Láthatatlan marketing rendszer

A napokban több helyen is tartottam vállalati tréninget, belső céges képzéseket és egy olyan dologra lettem figyelmes, ami valószínűleg sokakat érint. Online marketing eszközök Vannak online marketing eszközök, melyeket sokan kipróbálnak. Egyeseknek sikerül velük jó eredményeket elérni, másoknak nem. Nyilván ez tapasztalat, tudás, és a próbálgatásra szánt pénz függvénye is. Az eszközök lehetnek jók, kevésbé […]

AdWords hirdetések: ügynökség vs. csináld magad

Nagyon jellemző, sokakat foglalkoztató kérdésekre lettünk figyelmesek. Oktatásainkon is gyakran kapjuk a kérdést, hogy “mikortól érdemes már ügynökséget is megbízni az AdWords hirdetések kezelésével”, vagy “mennyiért hirdessek”, “mit lehet elvárni egy ügynökségtől”, stb. Ezen kívül szoktunk ajánlani is bevált szakembereket a legkülönbözőbb feladatokra, így AdWords-re is, ha megkérdeznek. És sokszor a beérkezett igény alapján látjuk, […]

Hiba a Facebook hirdetések jelentéseiben?

Nagyon érdekes kérdéssel kerestek meg a napokban, a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban, ezért gondoltam egy rövid esettanulmányként, és tanulságként leírom röviden. Az alapkérdés Az alapkérdés az volt, hogy hogyan lehetséges az, hogy egy éppen elindult kampányban a Facebook jelentéseiben pár óra eltelte után több konverzió látszik, mint ahány weboldalra való kattintás? Hibás a jelentés? Elviekben nem […]

Hányszor lehet megetetni az embereket a “csoda” ígéretével?

Gyermeki énünkben is benne van, egyetemes kultúránk része és még vallási gyökerei is vannak a „csodavárás”-nak. Sőt a mindenkiben ott lapuló kapzsi profitmaximalizáló énünk is éhes a csodás lehetőségekre, amelyek anyagi haszonnal, sikerekkel kecsegtetnek. Hogy csak a saját területünkön maradjak, nap mint nap látok olyan embereket/cégeket felbukkanni, akik online marketing területen hirdetik magukról, hogy ők […]

Mi köze az online marketingnek a horgászathoz?

Nagyon is sok. Gyerekkorom óta horgászom és megfigyeltem, hogy a horgászathoz rettentően hasonló gondolkodásmód szükséges az online marketinghez is. Innen jött az ihlet és az analógia az OMA legutóbbi – és most már kijelenthetem, hogy minden idők legsikeresebb – kampányához. Aki követte az “Online marketing fogások” című kampányunkat, részenként láthatta felépülni a “sztorit”, ahogy Zsoltot, […]

Mobilegeddon: frissítés a Google algoritmusában

2015. április 21. MOBILEGEDDON Bár a Google egyetlen hivatalos írásában sem találkozni ezzel a szóval, mégis ezen a néven emlegetik a Google mai (2015. április 21-én aktiválódó) algoritmus frissítését, ami komoly hatással van a mobil eszközökről indított keresésekre megjelenő találati listára. A számok azt mutatják, hogy világszerte egyre jobban nő mobilról keresést indító emberek száma, […]

YouTube videós trükkök

Az óriások versenyeznek, a Google (YouTube) és a Facebook párharcából pedig mi, marketingesek is nyerhetünk! Ugyanis a Facebook egyre kevésbé támogatja a YouTube-ra feltöltött videók megosztását, ami például abban is megnyilvánul, hogy a Facebook-os videók elérése sokkal magasabb, mint a YouTube-os megosztott videóké a Facebook hírfolyamokban. A Facebook videók óriási hátránya volt sokáig, hogy a […]

Kedves Schobert Norbert!

Mivel nagyobb a valószínűsége annak, hogy ismeretségünk eddig egyoldalú volt, úgy illik, ha bemutatkozom: Gombos Zsolt vagyok az Online Marketing Akadémia egyik alapítója, trénere, Facebook-szakértő. Cégünk képzéseket tart a legtöbb online markerting témában, (köztük közösségi média témában is) eddig több ezer ügyféllel büszkélkedhetünk. Bemutatkozásom azonban nem folytatom, hiszen ezen az oldalon engem ismernek követnek, több […]

Gyakoriságkorlát a Facebook hirdetéseknél?

Amióta utoljára írtunk bejegyzést a Facebook hirdetési rendszeréről, rengeteget változott szerencsére előnyére. Bődületes ütemben jönnek a megoldások, azokra a problémákra, melyeket a gyakorlott (mondjuk AdWords-höz szokott) hirdetők kifogásolnak. Az utóbbi időszakban tökéletessé vált a konverziómérés, átalakult a hirdetési fiók teljes struktúrája, ennek megfelelően a hirdetések létrehozása és azok menedzselésének felülete is változott. Természetesen a célzás […]