Online Marketing Akadémia

Webáruház tulajdonosoknak: Mi a fő feladatod, ha a hazai e-kereskedelem részese vagy?

Érdekes és friss számok a magyar e-kereskedelemről, figyelj:

A további bővülés hiányának az oka:

A bizalmatlanság fő tényezői:

Pedig a hazai e.kereskedelem biztonságosnak mondható:

Csak a vásárlók

Ezek az adatok pár napja jelentek meg a Központi Statisztikai Hivatal “Magyarország 2015” tanulmányában. (Itt elérheted, kb. 200 oldal valószínűleg találsz hasonló adatokat a Te iparágaddal kapcsolatban is, elég átfogó cucc: http://0ma.hu/ksh-2015 )

Mi a teendőd, ha webáruházad van?

A fenti adatok hivatalosak ugyan, de átlagértékek. Van néhányan, akik ennél sokkal nagyobbat nőttek, és vannak bőven olyanok is akik sokkal kisebbet, vagy akár egyáltalán semmit. Ha esetleg ez utóbbi csoportokba tartozol, akkor álljon itt pár ötlet amivel javíthatsz már az idei éveden is.

A fókuszt a bizalomépítésre kell helyezni.

Ma már alapvető igény a használhatóság.

Kommunikálni kell.

Okosabban kell hirdetni.

Hajrá!

Ha van még ötlet, tipp, várjuk kommentben! :)