rendszer és az árak változása stb. Mi tartottuk Magyarországon az első Közösségi Média Szemináriumot, is melynek szerves része a Facebook üzleti felhasználása is. Így, az évek alatt nagyon […]

Remarketing – Gondolatolvasó hirdetések

Az internet előre törésével a hirdetési célzások egyre finomodtak. Már a mondanivalót a kontextushoz tudjuk igazítani, vagyis az adott szövegkörnyezethez illeszkedő hirdetéseket tudunk megjeleníteni, vagy gondolj például a keresési hirdetésekre, ahol a keresésekhez képest releváns üzenettel tudunk megjelenni. A további fejlődés lehetővé tette mára azt is, hogy bizonyos hirdetési rendszerekben (Facebook, AdWords Display Hálózat) még […]