Kutatás: Emailezési és email marketing szokások

Végeztünk egy kutatást. A kutatás egyik fele arról szólt, hogy a követőink, olvasóink (jellemzően kis és középvállalkozások döntéshozói, marketingesek, online marketing területen tevékenykedők) milyen email fogyasztási szokásokkal rendelkeznek, a másik fele a kutatásnak pedig az email marketing gyakorlatról szólt. Az eredmények számunkra is nagyon érdekesek voltak. Voltak sejtéseink, amik beigazolódtak, de volt olyan eredmény, amin […]

Az email marketing halott?

A közösségi média megoldások, különösen a Facebook előre törésével kapcsolatban szokás emlegetni, hogy az email marketingnek, meg úgy általában az emailezésnek befellegzett. Ezen mindig jót szoktunk mosolyogni, mert a mi online marketingünk egyik, ha nem a legerősebb lába az email marketing. Email marketing nélkül nem tartanánk ott, ahol, email marketing nélkül nem tudtuk volna ezt […]

Webáruház tulajdonosoknak: Mi a fő feladatod, ha a hazai e-kereskedelem részese vagy?

Érdekes és friss számok a magyar e-kereskedelemről, figyelj: 229 milliárd volt a 2015-ös forgalom az e-ker szektorban, a webáruházak forgalma évente közel 40%-kal emelkedik 2010 óta folyamatosan, a magyar lakosság 23%-a vásárol a neten, az uniós átlag 43%, tehát még mindig van hova bővülni. A további bővülés hiányának az oka: nincs elég webáruház (!!!), a […]

Hol tartózkodnak az ideális érdeklődőid? (Google AdWords trükk)

Észrevetted már, hogy a különböző tulajdonságok alapján osztályozott látogatóid más-más eredményeket hoznak? Nem ugyanúgy viselkednek és döntenek a nők vagy férfiak vagy a különböző életkor csoportba tartozók. Más konverziós aránnyal rendelkeznek a keresőből érkező látogatók, mint pl. a banneres hirdetésedre kattintók. Miért lenne egységes a kép, ha földrajzi szempontból vizsgálnánk meg az érdeklődőidet? A vizsgált […]

Online marketinges állást keresel?
Vagy kínálsz?

Emlékszel még a bő 3 hónappal ezelőtti bejegyzésünkre, melyben arra kerestük a választ, hogy vajon a legtöbb cég miért nem talál megfelelő szakembert a betöltetlen online marketinges állásajánlatára? (Ezért nem.) Nos a helyzet azóta sem változott, legalábbis mindkét oldalról bőven látunk szabad kapacitást. Hetente több megkeresés is befut hozzánk, hogy például: “Nem tudtok egy jó […]

Teszteld Google AdWords hirdetéseid! Mennyire vagy hatékony?

Összeállítottunk egy kérdéssort, amely segítségével le tudod tesztelni, hogy milyen szinten űzöd az AdWords hirdetéseket. Ha Te kezeled a hirdetéseket, akkor a saját tudásod gyakorlatban való alkalmazását tudod próbára tenni. Ha más kezeli, akkor pedig azt tudod letesztelni, hogy mennyire ügyes és alapos az akinek ez a feladata. A lenti kérdéseket nem csak tesztelés céljából […]

Miért hibás Majka nyereményjátéka a Facebookon?

Tegnap este vettünk észre egy posztot a Facebookon, ezzel kapcsolatban tettünk fel gyors kérdést a saját Facebook oldalunkon: A szám mindenképpen elismerésre méltó, de Majka most hibázik. Hol a hiba a képen? Közzétette: Online Marketing Akadémia – OMA.hu – 2016. január 25.   Majka (talán nem kell bemutatni, ha valaki nem tudja kiről van szó, akkor […]

A hetedik…

A “7” egy bűvös szám, a népmesékben is kitüntetett szerepe van. Immáron hetedik alkalommal írjuk meg év végi visszaemlékezésünket, hogy milyen évet is tudhatunk a hátunk mögött. Igen, már 7 évesek is elmúltunk. Igaz, hogy az elmúlt évben: 1 napos szemináriumból 28-at tartottunk meg; 3 teltházas OMA Live! kurzust vittünk végig; az idén több, mint […]

Miért nem találsz PPC szakembert?

Aki Facebokon követ bennünket, olvashatta a bejegyzésünket, melyben épp azon gondolkodtunk el a múlt héten, hogy mennyire felrobbant a PPC szakma. Az állásajánlatok számából az látszik hogy bődületes munkaerőhiány van ezen a területen. Rengeteg a feladat, az ügynökségek úsznak a megbízásokban, és azonnali kezdéssel lenne szükségük, rögtön bevethető gyakorlott munkaerőre. Sok kkv vagy akár nagyobb […]