Hol tartózkodnak az ideális érdeklődőid? (Google AdWords trükk)

Észrevetted már, hogy a különböző tulajdonságok alapján osztályozott látogatóid más-más eredményeket hoznak? Nem ugyanúgy viselkednek és döntenek a nők vagy férfiak vagy a különböző életkor csoportba tartozók. Más konverziós aránnyal rendelkeznek a keresőből érkező látogatók, mint pl. a banneres hirdetésedre kattintók. Miért lenne egységes a kép, ha földrajzi szempontból vizsgálnánk meg az érdeklődőidet? A vizsgált […]

Online marketinges állást keresel?
Vagy kínálsz?

Emlékszel még a bő 3 hónappal ezelőtti bejegyzésünkre, melyben arra kerestük a választ, hogy vajon a legtöbb cég miért nem talál megfelelő szakembert a betöltetlen online marketinges állásajánlatára? (Ezért nem.) Nos a helyzet azóta sem változott, legalábbis mindkét oldalról bőven látunk szabad kapacitást. Hetente több megkeresés is befut hozzánk, hogy például: “Nem tudtok egy jó […]

Teszteld Google AdWords hirdetéseid! Mennyire vagy hatékony?

Összeállítottunk egy kérdéssort, amely segítségével le tudod tesztelni, hogy milyen szinten űzöd az AdWords hirdetéseket. Ha Te kezeled a hirdetéseket, akkor a saját tudásod gyakorlatban való alkalmazását tudod próbára tenni. Ha más kezeli, akkor pedig azt tudod letesztelni, hogy mennyire ügyes és alapos az akinek ez a feladata. A lenti kérdéseket nem csak tesztelés céljából […]

Miért hibás Majka nyereményjátéka a Facebookon?

Tegnap este vettünk észre egy posztot a Facebookon, ezzel kapcsolatban tettünk fel gyors kérdést a saját Facebook oldalunkon: A szám mindenképpen elismerésre méltó, de Majka most hibázik. Hol a hiba a képen? Közzétette: Online Marketing Akadémia – OMA.hu – 2016. január 25.   Majka (talán nem kell bemutatni, ha valaki nem tudja kiről van szó, akkor […]

A hetedik…

A “7” egy bűvös szám, a népmesékben is kitüntetett szerepe van. Immáron hetedik alkalommal írjuk meg év végi visszaemlékezésünket, hogy milyen évet is tudhatunk a hátunk mögött. Igen, már 7 évesek is elmúltunk. Igaz, hogy az elmúlt évben: 1 napos szemináriumból 28-at tartottunk meg; 3 teltházas OMA Live! kurzust vittünk végig; az idén több, mint […]

Miért nem találsz PPC szakembert?

Aki Facebokon követ bennünket, olvashatta a bejegyzésünket, melyben épp azon gondolkodtunk el a múlt héten, hogy mennyire felrobbant a PPC szakma. Az állásajánlatok számából az látszik hogy bődületes munkaerőhiány van ezen a területen. Rengeteg a feladat, az ügynökségek úsznak a megbízásokban, és azonnali kezdéssel lenne szükségük, rögtön bevethető gyakorlott munkaerőre. Sok kkv vagy akár nagyobb […]

18 online marketing bejegyzés, amit nem hagyhatsz ki

Holnap lesz napra pontosan 7 éve, hogy elindult az OMA blogja, egy mai szemmel nézve (talán) kezdetleges bejegyzéssel. A témaválasztás azonban nem véletlen, a mérésről szól. A mérés a sikeres online marketing egyik legfontosabb alapköve, a számokból okos döntéseket hozhatunk, melyek mutatják a helyes irányt. Nagy szavak használata nélkül azt gondolom, hogy az aktuális és friss […]

Miért nem egyezik az AdWords és az Analytics statisztikája?

Akinek vannak AdWords hirdetései, már találkozott azzal a problémával, hogy amit az AdWordsben látunk, mint eredmények, azok az Analyticsben nem pontosan ugyanúgy látszanak. Noha össze van kötve a két rendszer, mégsem egyeznek a statisztikák. Pláne, ha ügyfeleknek dolgozol, rendszeresen előjön a kérdés: Miért nem mutat ugyanannyi kattintást és konverziót az Analytics és az AdWords? (Ha […]

Láthatatlan marketing rendszer

A napokban több helyen is tartottam vállalati tréninget, belső céges képzéseket és egy olyan dologra lettem figyelmes, ami valószínűleg sokakat érint. Online marketing eszközök Vannak online marketing eszközök, melyeket sokan kipróbálnak. Egyeseknek sikerül velük jó eredményeket elérni, másoknak nem. Nyilván ez tapasztalat, tudás, és a próbálgatásra szánt pénz függvénye is. Az eszközök lehetnek jók, kevésbé […]