AdWords hirdetések: ügynökség vs. csináld magad

Nagyon jellemző, sokakat foglalkoztató kérdésekre lettünk figyelmesek. Oktatásainkon is gyakran kapjuk a kérdést, hogy “mikortól érdemes már ügynökséget is megbízni az AdWords hirdetések kezelésével”, vagy “mennyiért hirdessek”, “mit lehet elvárni egy ügynökségtől”, stb. Ezen kívül szoktunk ajánlani is bevált szakembereket a legkülönbözőbb feladatokra, így AdWords-re is, ha megkérdeznek. És sokszor a beérkezett igény alapján látjuk, […]

Hiba a Facebook hirdetések jelentéseiben?

Nagyon érdekes kérdéssel kerestek meg a napokban, a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban, ezért gondoltam egy rövid esettanulmányként, és tanulságként leírom röviden. Az alapkérdés Az alapkérdés az volt, hogy hogyan lehetséges az, hogy egy éppen elindult kampányban a Facebook jelentéseiben pár óra eltelte után több konverzió látszik, mint ahány weboldalra való kattintás? Hibás a jelentés? Elviekben nem […]

Hányszor lehet megetetni az embereket a “csoda” ígéretével?

Gyermeki énünkben is benne van, egyetemes kultúránk része és még vallási gyökerei is vannak a „csodavárás”-nak. Sőt a mindenkiben ott lapuló kapzsi profitmaximalizáló énünk is éhes a csodás lehetőségekre, amelyek anyagi haszonnal, sikerekkel kecsegtetnek. Hogy csak a saját területünkön maradjak, nap mint nap látok olyan embereket/cégeket felbukkanni, akik online marketing területen hirdetik magukról, hogy ők […]

Mi köze az online marketingnek a horgászathoz?

Nagyon is sok. Gyerekkorom óta horgászom és megfigyeltem, hogy a horgászathoz rettentően hasonló gondolkodásmód szükséges az online marketinghez is. Innen jött az ihlet és az analógia az OMA legutóbbi – és most már kijelenthetem, hogy minden idők legsikeresebb – kampányához. Aki követte az “Online marketing fogások” című kampányunkat, részenként láthatta felépülni a “sztorit”, ahogy Zsoltot, […]

Mobilegeddon: frissítés a Google algoritmusában

2015. április 21. MOBILEGEDDON Bár a Google egyetlen hivatalos írásában sem találkozni ezzel a szóval, mégis ezen a néven emlegetik a Google mai (2015. április 21-én aktiválódó) algoritmus frissítését, ami komoly hatással van a mobil eszközökről indított keresésekre megjelenő találati listára. A számok azt mutatják, hogy világszerte egyre jobban nő mobilról keresést indító emberek száma, […]

YouTube videós trükkök

Az óriások versenyeznek, a Google (YouTube) és a Facebook párharcából pedig mi, marketingesek is nyerhetünk! Ugyanis a Facebook egyre kevésbé támogatja a YouTube-ra feltöltött videók megosztását, ami például abban is megnyilvánul, hogy a Facebook-os videók elérése sokkal magasabb, mint a YouTube-os megosztott videóké a Facebook hírfolyamokban. A Facebook videók óriási hátránya volt sokáig, hogy a […]

Kedves Schobert Norbert!

Mivel nagyobb a valószínűsége annak, hogy ismeretségünk eddig egyoldalú volt, úgy illik, ha bemutatkozom: Gombos Zsolt vagyok az Online Marketing Akadémia egyik alapítója, trénere, Facebook-szakértő. Cégünk képzéseket tart a legtöbb online markerting témában, (köztük közösségi média témában is) eddig több ezer ügyféllel büszkélkedhetünk. Bemutatkozásom azonban nem folytatom, hiszen ezen az oldalon engem ismernek követnek, több […]

Gyakoriságkorlát a Facebook hirdetéseknél?

Amióta utoljára írtunk bejegyzést a Facebook hirdetési rendszeréről, rengeteget változott szerencsére előnyére. Bődületes ütemben jönnek a megoldások, azokra a problémákra, melyeket a gyakorlott (mondjuk AdWords-höz szokott) hirdetők kifogásolnak. Az utóbbi időszakban tökéletessé vált a konverziómérés, átalakult a hirdetési fiók teljes struktúrája, ennek megfelelően a hirdetések létrehozása és azok menedzselésének felülete is változott. Természetesen a célzás […]

Mi vár Rád az online marketing területén 2015-ben?

Átgondoltuk, összegeztük, és most leírjuk Neked azokat a trendeket, melyek mentén szerintünk a legbiztosabb a siker 2015-ben. Figyelj, és gondold át melyek azok a pontok, ahol fejlődnöd változtatnod kell! Semmiről sem maradtál még le, év eleje van, van idő mindent kivitelezni, csak csináld! Kezdjük: