Az OMA webergonómia tudásanyaga, nemrég frissült. Olvass bele, az átdolgozott, bővített kiadásba!
Mi alapján készül weboldalad?
(Válaszolj őszintén!)
- A saját benyomásaid alapján?
- Főnököd / megrendelőd instrukciói alapján?
- Vagy adott volt egy bizonyos mennyiségű információ és azt kell belezsúfolnod a honlapba?
Egy honlap hús-vér embereknek szól. A képernyők mögött emberek vannak, gondokkal, problémákkal, akik épp megoldásokat keresnek. Nálad. Kevés idejük van, és a Te weboldalad mellett még ezernyi más dologra figyelnek épp. Több böngésző ablak van náluk épp nyitva, közben szól a TV, vagy épp a munkahelyükön vannak. Lehet hogy evés közben olvasnak, de az is lehet hogy épp alvás előtt fáradtan kutatnak valami után. Így kell megfogni a figyelmüket. Nem könnyű.
Ilyenkor jogosan érzed azt hogy egy csomó munkát belefektettél a weboldalba, dolgoztál vele, fizettél is érte, és mégsem hozza az elvárt eredményt. Esetleg annak ellenére érzed ezt, hogy a cégben mindenki dicséri a weboldalt? Sőt a családban is vállveregetést kapsz?
Ez jó.
Csak egy baj van. Nem ők a vevőid.
A potenciális vevőid = weboldalad látogatói ebben az esetben siralmas eredményeket produkálnak:
- sokan vannak, de még se rendelnek,
- rápillantanak a nyitóoldaladra, és azonnal távoznak is (pedig Te nagyon meg akarod győzni őket!),
- nem jutnak el az ajánlatkérésnél/megrendelésnél a KÜLDÉS gombhoz,
- nem elegen iratkoznak fel…
Az Online Marketing Akadémia Webergonómia modulja egy csapásra kiképez, hogy tudd mit csinálj jobban, másképp.
A visszajelzések alapján 2 hónap alatt átlagosan 70%-os konverzió-növekedés érhető el vele, ha megvalósítod a benne leírt fortélyokat és módosítod a weboldalad a leírtak alapján.
Olvass bele!
Gyere nézz bele a Light verzióba, böngészd át a teljes tematikát:
Miről szól a webergonómia tudásanyag?
Az Online Marketing Akadémia Webergonómia moduljában részletesen rávilágítunk arra mit érdemes változtatni jelenlegi weboldaladon vagy mit vegyél figyelembe, ha majd a következőt tervezed annak érdekében, hogy a felhasználók kényelmét minél inkább kiszolgáld. Azzal ugyanis, ha a felhasználó azt érzi, hogy ez a weboldal gyors, kényelmes, egyszerű, használható, akkor ez egyben a hatékonyságot is eredményezi – számodra.
Ha a modul végére érsz, képben leszel a legtöbb fontos dologgal, ami kapcsolatba hozható azzal, hogy mitől lesz egy weboldal felhasználóbarát.
- Megtudod, mit takar a webergonómia fogalma, és miért fontos Neked az, hogy ezzel tisztában legyél.
- Észre fogod venni, hogy azzal, ha nem csak elolvasod ezt az anyagot, hanem meg is valósítod a benne leírtakat, fényévekkel előződ meg a konkurenseidet, és bekerülhetsz abba az elit csoportba, akik Magyarországon elmondhatják magukról, hogy a weboldaluk tervezésénél figyelembe vették a webergonómiai szempontokat.
- Egyszerűen és olcsón képes leszel tesztelni a saját és mások weboldalát is a modulban részletezett webergonómiai módszerek és szoftverek segítségével!
- Tisztában leszel azzal, hogy melyek azok a design elemek, amelyek rontanak egy weboldal hatékonyságán, illetve mi is igazából egy ergonomikus webdesign feladata.
- Tudni fogod, hogy mik a webes navigáció alapszabályai.
