2 kezdő Google AdWords hirdető beszámolója

1. Viktória története: “Egy szép őszi délutánon hasonszőrű vállalkozó barátaimmal kávézgattam, miközben hallottam erről a Google AdWords nevű hirdetési lehetőségről. Már többen is kipróbálták közülük a kattintás alapon fizetett hirdetések ezen formáját. Arra gondoltam, hogy én is elhirdetek 100.000 Ft-ot, próba szerencse.

Nem hiszek a szememnek

Nap mint nap botlok bele új, 2009-ben átadott weboldalakba, és egyszerűen nem hiszek a szememnek. Miért van az, hogy az ilyen weboldalak zömén nem igazodok el? Hosszú másodpercekben telik, míg rájövök, mi hol van, annak ellenére hogy gyakorlott internetfelhasználónak mondom magam.

Top 5 Google Analytics hiba – ugye Te nem követed el?! #2

Folytatom múlt héten elkezdett bejegyzésemet további 2 Google Analytics hibával és ráadásnak 1 sokszor feltett kérdéssel.

Keresőmarketing: 10-ből 9-en utólag akarják. Hiba.

Sokan azért nem gondolkodnak előre, mert nem tudják, hogy keresőmarketingben is megéri előre tervezni, gondolkodni. A bejegyzés apropóját egy a weboldalam kapcsolatfelvételi űrlapján most érkezett üzenet adja: (…) Weboldalam optimizálásával kapcsolatban szeretném a tanácsukat kérni. Az oldal kb. 1 hónapos. Ez idő alatt sikerült elérnem, hogy arra a keresőszóra amely az oldalra nézve, Romániában a […]

Top 5 Google Analytics hiba – ugye Te nem követed el?! #1

Összegyűjtöttem a leggyakoribb Google Analytics felhasználói problémákat, amikkel mostanában találkoztam. Ezek olyan tipikus bakik, amiket sokan elkövetnek. Okuljunk hát belőlük. Azt már fel sem hozom, hogy mekkora végzetes hiba és nagyvonalú hanyagság, ha valaki nem gyűjt információkat látogatóiról, mert ezzel kapcsolatban már rongyosra beszéltem a számat és biztos vagyok benne, hogy Te nem tartozol közéjük… […]

Mi köze a sörnek a pelenkához?

Aki pelenkát hord vélhetően nem szokott sörözni. Illetve aki sörözik, annak már nem kell pelenka… Hogy kapcsolódik mégis a sör és a pelenka? Nagyon furmányos módon és aki erre először rájött, nagyon sok pénz keresett vele…

Kedves Ügyfelünk, ez a Te napod! Légy boldog!

Őszintén, te meg szoktad lepni különböző alkalmakkor az ügyfeleidet? Küldesz nekik karácsonykor, húsvétkor, és egyéb jeles ünnepen képeslapot? Vagy legalább egy e-mailt? HA IGEN: Ha igen, akkor ahhoz a többséghez tartozol, aki az ilyen ünnepek alkalmával letudja a kötelezőt: összedobunk a grafikussal egy képeslapot, és jobb esetben kinyomtatjuk egy nyomdában, majd postázzuk, rosszabb esetben még […]

Közkívánatra: Webanalitika és Google Analytics prezentáció

A Marketingtorta II konferencia óta nagyon sok levelet kaptam. Ezúton is köszönöm a kérdéseket, javaslatokat, valamint nagyon örülök, ha hasznosnak találtad az előadásomat. A kéréseknek és ígéretünknek megfelelően mindenki számára közzé teszem a prezentációmat. Előadásom közben készítettem egy piackutatást is a résztvevőkke a Google Analytics használatáról, ennek eredménye még engem is meglepett. Konklúziók itt.

Úgy tűnik ebben könnyű lesz megelőznöd a konkurenciádat – ha időben kapcsolsz…

A Marketingtorta II. nevű konferencián tartottam egy előadást bő 1 hete a webanalitikáról és a Google Analyticsről. Szerettem volna némiképp interaktívra venni a figurát és egyszerű kézfeltartással megválaszolható eldöntendő kérdéseket tettem fel a közönségnek. Számomra is nagyon érdekesek és tanulságosak voltak a válaszok, valamint a workshopon feltett kérdések. Ezek alapján megpróbálok egy szubjektív helyzetelemzést közzétenni, […]