Keresőoptimalizálás – Láthatósági mellény a weboldaladhoz

Minőségi látogató ingyen!

Az OMA keresőoptimalizálás tudásanyaga, nemrég frissült. Olvass bele, az átdolgozott, bővített kiadásba!

Mit szólnál ahhoz, ha…

  • Ha egy csapásra minden tudás a kezedben lenne ahhoz, hogy a weboldalad a legmegfelelőbb kulcsszavakra az első találatok között jelenjen meg a Google-ben?
  • Ha nem kellene többé tíz- és százezreket költeni hirdetésekre, mert aki keres, az egyszerűen magától megtalál… Nem lenne büszke érzés? Mindenki csak azt kérdezné: “Ezt, hogy csináltad?”
  • Ha nem lenne kínlódás eldönteni, hogy melyek legyenek azok a kulcsszavak, amelyekre szeretnél sikereket elérni? Nehogy hónapokat pazarolj el arra, ami nem fog működni…

Keresőoptimalizálás tudásanyag az Online Marketing Akadémiától!

Láthatósági mellény a weboldaladhoz! Keresőoptimalizálás: minőségi látogató ingyen!

Láthatósági mellény a weboldaladhoz! Keresőoptimalizálás: minőségi látogató ingyen!

Az Online Marketing Akadémia átfogó tudásanyaga a legfrissebb információkat, a legaktuálisabb tudást nyújtja jelenleg Magyarországon keresőoptimalizálás témában.

A KutatóCentrum felmérései is bizonyítják, hogy Magyarországon az emberek többsége információk keresésére, megoldások megtalálására használja az internetet, és ezt 97%-ban a Google keresőmotorjának segítségével.

Ezért elengedhetetlen újragondolni az internetes megjelenésed! Te kihasználod a Google természetes találataiban rejlő lehetőségeket?

Az a tudás, ami a keresőoptimalizálás témakörében felgyülemlett bennünk, már kikívánkozott.  Több  “zöldmezős weboldal” felépítése után, több komoly keresőoptimalizálási audit elkészítése során rengeteg olyan tapasztalat érlelődött meg bennünk, melyeknek mind meghatározónak kell(ene) lenni egy vállalkozás online életében. Összesen több mint félezer sikeres projekt után látjuk a siker tényezőit és tudjuk melyek a bukás legfőbb jelei. Ezeket foglaltuk össze az OMA egyik meghatározó tudásanyagában.

De vajon Neked szól ez a tudásanyag?

  • Ha már van weboldalad és szeretnéd, hogy a legfőbb kulcsszavaidra ott legyél a Google TOP 10-ben.
  • Ha ezért a munkáért nem vagy hajlandó százezreket kifizetni egy külsős cégnek, hanem úgy döntesz, megcsinálod saját magad, esetleg minimális segítséggel.
  • Ha most tervezel elindítani egy online vállalkozást, egy weboldalt és nagyon helyesen előre gondolkodsz és tervezel  már a keresőoptimalizálásban is.
  • Ha már esetleg az alapfogalmakkal tisztában vagy és próbálkoztál már a keresőoptimalizálással, de “valamiért” sikertelen volt.
  • Ha fogalmad sincs arról milyen lépései vannak a keresőoptimalizálásnak, hogyan válaszd ki a kulcsszavaidat, hogyan használd ki a link-gyűjteményekben rejlő valós potenciált.
  • Ha mindig elutasítanak a lap.hu oldalak szerkesztői. Megmutatjuk, mit és hogyan kell ajánlanod, hogy sikeres legyen a linkajánlásod.
  • Ha szeretnéd tudni, hogy milyen változásokat is hoztak a Google algoritmus változásai, mint a Panda, Pingvin, vagy Kolibri.
  • Ha nem Te fogsz keresőoptimalizálással foglalkozni, de akarod, hogy ez az eszköz mégis szerepet játsszon  az online marketing stratégiádban. Szeretnéd a kezedben tartani az irányítást, hogy átlásd azok munkáját, akiknek az egyes részfeladatokat kiadod.

A keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket nagyon kevesen használják ki profin.

Persze ez nem a kis- és középvállalkozások hibája. Azok a specialisták, akik valóban értenek ehhez, nagyon elfoglaltak, rengeteg munkájuk van, és a tudásuk, munkaidejük nagyon drága.

Ha nekiállsz és saját Magad szeretnéd megtanulni, valószínűleg rengeteg időbe telik. És bizony a tapasztalat megszerzésének az idő tényezőn kívül, egy másik hatalmas ára is van: szembe kell nézni a bukás kockázatával is. Tudni kell mit szabad és mit tilos, meg kell ismerni a játékszabályokat, különben akár a Google-ből való kizárás is lehet a “jutalom”. A legtöbb honlap tulajdonosnak, marketingesnek nincsenek évei  és több weboldala, hogy kísérletezgessen.

