Google Ads (AdWords) mesterfogások – Nyereséges keresőhirdetések lépésről lépésre

Az OMA Google Ads (leánykori nevén: Google AdWords) tudásanyaga, nemrég frissült. Olvass bele, az átdolgozott, bővített kiadásba!

Szakíts a pénzrabló hatékonytalan hirdetéseiddel és csatlakozz ahhoz az elithez, akik rendkívül nyereséges, konkurenciagyilkos hirdetéseikkel kihasználják a Google Ads-ben rejlő fantasztikus lehetőségeket.

Tanuld meg a Google Ads mesterfogásait Magyarország hivatalos Google Ads Szemináriumvezetőjének tollából!

Vajon Neked szól a Google Ads tudásanyag?

Épp Neked ha:

  • már használod a Google Ads hirdetési rendszert, de nem vagy biztos benne, hogy mindent tökéletesen csinálsz;
  • kipróbáltad a Google Ads-et, de hosszú időre elment tőle a kedved a kezdeti nehézségek és a sikertelenség miatt;
  • most szeretnéd kipróbálni ezt a sokak által dicsőített hirdetési lehetőséget és nem szeretnél komoly tanulópénzeket kifizetni a Google-nek;
  • más kezeli / fogja kezelni a Google Ads hirdetéseid, de nem örülnél neki, ha meg tudnának vezetni, csak azért, mert nem értesz annyira hozzá,  ezért szeretnél képbe kerülni az alapokkal és az elvárható eredményekkel.
Google Ads mesterfogások - Nyereséges Google hirdetések lépésről lépésre

Google Ads mesterfogások – Nyereséges Google hirdetések lépésről lépésre

Könnyen követhető aktuális képernyőfelvételekkel segítjük a hatékony alkalmazhatóságot, konkrét példák és esetek bemutatásával illusztráljuk az elméleti tudnivalók gyakorlati megvalósítási lehetőségeit. A Google Ads hirdetések alapjaitól eljutunk egészen a mesterfogásokig, melyeket csak igazán kevesen alkalmaznak. Olyan kipróbált konkurenciagyilkos stratégiákat osztunk meg, amelyek meglehetősen nagy versennyel rendelkező területeken is már elsöprő sikert arattak.

Megosztjuk Veled féltve őrzött és hosszú idő óta csiszolt szemléletmódunkat is, amelyet ha elsajátítasz mindig meg fogja mutatni a nyertes utat a Google Ads hirdetéseid tervezésekor, beállításakor és optimalizálásakor és véletlenül sem fog engedni letérni a helyes útról.

A tudásanyagban foglaltak az elmúlt 10 évben nyert 3 milliárd (!) forintnyi Google Ads hirdetési tapasztalataink esszenciáját tartalmazzák, valamint a háttérben ott van többezer oldalnyi főleg angol nyelvű elolvasott szakirodalom, több száz blog és fórum követése a témában, számos nemzetközi workshop, a Google Advertising Professional vizsga és a Google AdWords Seminar Leader minősítés is, valamint több mint ezer óra megtartott tréning a témában.

“Több éve kezelek Google Ads fiókokat, de ez a könyv megváltoztatta a világnézetem. Átfogó, gyakorlatias útmutató profitgyáros hirdetésekhez! Kár, hogy nem korábban jutottam hozzá!”

Erős Attila, Online üzletág vezető
EURO RSCG Reklámügynökség

Miről szól az OMA Google Ads kiadványa?

Ebben a tudásanyagban a következő kérdésekre megkapod a választ:

  1. Mit kell feltétlenül tudnod az Interneten keresgélők szokásairól? (Enélkül nem lehetsz sikeres kereső-hirdető!)
  2. Mi az a „csőlátó” keresés?
  3. Mitől lehet egy hirdetésnek minőségi „élménye”? (Hogyan ne gondolják potenciális vásárlóid “idegesítőnek” hirdetésed!)
  4. Hogy fér meg egymás mellett a keresőoptimalizálás és a Google Ads? (Előnyök – hátrányok és egy bomba ötlet!)
  5. Hogyan működik, mi alapján rangsorolja és árazza a hirdetéseid?
  6. Kell-e félned attól, hogy a “rosszakaróid” lekattintgatják a hirdetésre szánt költségkereted?
  7. Mikor érdemes a Keresési és mikor a Display hálózatot alkalmaznod? (Mindkét megjelenési formának megvannak a műfaji sajátosságai!)
  8. Hogyan tervezd meg sikeres Google Ads hirdetéseidet? (Mert a siker már tervezéskor eldől!)
  9. Hogyan hozd létre lépésről lépésre fiókodat és kampányaidat? (Mire figyelj nagyon!)
  10. Mik a kulcsszó választás alapszabályai? (Hogy alacsony költségekből minél több eredményt hozzanak kulcsszavaid!)
  11. Milyen egy mágikus hirdetésszöveg? (Amely a vásárlókat hozza és nem csak a látogatókat!)
  12. Mik a hatékony fogadó oldalak titkai? (Hogy azok a látogatók, amikért fizettél minél jobban hasznosuljanak!)
  13. Mikor, milyen licit stratégiát válassz? (Hogy ne csak az átkattintási ár legyen az egyetlen fegyvered a versenytársak ellen!)
  14. Milyen trükkökkel tudod a végletekig optimalizálni a hirdetéseidet?
  15. Hogyan takaríts meg rengeteg időt dinamikus hirdetési megoldásokkal?
  16. Mik azok a  Hirdetésbővítmények (eszközök) és mikor melyiket használd?
  17. Hogyan népszerűsítsd videóidat YouTube videóhirdetésekkel?
  18. Mit érdemes tudni a Discovery kampányokról és hogy működnek?
  19. Hogyan állítsd be a Google Shopping hirdetéseidet? (Ez a műfaj most nagyon trendi!)
  20. Hogyan tedd még olcsóbbá (azonnal) Shopping hirdetéseid?
  21. Hogyan állítsd be az új, mesterséges intelligencia alapú Performance Max kampányt?
  22. Hogyan befolyásolja hirdetéseid eredményességét a titokzatos fiók szintű minőségi pontszám?
  23. Hogyan láss a riportok / számok mögé?
  24. Hogyan segíti a hirdetéseid a Google Analytics? (Már az új GA4-es beállításokat is feldolgoztuk!)
  25. NAGYON FONTOS: Hogyan mérd az igazi eredményeket? (Mert a meccset gólra játsszák!)

