Haladó Facebook Hirdetési Szeminárium

Következő szeminárium időpontja: 2017. november 29. (szerda)
Üres helyek száma: 2

Haladó Facebook Hirdetési Szeminárium
Az elmúlt években a Facebook igazi marketinggépezetté vált.
Profi, és kifinomult géppé.

Jelentkezem a képzésre!

Tudtad-e, hogy:

  • Minden nappal egyre több a hirdető cég a Facebookon, és a picit tapasztaltabbak, már ma is  egyre ügyesebben hirdetnek: drasztikusan nő a verseny.
  • A Facebook hirdetésekre költött összegek folyamatosan növekednek, a magyar cégek között az egyik első számú marketingfegyver lett a Facebook.
  • A Facebookkal kapcsolatban még a hirdető cégek csak kisebbik hányada gondolkodik megtérülésben, a legtöbben kizárólag rajongókban, és like-okban gondolkodnak – hibásan.
  • A Facebook számos olyan extrém célzási és kreatív megoldást kínál Neked, amelyeket az egyszerű Hirdetéskezelőben el sem érsz, mert kizárólag a haladóknak mutatják meg! Akarsz erről többet tudni?

Ha nem ismered a Facebook finomságait, talán nem is sejted mennyi lehetőséged van a költség lefaragásra és a halálpontos célzásra!

A Haladó Facebook Hirdetési Szeminárium segítségével:

  • Tapasztalt szakértőtől tanulhatod meg a Facebok hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre kiscsoportos tréning keretén belül.
  • Olyan ismeretekhez juthatsz, ami tovább növeli a hirdetéseid megtérülését és az előnyödet a versenytársakkal szemben a vásárlókért folytatott online csatatéren!
  • Megismerkedhetsz olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javíthatod kampányaid áttekinthetőségét és rengeteg időt tudsz megspórolni kampányaid megtervezésekor, valamint beállításakor.
  • Választ kapsz korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtál senkitől megkérdezni!

 

Fontos tudnivalók a képzésről:

  • Vajon Neked való ez a tréning? A Haladó Facebook Hirdetési Szemináriumokat azoknak a vállalkozóknak, marketinggel foglalkozó munkatársaknak szánjuk, akik már üzemeltetnek, kezelnek Facebook üzleti oldalt és kipróbálták már a Facebook hirdetési rendszerét, és az ehhez szükséges alapokkal rendelkeznek. A képzés segít elsajátítani azokat a haladó technikákat, melyekkel a végletekig finomítható a hirdetések célzása és a kampányok megtérülése. Ajánljuk azoknak a Facebook hirdetőknek is, akik az igazi ínyencségekre és az újdonságokra is kíváncsiak!
  • A tanfolyam szintje: haladó
  • A tanfolyam célja: Olyan tudás és ismeret átadása, mellyel a résztvevők a Facebook haladó hirdetői funkcióinak segítségével képesek lesznek speciális optimalizálási megoldásokat megvalósítani.
  • Szükséges előképzettség: Az alapozó Közösségi Média Szemináriumon való előzetes részvétel erősen ajánlott, de nem feltétel. A haladó szemináriumon már nem fogunk kitérni a kezdő képzés tartalmára, maximum bemelegítés szinten, ezért kérjük nézd át annak tematikáját és ellenőrizd ismereteidet. Mindenképpen szükséges alapszintű tapasztalattal rendelkezned a Facebook oldalak üzemeltetését és a hirdetés létrehozását, és beállításait illetően.
  • Hossza: 8 tanóra (8×45 perc)
  • Időbeosztás: 9:00 – kb. 17:00
  • Típusa: kiscsoportos képzés
  • Helyszín: Népliget Center Irodaház, A . Épület III. emelet, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11.  (Hessyn Informatikai és Oktatási Kft. – Térkép)
  • Megközelíthetőség tömegközlekedéssel:
    • Újpest-központ felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
    • Kőbánya-Kispest felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
    • Bécsi út és a Fehérvári út felől az 1-es villamossal a Népliget megállóig.
  • Megközelíthetőség autóval: Népligeti buszpályaudvar mellett a Népliget Center Irodaháznál helyezkedik el.
  • Parkolási lehetőség: •
    • Ingyen parkolás az Albert Flórián úton, Népliget Üllői úti szélén, vagy az Üllői úti felüljáró alatt/mellett.
    • Fizetős parkolás az irodaház közelében lévő őrzött parkolóban lehetséges.

