Zsolt több mint 10 éve foglalkozik internetes megoldásokkal, és eleinte saját bőrén tanulta meg a hatékony webes jelenlét alapvető követelményeit. Ma is több saját weboldallal rendelkezik marketing, utazás és egyéb más témákban. Érdeklődése eleinte a használható és ergonomikus webes felületek kialakítása felé haladt, majd legelőször saját bőrén érezte meg a tudatos keresőoptimalizálás jótékony hatását. Az így felgyülemlett tapasztalatot kamatoztatta 5-6 éven át az üzleti életben, és számos weboldalt készített, számos webes felületet tervezett meg.
Ennek következtében több mint 100 ügyfélének internetes megjelenésében és a netes stratégiájának kialakításában van “benne a keze”, melyeket ma már gyakran esettanulmányként, sikersztoriként is megoszt a hallgatókkal, amikor webergonómiáról, e-mail, marketingről vagy éppen a keresőoptimalizálásról tart előadást.
Az Online Marketing Akadémia egyik alapító trénereként célja, hogy minél több kis és középvállalkozás tudja kihasználni az internetes jelenlétet, és a tudatlanság ne legyen akadálya egy cég online sikereinek.
Meggyőződése, hogy rengeteg olyan szegmens van még mindig Magyarországon, ahol egy jól felépített, online stratégiával könnyen ki lehet ugrani a konkurensek közül.
Legújabb szenvedélye a közösségi média, azon belül pedig a Facebook hirdetések. A kezdetek óta aktívan hirdet, és napi szinten figyeli teszteli a legújabb lehetőségeket, hiszen több tízmilliós kampányokért felel. Számtalan esetben bizonyította ügyfeleinek, és hallgatóinak a Facebook hirdetésekkel megdöbbentő konverziós arányokat lehet elérni.
Zsolt rendszeres előadója számos konferenciának, több ismert nagyvállalat marketing szakembereit trenírozza, mentorálja. Marketing témájú cikkei rendszeresen jelennek meg internetes és offline kiadványokban.
Szakterületei:
- Közösségi média
- Facebook hirdetések
- Email marketing
- Keresőoptimalizálás
Zsolt publikációit, írásait követheted: az OMA Blogján, Facebookon illetve Twitteren, illetve a szakmai és gazdasági sajtóban.