Kérdések melyekre választ ad az OMA SEO tudásanyaga:

  • Mitől függ egy honlap láthatósága a Google keresőben?
  • Hogyan működik a Google keresője?
  • Hogyan kerülhet a honlapod a Google indexébe?
  • Mi az a Google Search Console, és hogyan tudja segíteni a honlapod megtalálhatóságát?
  • Hogyan válaszd ki helyesen a kulcsszavaid? (A legtöbben már itt elvéreznek…)
  • Hogyan tudod képletekkel kiszámolni, hogy mely kulcsszavakra milyen esélyed van optimalizálni?
  • Mit mérlegelj domain választáskor?
  • Mit mérlegelj tárhely választáskor?
  • Hogyan állíthatod a keresőoptimalizálás szolgálatába a tartalommarketinget?
  • Hogyan optimalizálj képeket és multimédiás tartalmakat?
  • Hogyan függ össze a SEO és a webergonómia? Miért fontos ez?
  • Hogyan alakítsd ki a honlapod navigációját, hogy SEO-barát legyen?
  • Milyen szempontok szerint, és hogyan elemezd a saját, vagy akár a konkurens honlapok forráskódjait?
  • Hogyan lett a betöltődés, az interaktivitás, és a vizuális stabilitás rangsorolási tényező?
  • Hogyan tudod ezeket pontosan mérhető adattá tenni?
  • Mik a teendőid a keresőoptimalizálás terén a mobilkorszakban?
  • Melyek a tilos megoldások a keresőoptimalizálásban? (Lehet, hogy néhányat akaratlanul is elkövetsz?)
  • Hogyan állítsd be a strukturált mikroadatokat?
  • Hogyan szerezz minőségi linkeket, amikor senki nem akar magától hivatkozni a honlapodra?
  • Hogyan állítsd a közösségi médiát is a SEO szolgálatába?
  • Melyek a lokális keresőoptimalizálás lépései? Hogyan használd ki a Google Cégem lehetőségeit ingyen?
  • Hogyan legyen a Te videód az első a Youtube-on?
  • Hogyan optimalizálj vizuális és hangalapú keresésekre?
  • Milyen újfajta kihívások vannak a Keresőoptimalizálásban, amik megnehezítik az előrejutást?
  • Milyen új trendek, mértékegységek vannak, melyekkel mérhető a keresőoptimalizálás hatékonysága? Hogyan mérd az eredményeket a SEO-ban?

Olvass bele!

Zajdó Csaba“Az Online Marketing Akadémia anyagai egyszerűen szuperek, sehol nem láttam még ilyen érthető, áttekinthető módon bemutatva a keresőoptimalizálás lényegét. Az egyszerűbb részeket a Debreceni Egyetemen is használom, mint tananyagot, a haladóbb részeket pedig a profi web-marketingeseknek is bátran merem javasolni!”

Zajdó Csaba – Webshop Experts

BÓNUSZ ajándék: SEO ellenőrző lista!

A kiadvány utolsó oldalai tartalmaznak egy 90+ pontos keresőoptimalizálási ellenőrző listát, melyben az alapoktól kezdve egészen a legfrissebb idei haladó trendekig összegyűjtöttünk mindent, ami szükséges lehet ahhoz, hogy sokkal több látogatót tudj az oldaladra terelni a Google keresőből!

“OK, ez jól hangzik. De mennyibe kerül?”

Az ára: 19.900 Ft + Áfa (bruttó 25.273 Ft)

Ezért az összegért egy keresőmarketing specialista max. fél órás konzultációt nyújtana Neked. Ennyi idő alatt mondana hasznos információkat, de maximum a könyv anyagának első 10 oldaláig jutna el. Ehhez képest Te órákon át olvashatod és a saját weboldalad tervez(tet)ése és optimalizálása során bármikor előveheted és kézikönyvként használhatod. Nem csak arról írunk, hogy MIT? kellene csinálni, hanem a HOGYAN?-ra is részletes és gyakorlatias választ kapsz!

Miért döntöttünk az online kiadás mellett?

Sajnos lehet találni sok olyan gyenge színvonalú anyagot is az interneten, amit CSAK AZÉRT kénytelenek dupla, tripla áron adni, mert a puccos “csomagolás” költségeit valahogy fedezni kell és sokszor a díszes körítés eltereli a figyelmet a szegényes tartalomról.

Azért hogy Neked, minél kedvezőbb áron oda tudjuk adni ezt a rengeteg tapasztalaton alapuló prémium tudást, megmaradtunk a pdf formátum mellett.

Ha a többi tudásanyagunkkal együtt vásárolod meg, akkor 57%-os kedvezményben részesülhetsz! Kattints a gombra és láthatod a részleteket is!

 

100% pénzvisszafizetési garanciaMinden kockázatod átvállaljuk: 100% pénzvisszafizetési garancia

Nincs veszteni valód, próbáld kiés ha nem találod elég hasznosnak a tudásanyagot, akkor a teljes vételárat visszafizetjük, csak 30 napon belül jelezned kell pénzvisszafizetési igényed! Azért merünk ilyen garanciát vállalni, mert mi is ezeket a módszereket követve építjük az Online Marketing Akadémiát.

 

Mit kockáztatsz, ha nem fektetsz be keresőkben való megtalálhatóságodba?

  • Azok, akik pont a Te termékeid vagy szolgáltatásaid keresik, nem fognak Rád találni!
  • Ha nem javul a helyzeted a keresőkben, akkor több látogatót és ezáltal vevőt csak még több reklámkiadással tudsz megszerezni.
  • A nagy versennyel rendelkező kulcsszavakért folytatott küzdelemben csak az igazi, bevált finomságokkal lehet felkerülni a TOP 10-be.
  • Elképzelhető, hogy jelenleg havonta több potenciális ügyfél nem nálad hagyja a pénzét, hanem a konkurenciádnál, csak azért, mert őt előbb megtalálja a Google-ben.
  • Hiába van jó terméked vagy szolgáltatásod, ha annak híre nem jut el a célközönségedhez!

Gondold meg még egyszer! Alig több, mint fél tank benzin ára…