Így használd a Facebook Pixelt a Facebook-hirdetéseid méréséhez!

2017. február 15-én, ha lehet hinni a Facebooknak, akkor hosszú átmeneti időszak után tényleg kikapcsolják a konverziókövetési képpontot, azaz ezzel a a módszerrel már nem lehet követni majd az újonnan létrehozott hirdetések eredményességét. Ha már régóta hirdetsz Facebookon, és még nem foglalkoztál a mérés megújításával, akkor ez a határidő érint Téged is. Következik a Facebook […]

Kasza Tibi, ezt én másképpen csinálnám!

Lehet, hogy azért mert az év eleje egy kicsit mindig nyugisabb nekem, de valahogy az elmúlt években mindig ilyenkor, év elején figyelek fel olyan dolgokra (bakikra?), amit ismert emberek követnek el a Facebookon. (Emlékeztetőül Norbi, és Majka kapcsán is születtek már ezen a blogon hasonló posztok.) Ilyenkor valahogy nem bírok ezek mellett szó nélkül elmenni, […]

Hogyan változik a keresőoptimalizálás 2017-ben?

Régen írtunk keresőoptimalizálás témában posztot a blogunkon, ennek alapvetően 3 oka van.

Ki a jó látogatód? Az Analytics megmondja!

Minden (hagyományos) marketing tankönyv úgy kezdi, hogy határozd meg, hogy ki a célcsoportod még mielőtt bármilyen marketing tevékenységbe belekezdesz. A legtöbb vállalkozás viszont már működik, mire ilyenekről hall. Lehetséges, hogy Te sem foglalkoztál soha célcsoport meghatározással, és mégis működik a marketinged, vannak vevőid, rendelnek a honlapodról. Ez esetben utólag azt tudod kikutatni, hogy melyik közönség […]

8+1 változás a Facebook üzleti felhasználásában

Volt jó néhány változás a Facebook üzleti felhasználásával kapcsolatban az elmúlt időszakban, ezért úgy döntöttünk, összeszedjük 8+1 pontban, röviden azokat a friss dolgokat, amiket érdemes ma egy Facebook oldal adminnak tudni. Főleg akkor érdemes átfutni, ha nincs lehetőséged napi szinten követni az újdonságokat, de szeretnél képbe kerülni a lehetőségeket / feladatokat illetően. 

GSP hirdetések: Hirdess Gmailben!

Már 2010-ben felhívtuk a figyelmet arra, hogy a Gmail milyen jó hirdetési felület, érdemes ott hirdetni, mert minőségi érdeklődőket tudsz onnan szerezni, illetve a hirdetések a Google AdWords hirdetési fiókból egyszerűen menedzselhetők. Aztán telt-múlt az idő és teljesen észrevétlenül, minden előzmény nélkül eltűntek a Gmail felületéről a jól megszokott szöveges AdWords hirdetések. Nagyon hiányoltuk őket, […]

Kutatás: Emailezési és email marketing szokások

Végeztünk egy kutatást. A kutatás egyik fele arról szólt, hogy a követőink, olvasóink (jellemzően kis és középvállalkozások döntéshozói, marketingesek, online marketing területen tevékenykedők) milyen email fogyasztási szokásokkal rendelkeznek, a másik fele a kutatásnak pedig az email marketing gyakorlatról szólt. Az eredmények számunkra is nagyon érdekesek voltak. Voltak sejtéseink, amik beigazolódtak, de volt olyan eredmény, amin […]

Az email marketing halott?

A közösségi média megoldások, különösen a Facebook előre törésével kapcsolatban szokás emlegetni, hogy az email marketingnek, meg úgy általában az emailezésnek befellegzett. Ezen mindig jót szoktunk mosolyogni, mert a mi online marketingünk egyik, ha nem a legerősebb lába az email marketing. Email marketing nélkül nem tartanánk ott, ahol, email marketing nélkül nem tudtuk volna ezt […]

Webáruház tulajdonosoknak: Mi a fő feladatod, ha a hazai e-kereskedelem részese vagy?

Érdekes és friss számok a magyar e-kereskedelemről, figyelj: 229 milliárd volt a 2015-ös forgalom az e-ker szektorban, a webáruházak forgalma évente közel 40%-kal emelkedik 2010 óta folyamatosan, a magyar lakosság 23%-a vásárol a neten, az uniós átlag 43%, tehát még mindig van hova bővülni. A további bővülés hiányának az oka: nincs elég webáruház (!!!), a […]