Az elmúlt években a Facebook igazi marketinggépezetté vált.
Profi, és kifinomult géppé.
Tudtad-e, hogy:
- Minden nappal egyre több a hirdető cég a Facebookon, és a picit tapasztaltabbak, már ma is egyre ügyesebben hirdetnek: drasztikusan nő a verseny.
- A Facebook hirdetésekre költött összegek folyamatosan növekednek, a magyar cégek között az egyik első számú marketingfegyver lett a Facebook.
- A Facebookkal kapcsolatban még a hirdető cégek csak kisebbik hányada gondolkodik megtérülésben, a legtöbben kizárólag rajongókban, és like-okban gondolkodnak – hibásan.
- A Facebook számos olyan extrém célzási és kreatív megoldást kínál Neked, amelyeket az egyszerű Hirdetéskezelőben el sem érsz, mert kizárólag a haladóknak mutatják meg! Akarsz erről többet tudni?
Ha nem ismered a Facebook finomságait, talán nem is sejted mennyi lehetőséged van a költség lefaragásra és a halálpontos célzásra!
A Haladó Facebook Hirdetési Szeminárium segítségével:
- Tapasztalt szakértőtől tanulhatod meg a Facebok hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre kiscsoportos tréning keretén belül.
- Olyan ismeretekhez juthatsz, ami tovább növeli a hirdetéseid megtérülését és az előnyödet a versenytársakkal szemben a vásárlókért folytatott online csatatéren!
- Megismerkedhetsz olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javíthatod kampányaid áttekinthetőségét és rengeteg időt tudsz megspórolni kampányaid megtervezésekor, valamint beállításakor.
- Választ kapsz korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtál senkitől megkérdezni!
Fontos tudnivalók a képzésről:
- Vajon Neked való ez a tréning? A Haladó Facebook Hirdetési Szemináriumokat azoknak a vállalkozóknak, marketinggel foglalkozó munkatársaknak szánjuk, akik már üzemeltetnek, kezelnek Facebook üzleti oldalt és kipróbálták már a Facebook hirdetési rendszerét, és az ehhez szükséges alapokkal rendelkeznek. A képzés segít elsajátítani azokat a haladó technikákat, melyekkel a végletekig finomítható a hirdetések célzása és a kampányok megtérülése. Ajánljuk azoknak a Facebook hirdetőknek is, akik az igazi ínyencségekre és az újdonságokra is kíváncsiak!
- A tanfolyam szintje: haladó
- A tanfolyam célja: Olyan tudás és ismeret átadása, mellyel a résztvevők a Facebook haladó hirdetői funkcióinak segítségével képesek lesznek speciális optimalizálási megoldásokat megvalósítani.
- Szükséges előképzettség: Az alapozó Közösségi Média Szemináriumon való előzetes részvétel erősen ajánlott, de nem feltétel. A haladó szemináriumon már nem fogunk kitérni a kezdő képzés tartalmára, maximum bemelegítés szinten, ezért kérjük nézd át annak tematikáját és ellenőrizd ismereteidet. Mindenképpen szükséges alapszintű tapasztalattal rendelkezned a Facebook oldalak üzemeltetését és a hirdetés létrehozását, és beállításait illetően.
- Hossza: 8 tanóra (8×45 perc)
- Időbeosztás: 9:00 – kb. 17:00
- Típusa: kiscsoportos képzés
- Helyszín: Népliget Center Irodaház, A . Épület III. emelet, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11. (Hessyn Informatikai és Oktatási Kft. – Térkép)
- Megközelíthetőség tömegközlekedéssel:
- Újpest-központ felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
- Kőbánya-Kispest felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
- Bécsi út és a Fehérvári út felől az 1-es villamossal a Népliget megállóig.
- Megközelíthetőség autóval: Népligeti buszpályaudvar mellett a Népliget Center Irodaháznál helyezkedik el.
- Parkolási lehetőség: •
- Ingyen parkolás az Albert Flórián úton, Népliget Üllői úti szélén, vagy az Üllői úti felüljáró alatt/mellett.
- Fizetős parkolás az irodaház közelében lévő őrzött parkolóban lehetséges.
Képek a képzés helyszínéről:
- A jellegzetes épületet könnyen felismered!
- Ebben a teremben leszünk.
- De lehet hogy így lesz berendezve!
- Ilyen frissítők várnak a szünetekben!
Utcakép a helyszínről
(Az irodaház bejáratán egy ember nagyságú “A” betűt keress majd!)
A részletes tematika
I. Bemelegítés
- Facebook üzleti oldalak és a weboldalak szakszerű beállításai
(Timeline, Open Graph stb.) - Facebook hirdetési alapok gyors áttekintése
- Facebook hirdetési fiókok szabályai (nehogy letiltsa a Facebook a fiókod!)
- Több hirdetési fiók együttes kezelése
- Mitől lesz hatékony a hirdetésed, miközben megfelelsz a Facebook szabályainak?
II. Kampányok létrehozása, a célok helyes beállítása
- A hirdetés pontos céljának meghatározása
- Konverziókövetés beállítása, ellenőrzése
- Ajánlat beváltása a Facebookon
- Tapasztalatok, esettanulmányok
(kávészünet – 15 perc)
III. Hirdetéssorozatok létrehozása: haladó célzási beállítások, elhelyezés, és ütemezés
- Haladó tippek az érdeklődés alapú célzás beállítására
- Tapadj rá az egyszer már becserkészett érdeklődőidre: remarketing és retargeting a Facebookon
- Célzás saját, meglévő közösségekre (pl. saját email feliratkozókra, ügyfelekre, érdeklőkre stb.)
