A közösségi média megoldások, különösen a Facebook előre törésével kapcsolatban szokás emlegetni, hogy az email marketingnek, meg úgy általában az emailezésnek befellegzett. Ezen mindig jót szoktunk mosolyogni, mert a mi online marketingünk egyik, ha nem a legerősebb lába az email marketing. Email marketing nélkül nem tartanánk ott, ahol, email marketing nélkül nem tudtuk volna ezt […]
Hol tartózkodnak az ideális érdeklődőid? (Google AdWords trükk)
2016. április 5.
Észrevetted már, hogy a különböző tulajdonságok alapján osztályozott látogatóid más-más eredményeket hoznak? Nem ugyanúgy viselkednek és döntenek a nők vagy férfiak vagy a különböző életkor csoportba tartozók. Más konverziós aránnyal rendelkeznek a keresőből érkező látogatók, mint pl. a banneres hirdetésedre kattintók. Miért lenne egységes a kép, ha földrajzi szempontból vizsgálnánk meg az érdeklődőidet? A vizsgált […]
Online marketinges állást keresel? Vagy kínálsz?
2016. március 22.
Emlékszel még a bő 3 hónappal ezelőtti bejegyzésünkre, melyben arra kerestük a választ, hogy vajon a legtöbb cég miért nem talál megfelelő szakembert a betöltetlen online marketinges állásajánlatára? (Ezért nem.) Nos a helyzet azóta sem változott, legalábbis mindkét oldalról bőven látunk szabad kapacitást. Hetente több megkeresés is befut hozzánk, hogy például: “Nem tudtok egy jó […]
Teszteld Google AdWords hirdetéseid! Mennyire vagy hatékony?
2016. február 11.
Összeállítottunk egy kérdéssort, amely segítségével le tudod tesztelni, hogy milyen szinten űzöd az AdWords hirdetéseket. Ha Te kezeled a hirdetéseket, akkor a saját tudásod gyakorlatban való alkalmazását tudod próbára tenni. Ha más kezeli, akkor pedig azt tudod letesztelni, hogy mennyire ügyes és alapos az akinek ez a feladata. A lenti kérdéseket nem csak tesztelés céljából […]
Miért hibás Majka nyereményjátéka a Facebookon?
2016. január 26.
Tegnap este vettünk észre egy posztot a Facebookon, ezzel kapcsolatban tettünk fel gyors kérdést a saját Facebook oldalunkon: A szám mindenképpen elismerésre méltó, de Majka most hibázik. Hol a hiba a képen? Közzétette: Online Marketing Akadémia – OMA.hu – 2016. január 25. Majka (talán nem kell bemutatni, ha valaki nem tudja kiről van szó, akkor […]
A hetedik…
2015. december 30.
A “7” egy bűvös szám, a népmesékben is kitüntetett szerepe van. Immáron hetedik alkalommal írjuk meg év végi visszaemlékezésünket, hogy milyen évet is tudhatunk a hátunk mögött. Igen, már 7 évesek is elmúltunk. Igaz, hogy az elmúlt évben: 1 napos szemináriumból 28-at tartottunk meg; 3 teltházas OMA Live! kurzust vittünk végig; az idén több, mint […]
Miért nem találsz PPC szakembert?
2015. december 3.
Aki Facebokon követ bennünket, olvashatta a bejegyzésünket, melyben épp azon gondolkodtunk el a múlt héten, hogy mennyire felrobbant a PPC szakma. Az állásajánlatok számából az látszik hogy bődületes munkaerőhiány van ezen a területen. Rengeteg a feladat, az ügynökségek úsznak a megbízásokban, és azonnali kezdéssel lenne szükségük, rögtön bevethető gyakorlott munkaerőre. Sok kkv vagy akár nagyobb […]
18 online marketing bejegyzés, amit nem hagyhatsz ki
2015. november 25.
Holnap lesz napra pontosan 7 éve, hogy elindult az OMA blogja, egy mai szemmel nézve (talán) kezdetleges bejegyzéssel. A témaválasztás azonban nem véletlen, a mérésről szól. A mérés a sikeres online marketing egyik legfontosabb alapköve, a számokból okos döntéseket hozhatunk, melyek mutatják a helyes irányt. Nagy szavak használata nélkül azt gondolom, hogy az aktuális és friss […]