- Megmutatjuk Neked, hogy mire kell kritikusan figyelni a nyitóoldalad és a különböző aloldalad tervezésénél, annak érdekében, hogy a látogatók, ne ábránduljanak ki belőled és a weboldaladból 3-4 másodperc alatt.
- Megtudhatod, hogy hogyan turbózd fel honlapod, mitől lesz gyors, és akár felbontás-független.
- Nevetni fogsz azokon a konkurenseiden, akik feleslegesen milliókat költenek arra, hogy a weboldaluk mobilverzióját elkészítsék. Neked ez egyszerű trükkel, könnyen fog menni.
- Képes leszel megírni úgy egy weboldal szövegét, hogy pontosan tudd mit fognak belőle elolvasni a látogatók. A helyes tördeléssel, kiemelésekkel és a lényegre törő információkkal tudni fogod irányítani az olvasóid, hogy minél egyszerűbben és gyorsabban eljussanak a számodra fontos aloldalig: az ajánlatkérésig, a megrendelésig, vagy éppen a hírlevél-feliratkozásig.
- Tudni fogod, hogy milyen alapvető hibákat ne kövess el az űrlapjaidban, amikor adatokat kérsz el a látogatóidtól.
- Megtanulod, hogyan kell profin és szakszerűen elkészíteni egy hibaüzenetet, azaz egy hibaoldalt, és meg fogod érteni, hogy miért is olyan fontos ez (Neked).
- Bemutatjuk, mit jelent az akadálymentesítés az Interneten, miért hasznos ez Neked és a fogyatékkal élő látogatóidnak.
- Összeállítottunk Neked 66 kérdést, melyek megválaszolásával készíthetsz egy saját weboldal auditot!
“Eddig tetszik, de mennyibe kerül?”
Az ára: 19.900 Ft + Áfa (bruttó 25.273 Ft)
Miért döntöttünk az online kiadás mellett?
Sajnos lehet találni sok olyan gyenge színvonalú anyagot is az interneten, amit CSAK AZÉRT kénytelenek dupla, tripla áron adni, mert a puccos “csomagolás” költségeit valahogy fedezni kell és sokszor a díszes körítés eltereli a figyelmet a szegényes tartalomról.
Azért hogy Neked, minél kedvezőbb áron oda tudjuk adni ezt a rengeteg tapasztalaton alapuló prémium tudást, megmaradtunk a pdf formátum mellett.
Ha a többi tudásanyagunkkal együtt vásárolod meg, akkor 57%-os kedvezményben részesülhetsz! Kattints a gombra és láthatod a részleteket is!
Minden kockázatod átvállaljuk: 100% pénzvisszafizetési garancia
Nincs veszteni valód, próbáld ki és ha nem találod elég hasznosnak a tudásanyagot, akkor a teljes vételárat visszafizetjük, csak 30 napon belül jelezned kell pénzvisszafizetési igényed! Azért merünk ilyen garanciát vállalni, mert mi is ezeket a módszereket követve építjük az Online Marketing Akadémiát.
Mit kockáztatsz, ha nem fektetsz be honlapod ergonómiájába?
- Lehet megtalálható az oldalad, sőt az ajánlatod is lehet remek, ha kényelmetlennek érzik látogatóid honlapod használatát, nem fognak rendelni.
- Ha nem hozod ki a meglévő látogatói bázisodból a maximumot, akkor további megrendelések szerzése érdekében a látogatottságod feltornászására kell pénzt költened.
- Félő, hogy honlapodra költött pénzed megtérülése egy olyan “apróságon” múlik, mint a webergonómia.
- Elképzelhető, hogy jelenleg havonta több potenciális ügyfél NEM nálad hagyja a pénzét, hanem a konkurenciádnál, mert nehezen igazodik el honlapodon.
- A visszatérő látogatók csak olyan honlapra látogatnak vissza, ahol jól érzik magukat!
Gondold meg még egyszer! Fél tank benzin ára…