- Célzás a meglévő közösséghez hasonló célcsoportokra
- Hogyan hirdess a versenytársad által létrehozott közösségre?
(… akkor is, ha az adott oldalra “elvileg” nem lehet célozni) - Egyéb kreatív célzási és elhelyezési technikák (pl.: mobil megoldások)
- A hirdetések elhelyezési lehetőségei és ezek pontos beállításai
- Hirdetésütemezés
- Haladó tapasztalatok, feladatok és esettanulmányok célzásra
IV. Árképzési beállítások, licitstratégia, és a kreatívok létrehozása
- Mérleghinta módszer: kampány- és licit adatok aprólékos beállításai
- Branding vs. konvervizó optimalizálás modellek: CPC, CPM, Optimalizált CPM árképzés
- Gyakoriságkorlát beállítása a Facebook hirdetésekben
- A célokhoz kapcsolódó hirdetés kreatívok sajátos, szakszerű beállításai
(ebédszünet – 1 óra)
V. Extrém célzások és időspórolás: a Facebook Power Editor (Fejlett Szerkesztő)
- Telepítése
- Fiók adatok exportálása, importálása
- Kampányok másolása, módosítása
- Műveletek, időtakarékos praktikák
- Olyan extrém megoldások, amelyek csak Power Editorban érhetőek el, és az alap Hirdetéskezelőben nem
- Több termékes hirdetés létrehozása (Facebook Multiple Product Ad)
- Bevált technikák, megoldások
VI. Tanulj a saját tapasztalataidból!
- Jelentések lehívása
- Ütemezett jelentések
- Szűrők beállítása
- Kampányaid kiértékelése, optimalizálása
- Számlabeállítások, adózás
(kávészünet – 15 perc)
VII. Ha ügynökség segítségével hirdetsz…
- Mire ügyelj már szerződéskötéskor?
- Hogyan dolgozik egy megbízható ügynökség?
- Védd meg a fiókod: ki mihez férjen hozzá?
- Ügynökségi árazási modellek
- Mit mondj az ügynökségnek a kampányok beállítása előtt?
- Milyen szempontok alapján értékeld az ügynökség munkáját?
- És ha ügynökség vagy? Hogyan kezelj több fiókot egyszerre?
VIII. Ötletek és egyéb, haladó közösségi média marketing eszközök
- A Facebook hirdetések és Facebook kommunikáció szinergiája
IX. Példák, esetek, kérdések és válaszok
Részvételi díj (befektetés a még sikeresebb hirdetéseidbe): 39.200 Ft + ÁFA
Gondolj bele, mi lenne ha meglévő kampányaid hatékonyságán “csak” 10-20%-kal (meglehetősen óvatos becslés) tudnál javítani a szeminárium után? Mennyi idő alatt térülne meg ez a befektetés?
Az ár az alábbiakat tartalmazza:
- komplett, egész napos Facebook Hirdetési Szeminárium
- a szeminárium anyaga, nyomtatva
- egyéni konzultációs lehetőség a szemináriumvezetővel a szünetekben és a tervezett program végén
- kávé, üdítő és aprósütemény a szünetekben
Az ár nem tartalmazza az ebédet. A helyszínt úgy választottuk meg, hogy változatos étkezési lehetőségek közül válogathass. Ebéd lehetőség: a Népliget Center “B” épületében lévő a’la carte étteremben.
Egyéb, de fontos tudni való
A tanfolyamon saját laptop használatára van lehetőség, de nem feltétlenül szükséges a megértéshez. A nyomtatott jegyzet (az alapozó szemináriumhoz hasonlóan) segíteni fog majd a megszerzett ismeretek későbbi kipróbálásában is. A képzés helyszínén vezeték nélküli internet kapcsolat ingyenesen rendelkezésre áll.
Ha még nem voltál az alapozó Közösségi Média Szemináriumunkon, akkor fontold meg, hogy egyszerre jelentkezel az alapozó és a haladó szemináriumra kedvezménnyel!
Válassz időpontot és jelentkezz mielőbb!
A tanfolyam kiscsoportos jellege miatt az egyes időpontokra való jelentkezők száma limitált. A jelentkezést a létszám betelte esetén azonnal lezárjuk.
Jelentkezés
Mi a jelentkezés folyamata?
- Érdemes elolvasnod a jelentkezés feltételeit!
- Töltsd ki a lenti űrlapot, és kattints a “Jelentkezem!” gombra!
- Ezután kapni fogsz egy e-mailt, benne a megrendelés részleteivel és a Proforma számlával.
- Utald el a képzés bruttó árát az e-mailben található számlaszámra vagy használd a bankkártyás fizetési lehetőséget!
- Amint beérkezik az összeg azonnal véglegessé válik a jelentkezésed, melyet e-mailen vissza is igazolunk.
A “Jelentkezem” gomb megnyomásával elfogadod az Online Marketing Akadémia Kft. Általános Szerződési Feltételeit (ÁSZF), jogi nyilatkozatát, és adatkezelési szabályzatát és tudomásul veszed a 45/2014(II.26)Korm.r. 15.§(1) szerint hogy a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után. Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-70255/2013. Vásárlói tájékoztató általános kártyás fizetésről