És megannyi pénztárca kímélő és időspóroló ötlet!

Az anyag tartalmaz egy szószedetet is, hogy egy helyen megtaláld az idegen kifejezéseket és rövidítéseket a magyarázatokkal valamint friss képernyőfelvételeket, hogy könnyen eligazodj a rendszerben!

Olvass bele!

Mit mondanak  mások?

“Elkezdtem az anyag alapján átszabni a hirdetéseket, finomítani a beállításokat és rögtön láthatóak lettek az eredmények, néhány nap után megtáltosodott a rendszer!”

Vida Ági, pszichológus, online marketing tanácsadó
Gazdagmami.hu

“Azt látom, hogy ezt az anyagot, mind a kezdők, mind a haladók, mind pedig a profik használni tudják, leírja konkrétan a lépéseket, példákkal szemléltetve, illetve a szakmai hátteret is megvilágítja.”

Galambos Dániel, médiatulajdonos, online marketing tanácsadó
Webnyeremény.hu

“Annak ellenére, hogy én már régi motoros vagyok, nagyon sok újat kaptam a könyvtől, olyan sikereket értem el, hogy fél áron tudtam érdeklődőket konvertálni a weboldalamon. Ez a tudástár nagyon hasznos volt számomra, rengeteg időt, energiát és pénzt spóroltam meg általa. Köszönöm!”

Barta Tibor, a MarketingTorta ötletgazdája
Marketingtorta.hu

“OK, ez jól hangzik. De mennyibe kerül?”

Az ára: 19.900 Ft + Áfa (bruttó 25.273 Ft)

Ezért az összegért egy profi Google Ads szakértő max. fél órás konzultációt nyújtana Neked, illetve a hirdetéseid megterveztetésének a költségét sem fedezné.

Miért döntöttünk az online kiadás mellett?

Sajnos lehet találni sok olyan gyenge színvonalú anyagot is az interneten, amit CSAK AZÉRT kénytelenek dupla, tripla áron adni, mert a puccos “csomagolás” költségeit valahogy fedezni kell és sokszor a díszes körítés eltereli a figyelmet a szegényes tartalomról.

Azért hogy Neked, minél kedvezőbb áron oda tudjuk adni ezt a rengeteg tapasztalaton alapuló prémium tudást, megmaradtunk a pdf formátum mellett.

Ha a többi tudásanyagunkkal együtt vásárolod meg, akkor 57%-os kedvezményben részesülhetsz! Kattints a gombra és láthatod a részleteket is!

 

100% pénzvisszafizetési garanciaMinden kockázatod átvállaljuk: 100% pénzvisszafizetési garancia

Nincs veszteni valód, próbáld ki és ha nem találod elég hasznosnak a tudásanyagot, akkor a teljes vételárat visszafizetjük, csak 30 napon belül jelezned kell pénzvisszafizetési igényed! Azért merünk ilyen garanciát vállalni, mert mi is ezeket a módszereket követve építjük az Online Marketing Akadémiát.

 

Mit kockáztatsz, ha nem fektetsz be abba, hogy megtanuld szakszerűen használni a Google Ads hirdetési rendszert?

  • Elképzelhető, hogy túl sokat fizetsz a látogatókért!
  • Nem biztos, hogy az igazi üzleti eredményeket figyeled, lehet, hogy Te is leragadsz a jelentéktelen részeredményeknél.
  • Ha nem jó kulcsszó stratégiát választasz, akkor szélmalomharcot vívhatsz a helyezésekért a versenytársaiddal úgy, hogy nem is azokra a szavakra kellene hirdetned.
  • Sok-sok rejtett funkciót nem fogsz megtalálni egyedül.
  • Megtérülést hozó hirdetések helyett lehet, hogy elpazarlod a reklámbüdzsét.
  • Hiába van jó terméked vagy szolgáltatásod, ha azt látod, hogy mindig a versenytársad bukkan fel helyetted a hirdetések közt.
  • Lehet, hogy Te is a Keresési hálózatra fókuszálsz, közben a Te üzletedhez a Display hálózat lenne a nyerő.
  • Lehetséges, hogy Te is sok-sok pénzt szórsz el a hirdetéseidre úgy, hogy nem is tudsz róla!

Gondold meg még egyszer! Fél tank benzin ára…