Képek a képzés helyszínéről:

Utcakép a helyszínről
(Az irodaház bejáratán egy ember nagyságú “A” betűt keress majd!)

(Térkép itt!)

 

A részletes tematika

I. Bemelegítés

  • Facebook üzleti oldalak és a weboldalak szakszerű beállításai
    (Timeline, Open Graph stb.)
  • Facebook hirdetési alapok gyors áttekintése
  • Facebook hirdetési fiókok szabályai (nehogy letiltsa a Facebook a  fiókod!)
  • Több hirdetési fiók együttes kezelése
  • Mitől lesz hatékony a hirdetésed, miközben megfelelsz a Facebook szabályainak?

II. Kampányok létrehozása, a célok helyes beállítása

  • A hirdetés pontos céljának meghatározása
  • Konverziókövetés beállítása, ellenőrzése
  • Ajánlat beváltása a Facebookon
  • Tapasztalatok, esettanulmányok

(kávészünet – 15 perc)

III. Hirdetéssorozatok létrehozása: haladó célzási beállítások, elhelyezés, és ütemezés

  • Haladó tippek az érdeklődés alapú célzás beállítására
  • Tapadj rá az egyszer már becserkészett érdeklődőidre: remarketing és retargeting a Facebookon
  • Célzás saját, meglévő közösségekre (pl. saját email feliratkozókra, ügyfelekre, érdeklőkre stb.)
  • Célzás a meglévő közösséghez hasonló célcsoportokra
  • Hogyan hirdess a versenytársad által létrehozott közösségre?
    (… akkor is, ha az adott oldalra “elvileg” nem lehet célozni)
  • Egyéb kreatív célzási és elhelyezési technikák (pl.: mobil megoldások)
  • A hirdetések elhelyezési lehetőségei és ezek pontos beállításai
  • Hirdetésütemezés
  • Haladó tapasztalatok, feladatok és esettanulmányok célzásra

IV. Árképzési beállítások, licitstratégia, és a kreatívok létrehozása

  • Mérleghinta módszer: kampány- és licit adatok aprólékos beállításai
  • Branding vs. konvervizó optimalizálás modellek: CPC, CPM, Optimalizált CPM árképzés
  • Gyakoriságkorlát beállítása a Facebook hirdetésekben
  • A célokhoz kapcsolódó hirdetés kreatívok sajátos, szakszerű beállításai

(ebédszünet – 1 óra)

V. Extrém célzások és időspórolás: a Facebook Power Editor (Fejlett Szerkesztő)

  • Telepítése
  • Fiók adatok exportálása, importálása
  • Kampányok másolása, módosítása
  • Műveletek, időtakarékos praktikák
  • Olyan extrém megoldások, amelyek csak Power Editorban érhetőek el, és az alap Hirdetéskezelőben nem
  • Több termékes hirdetés létrehozása (Facebook Multiple Product Ad)
  • Bevált technikák, megoldások

VI. Tanulj a saját tapasztalataidból!

  • Jelentések lehívása
  • Ütemezett jelentések
  • Szűrők beállítása
  • Kampányaid kiértékelése, optimalizálása
  • Számlabeállítások, adózás

(kávészünet – 15 perc)

VII. Ha ügynökség segítségével hirdetsz…

  • Mire ügyelj már szerződéskötéskor?
  • Hogyan dolgozik egy megbízható ügynökség?
  • Védd meg a fiókod: ki mihez férjen hozzá?
  • Ügynökségi árazási modellek
  • Mit mondj az ügynökségnek a kampányok beállítása előtt?
  • Milyen szempontok alapján értékeld az ügynökség munkáját?
  • És ha ügynökség vagy? Hogyan kezelj több fiókot egyszerre?

