6 ok, hogy megköszönd.

Sok weboldalon találkozom azzal, hogy a látogató kitölti az űrlapot, rákattint az elküld gombra, és nem történik semmi. Azaz csak annyi, hogy az űrlap kitörlődik, és visszaáll az eredeti rend. Nálad is így van ez? Hiba! Az a minimum, hogy megköszönjük a látogatónak hogy fáradozott az űrlap kitöltésével, de ezen kívül egy jó köszönőoldalt még […]

Gazdasági válság és az online marketing – Örülnünk kellene!?

A kisebb-nagyobb gazdasági válságok természetes velejáróik a gazdaság menetének. A mi életünkben is elő-előfordul, hogy megbetegszünk, majd meggyógyulunk. Semmilyen vihar nem tart örökké. Előbb utóbb kilábalunk a válságból. Vajon szomorkodnunk kell-e azért mert pont a mi életünkben és pont most jött el egy ilyen méretű gazdasági megingás? Az attól függ hova szeretnénk tartozni. Azok közé, […]

Öngyilkos spammer

Kaptam egy spam-et. Nem olyan ritka dolog ez, tekintve hogy ma a világhálón terjengő e-mailek 70%-a (durva becslés) spam. Általában egyből törlöm is ezeket, ha egyáltalán átjutnak a spamszűrőmön, de vannak alkalmak mikor tanulok belőlük, van amikor borzongok. Most pl. egy kifejezetten nevetséges spam-et kaptam. Annyira rossz hogy az már szinte nevetséges. Íme:

Online reklámköltésünk fele kidobott pénz… De melyik fele?

Az online hirdetéseink költségének egy része a kukában végzi. Jobb esetben csak a fele, rosszabb esetben az egész. Ezt ahhoz a jelenséghez tudnám hasonlítani, mint amikor a szórólap osztó kisdiák az aluljáróban lelekesen a kezünkbe nyom egy szórólapot, amit a legtöbben az első szemetesbe kidobunk. Pénzpazarlás a szórólaposztó fizetése, a szórólap előállítási költsége?

Amikor a felhasználó NEM barát…

Mekkora baklövés az, amikor egy látogató feliratkozna a hírlevélre, de nem tud? Legyen ez egy költői kérdés. Belebotlottam, már megint egy ellenpéldába. A téma épp aktuális nálam, ezért valahogy eljutottam a Fundamenta weboldalára, és első látásra egyébként nem is rossz, bár nagyon picinek tűnik, és nem sok szöveges tartalom van benne, de igazából nem ezért […]

A terméked jó vagy a marketinged?

Volt szerencsém a hétvégén Bécsben karácsonyi vásározni. Régóta szerettem volna eljutni a Café Sacherbe, hogy megkóstoljam az eredeti Sacher-tortát. Ilyen-olyan Sacher-tortát lehet több bécsi, sőt hazai cukrászdában kapni, de az “eredetit” csak a Café Sacherben. (Az “eredeti Sacher-torta” a Hotel Sacher védjegye.) Mivel bécsi városlátogatásunk egyik fő célpontja volt a Café Sacher, az interneten gondosan […]

“…pedig a Google a mi adatbázisunkat használja…”

Hetente kapok kb. 3-4 telefont hogy regisztráljam magam, a cégem, és a weboldalaim különböző online tudakozókba, sárgalapokba, cégböngészőkbe stb. Gondolom az ilyesfajta cégek agresszív értékesítési kultúrájának köszönhetően ezzel nem vagyok egyedül.

Ellenpélda

Épp csak hogy debütált az ország jelenleg egyetlen webergonómiával foglalkozó eBookja,  (az Online Marketing Akadémia Webergonómia modulja), máris beleakadtam egy új ellenpéldába, olyanba amelyikkel eddig nem találkoztam, pedig hasznos lett volna beletenni a modulba. Nevezetesen, valahogy eltévedtem a Kimnowák együttes honlapjára, és ez fogadott: Hát, mit mondjak, manapság ilyen példát azért nem könnyű már találni; […]

Miért a Google Analytics?

Mert professzionális webalnalitikát kapunk a Google-től teljesen ingyen, mely a legtöbb kis- és középvállalkozás igényeit a messzemenőkig kielégíti. Egy gyors regisztrációval és minimális fejlesztéssel már mienk is lehet a teljes elemzésközpont. A Google Analytics és egy normál látogatottság számláló között körülbelül annyi a különbség, mint amennyi egy biciklikomputer és egy repülőgép műszerfala között van.