Nagy durranás lesz, garantáljuk!

Az elmúlt 4 hónapban temérdek javaslat, ötlet, és kérdés témafelvetés érkezett a legkülönfélébb módon: hozzászólásban, e-mailben, személyesen, – vásárlóktól, feliratkozóktól, konferencia résztvevőktől stb. A kérés egybehangzó volt: van egy téma, amiben ma nincs elérhető tudásanyag. Nincs olyan kézikönyv ami lépésről lépésre vezet Téged az úton, és fogja a kezed a kezdeti lépésektől egészen addig, hogy […]

Közkívánatra: Google Adwords prezentáció

A múlt szombati marketing konferencián, Márton Google Adwords témában tartott egy jó kis előadást, én pedig webergonómia témában vezettem le egy 17 pontos gyors tesztet a résztvevőkkel. Előbb-utóbb mindkét előadás prezentációját közzétesszük itt az OMA blogjában, sőt az a bizonyos “előbb” már el is érkezett. Márton Google Adwords előadásának prezentációja a Marketingtorta konferencián:

A misztikus Google AdWords tartalmi hálózat

Az előző bejegyzésben áttekintettük mik a sajátosságai a mindenki által ismert Google keresési hálózatban való megjelenésnek. Most nézzük meg mit érdemes tudni a Google AdWords tartalmi hálózatáról, amelyben rengetegen úgy hirdetnek, hogy fogalmuk sincs hol és hogyan jelenik meg a hirdetésük. A Google AdWords hirdetési rendszer kevésbé ismert megjelenési lehetősége a tartalmi hálózat. A tartalmi […]

Mit érdemes tudni a Google kereséseiről?

Nagyon sok pongyolaság kering az AdWords hirdetők fejében arról, hogy a hirdetések egyáltalán hol jelennek meg. Arról nem is beszélve, hogy melyik megjelenési formának mik az eredményesség szempontjából meghatározó sajátosságai. Ezért vegyük nagyító alá az AdWords megjelenési lehetőségeit. Kezdjük a keresésekkel!

Váltsd pénzre a tudásod!

A Google AdWords egy olyan hirdetési megoldás, ahol a tudás gyorsan megtérülő forintokat jelent. Hogy milyen szerepet játszik a tudás a hirdetések készítésénél? Lássuk mi alapján jeleníti meg a hirdetéseket az AdWords rendszere: A hirdetésed rangja = Átkattintásonkénti licit x A hirdetés minősége Mit is jelent ez? Olvass a sorok között!

A startpisztoly eldördült!

Frissítve: A kedvezményes áron történő értékesítés lezárult. Minden példány elkelt.

Készülj, megvan az időpont

Az elmúlt napokban elég sok új olvasónk és feliratkozónk van, a következő 5 sor nekik szól: (ugord át ha te rendszeresen velünk vagy.) Írtuk múlt héten hogy lesz egy nap, amikor megszorítások helyett az OMA tudásanyagait inkább soha nem látott kedvezménnyel adjuk Neked úgy, hogy utána egy jó ideig még normál áron sem lehet majd […]

Megszorítások helyett…

Sokan sokféle megoldást kínálnak a válságra, valaki már régóta adócsökkentést szorgalmaz, valaki jön és megemeli az áfát, van aki ígér, van aki betart. Van aki csődbe megy és vannak akik mindent megtesznek a túlélésért. Válságstáb A magyar kis- és középvállalkozásoknak gondolom  jót tenne, ha radikális adócsökkentés jönne vagy végre fellendülne a magyar gazdaság de egyelőre […]

Lesz egy nap…

Egy pár bejegyzés óta, Mártonnal csepegtetjük az infót, hogy lesz egy nap, ami fontos lesz az OMA történetében. Lesz egy nap,  nem is olyan sokára. Az Online Marketing Akadémia, nagyon szép ívet futott be eddigi rövid közel 4 hónapos élete során.