2001 óta foglalkozik online marketinggel. Eleinte webfejlesztéssel kezdte, majd hamar felismerte, hogy mekkora az igény honlapok sikeressé tételére és menedzselésére.
Élete első honlapját úgy készítette el, hogy minden előképzettség nélkül nekiült és (a Google segítségével) kitalálta hogyan kell. A honlap egy sor további teendőt vont maga után: keresőoptimalizálás, linképítés, email marketing stb., így mindegyik területet meg kellett ismernie behatóbban. A meglepően sikeres kezdeti projekt alapján már a család is és a barátok is szakértőként tekintettek Mártonra. Hamarosan megkapta élete első fizetős megbízását.
Ahogy teltek az évek és a projektek, úgy gyarapodott a tapasztalat és a tudás. Közben az egyetemi tanulmányok mellett az autodidakta ismereteket igyekezett tudományos szintre emelni és tudatosan alkalmazni az online marketing fogásait. Műszakias gondolkodása miatt közeli barátságban van a statisztikákkal és mindig konkrétan mérhető eredményekben gondolkodik.
Magyarországon az elsők között kezdett professzionális szinten foglalkozni keresőmarketinggel, több mint 300 sikeres projekten van túl, emellett számos (nem csak hazai) cég internet stratégiai tanácsadója. Havi több tízmillió forintnyi online reklámköltésért felel. Jó néhány vállalkozás neki köszönheti internetes sikereit mindenféle iparágban (az oktatástól az ingatlanokig, a pénzügyi szolgáltatásoktól az elektromos szabászollókig).
Szabadidejében szenvedélyes horgász, de erről bővebben is írt már egy blogbejegyzésben, sőt az online marketing és a horgászat összefüggéseiről videósorozat is készült.