Van az úgy, hogy ez ember le-leragad pár videónál böngészgetés közben, még akkor is ha azok reklámok. Én ezeknél időztem el az elmúlt 2 hónapban… Neked melyik jön be leginkább?
Marketingsüti – ha lemaradtál, egy falatot akkor is adunk!
2009. február 23.
Márton most épp a megérdemelt egyhetes szabiját tölti a Marketingtorta konferencia után, ahol ugye a webanalitikáról és a Google Analytics-ről tartott előadást. Ha lemaradtál, vagy azért mert nem tudtál eljönni a konferenciára, vagy azért mert ugyan ott voltál, de nem bírtál lejegyzetelni mindent, ne aggódj! :) Márton prezentációját, egy az egyben bárkinek letölthetővé tesszük a […]
A Provident és a gerilla marketing
2009. február 20.
Miért gondolom azt, hogy ami az elmúlt napokban történt a Provident körül az egy nagyon jól felépített gerilla marketing kampány? Ezért: Kreatív.hu Privátbankár.hu Index.hu Pénzcentrum.hu Origo.hu Stop.hu Figyelőnet.hu Hiradó.hu (MTV) Bankkártya.hu … És még sorolhatnám. Nézzük a forgatókönyvet:
A website ergonómia iskolái
2009. február 17.
Érdekes gondolatokat feszeget Konrád a tegnapi bejegyzésében, és mivel többször is megszólítottak a a hozzászólásokban, gondoltam megér egy bejegyzést az OMA blogjában is a téma. A vita alapvetően arról szól, hogy mi a hatékonyabb a hosszú, képernyőkön átívelő, kilométeres értékesítési szöveggel ellátott, és menü nélküli weboldalak vagy a jól átgondolt menürendszerrel strukturált, tagolt weboldalak. A […]
BREAKING: Már csak 10 kedvezményes belépőjegy van Marketingtorta II-re! (+ videó!)
2009. február 12.
Korábban már leírtuk mi mindent tartalmaz a 60.000 ft-os ajándék, és hogy ha az OMA2009 kuponkód még további 10.000 Ft-ot ér Neked. Most azonban már az a “breaking” hír, hogy már összesen csak 10 kedvezményes jegy maradt nálunk a mostani Marketingtortára.
Mi érdekel a Google Analytics-ben?
2009. február 10.
A Marketingtorta Konferencia & Workshopra készülök éppen. Ebbe a készülődésbe szeretnélek Téged is bevonni! Hogyan? Előbb figyeld, mi mindenről lesz szó!
Rémeket látott a Google…
2009. február 3.
Az elmúlt hétvégén, szombaton kerestem valamit a Google segítségével. Egy nagyon érdekes jelenségre lettem figyelmes. Valami hibát vettem észre a Google rendszerében. De mielőtt bemutatom ezt a nagyon rövid ideg fennálló hibát, nézzünk pár érdekességet a Google háza tájáról: Másodpercenként akár több, mint tízezer keresést is kiszolgál, egyenként pár tizedmásodperc alatt. Naponta kb. 200 millió […]
Webdesign 2009: Mire optimalizáljunk?
2009. január 31.
Évek óta szerepel a trendek között, hogy a mobil eszközök elterjedésével az internetezési kultúra is meg kell, hogy változzon. A tavalyi év már az iPhone-ról, és a hozzá hasonló (?) mobil eszközökről szólt. Az idén ez a trend továbbra is folytatódik, de ki is egészül az egyéb mobil kommunikációs eszközökkel, mint például a netbookok. Ha […]
Marketingtorta II – Találkozzunk február 21-én
2009. január 27.
Egy nagyszabású és nagyon ígéretes rendezvényre kaptam meghívót, mint előadó. Ez a rendezvény nem más mint a Marketingtorta II. Időben ez a 2. ilyen fedőnéven futó konferencia. A webanalitikáról fogok beszélni. Bemutatom azt a szemléletmódot, ami nekem és az ügyfeleimnek bevált a látogatói viselkedés elemzésnél. Sok érdekes tipp és trükk lesz, amelyek segítségével még jobban […]