VIII. Ötletek és egyéb, haladó közösségi média marketing eszközök

  • A Facebook hirdetések és Facebook kommunikáció szinergiája

IX. Példák, esetek, kérdések és válaszok

Részvételi díj (befektetés a még sikeresebb hirdetéseidbe): 39.200 Ft + ÁFA

Gondolj bele, mi lenne ha meglévő kampányaid hatékonyságán “csak” 10-20%-kal (meglehetősen óvatos becslés) tudnál javítani a szeminárium után? Mennyi idő alatt térülne meg ez a befektetés?

 

Az ár az alábbiakat tartalmazza:

  • komplett, egész napos Facebook Hirdetési Szeminárium
  • a szeminárium anyaga, nyomtatva
  • egyéni konzultációs lehetőség a szemináriumvezetővel a szünetekben és a tervezett program végén
  • kávé, üdítő és aprósütemény a szünetekben

Az ár nem tartalmazza az ebédet. A helyszínt úgy választottuk meg, hogy változatos étkezési lehetőségek közül válogathass. Ebéd lehetőség: a Népliget Center “B” épületében lévő a’la carte étteremben.

Egyéb, de fontos tudni való

A tanfolyamon saját laptop használatára van lehetőség, de nem feltétlenül szükséges a megértéshez. A nyomtatott jegyzet (az alapozó szemináriumhoz hasonlóan) segíteni fog majd a megszerzett ismeretek későbbi kipróbálásában is. A képzés helyszínén vezeték nélküli internet kapcsolat ingyenesen rendelkezésre áll.

Ha még nem voltál az alapozó Közösségi Média Szemináriumunkon, akkor fontold meg, hogy egyszerre jelentkezel az alapozó és a haladó szemináriumra kedvezménnyel!

Válassz időpontot és jelentkezz mielőbb!

A tanfolyam kiscsoportos jellege miatt az egyes időpontokra való jelentkezők száma limitált. A jelentkezést a létszám betelte esetén azonnal lezárjuk.

Jelentkezés

Mi a jelentkezés folyamata?

  1. Érdemes elolvasnod a jelentkezés feltételeit!
  2. Töltsd ki a lenti űrlapot, és kattints a “Jelentkezem!” gombra!
  3. Ezután kapni fogsz egy e-mailt, benne a megrendelés részleteivel és a Proforma számlával.
  4. Utald el a képzés bruttó árát az e-mailben található számlaszámra vagy használd a bankkártyás fizetési lehetőséget!
  5. Amint beérkezik az összeg azonnal véglegessé válik a jelentkezésed, melyet e-mailen vissza is igazolunk.

A 2017. november 29. szerdai szemináriumon a szabad helyek száma: 2 fő

Haladó Facebook
Hirdetési Szeminárium

Jelentkezési lap
Dátum
Fizetési mód
Név
E-mail cím
Telefon
Számlázási név
Számlázási cím
Tehát: "Jelentkezem a(z) OMA Haladó Facebook Hirdetési Szeminárium nevű képzésére. A jelentkezés megrendelésnek minősül.
A képzés ára 39.200 Ft + áfa (azaz 49.784 Ft)."

A “Jelentkezem” gomb megnyomásával elfogadod az Online Marketing Akadémia Kft. Általános Szerződési Feltételeit (ÁSZF), jogi nyilatkozatát, és adatkezelési szabályzatát és tudomásul veszed a 45/2014(II.26)Korm.r. 15.§(1) szerint hogy a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után. Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-70255/2013. Vásárlói tájékoztató általános kártyás fizetésről