2014-ben már szóltam, de akkor kinevettek

Abban talán egyetértünk, hogy 2014-ben a Facebook felhasználóbázisa még közel sem volt akkora, mint most. Magyarországon is rengeteg új felhasználója lett a platformnak az elmúlt 7 évben. Talán abban sem lesz vita most senkivel, hogy akkor a Facebook befolyása az életünkre sokkal kisebb volt, mint most. Ennek ellenére, mi 2014-ben tartottunk egy sajtóeseményt, ahol megpróbáltuk […]

Az online marketing és a pandémia

1 éve már, hogy az életünk (végérvényesen?) megváltozott és merőben új helyzetekkel és megoldásokkal találkozunk, ahhoz képest, hogy mi volt korábban. Azzal együtt, hogy a COVID-19 világjárvány sok gazdasági szektort a földbe döngölt, azért voltak nyertesek is. Ezek a legtöbb esetben a webáruházak voltak. Jelen bejegyzés írásakor még nem ismertek a 2020-as számok az e-kereskedelemre […]

Mit tanulj Donald Trump fiától?

Mint ismeretes elnöksége utolsó heteiben a Facebook és a Twitter megvonta a kommunikációs lehetőséget Donald Trumptól. Az amerikai elnök legfontosabb kommunikációs csatornáiról van szó, melyeket minden korábbi elnöknél gyakrabban használt a mostani, sokszor megkerülve hivatalos kormányzati kommunikációs útvonalat. A világ 2016 óta ezekről a felületekről értesült szinte mindenről, amit a regnáló amerikai elnök gondolt. Ebben […]

Szőnyegbombázás referenciákkal

A korábbi ügyfelek véleménye nagyon komolyan befolyásolja az épp vásárlás előtt álló potenciális vásárlókat. Ha más ember mond valamit az adott cégről vagy szolgáltatásról, akkor az sokkal hitelesebben hangzik, mintha azt a dolgot az eladó saját magáról állítaná. Sok tanulmány született a témában és rendre az jön ki ezekből, hogy a vásárlói döntési folyamatban előre […]

Koronavírus: szolgálati közlemény

Egyik ismerősünktől hallottuk korábban a következő mondatot: Hallottam erről a koronavírus mizériáról, de úgy döntöttem, kimaradok belőle. Ez ma már sajnos nem lehetséges, a mostani vészhelyzet így vagy úgy, mindenkit érint. Azon legyünk mindannyian, hogy legalább egészségügyi szempontból maradjunk ki belőle. A probléma, és a megoldás A jelenleg folyó OMA Live! 52 órás szuperintenzív online […]

10 év online marketing sikersztorijai

Az OMA története 2008-ban indult, de az első tudásanyagaink, képzéseink éppen 10 éve jelentek meg, indultak el. Akkor még csak azt tudtuk, hogy az a tudás, amit ebben a témában felszedtünk magunkra, kikívánkozik belőlünk. Azt is éreztük (vagy inkább reméltük), hogy ez nagyon sok marketinges, vállalkozó és honlaptulajdonos számára lesz hasznos. Éppen ezért választottuk szlogenünké […]

2019 legnagyobb kihívása az online marketingben

Ilyenkor év elején sokan várják tőlünk, hogy mondjunk valami okosat, mi várható 2019-ben az online marketing területén. Ebben a bejegyzésben elmondjuk, szerintünk mi lesz a legnagyobb kihívás idén. Tavaly is megírtuk az éves prognózisunkat és azt lehet mondani, hogy némi frissítéssel idén is megállná a helyét a legtöbb dolog, amit ott írtunk… A trendek és […]

Legális kémkedés a Facebookon. De meddig?

Pár hete Magyarországra is elért a Facebook által tavaly októberben bejelentett funkció, aminek a segítségével elég alapos képet lehet kapni, bármilyen Facebook oldal hirdetéseiről. Azaz, most egy darabig belenézhetsz bárki Facebook-hirdetésébe, akár a konkurenciádéba is, de bármilyen magyar vagy akár külföldi szereplő hirdetéseibe is.

Mi vár Rád 2018-ban az online marketingben?

Hogy pontosan mi fog történni 2018-ban, akár az online marketingben, vagy akár más területen, azt mi sem tudjuk, mások sem tudják. Persze divatos dolog év elején világmegváltó jóslásokba bocsátkozni. Mi inkább abból a szempontból szeretnénk megközelíteni a kérdést, hogy vannak bizonyos előre mutató trendek, amire érdemes figyelned és amivel érdemes foglalkoznod. Ezeket gyűjtöttük most össze […]