Online Marketing Akadémia

A marketing evolúciója

Azt hiszem nem kell bemutatnom senkinek, hogy mennyire rohanó világban élünk. 10 éve még nagy szám volt az internet, ma már olyan, mint a víz vagy villany. Egy kutatás szerint 1 hónapig mikrohullámú sütő nélkül az emberek nagyobb része elvan, mint internet nélkül.

7-8 éve még sikk volt egy vállalkozás számára, ha volt honlapja, ma már teljesen alap. Sőt önmagában ez a tény már egyre kevesebbet ér. Pár éve még újdonság volt a közösségi média sok cég számára, ma már rengetegen próbálják üzleti célokra használni.

Az evolúció a vállalkozások világában is működik, csak talán manapság gyorsabban, mint azt sokan követni tudják. Egy vállalkozó, döntéshozó vagy stratéga számára az online marketinghez  érteni manapság már szinte alapkövetelmény. Viszont ha azt szeretnéd, hogy meghatározó szereplője lehess a holnapnak, akkor mindig figyelned kell az újdonságokra. Egy dologra figyelj oda: vegyél részt az evolúcióban.

Azzal lehetsz úttörő a saját területeden, ha a versenytársaidat megelőzve, elsőként kísérletezel ki sikeres megoldásokat az online marketingedben. Ehhez nyújt táptalajt, ha ismered az alapokat és tudásod frissítéséről rendszeresen gondoskodsz.

Egyesek azt próbálják sugallni, hogy az online marketing egyre kevesebb eredményt hoz. Ezúton üzenjük nekik: “Valamit nem csináltok jól… Fejlődni kellene!” Ha semmit nem változtatsz, attól nem fog semmi jobban menni!

Egy érdekesnek ígérkező programot ajánlunk a figyelmedbe

2012. február 28-án lesz az Evolution 2012 konferencia, melyen én is elő fogok adni. Olyan konferencián szeretünk a legjobban előadni, ahol hallgatóként is szívesen részt vennénk. Ez olyan.

Két fő vezérfonala lesz a napnak. Az egyik a közösségi média, a másik pedig az eredmény orientált (mérhető) online marketing. Az elmélet helyett a fókusz itt a gyakorlati ötleteken és friss tapasztalatokon lesz.

Ha már van némi rutinod az online marketingben és kíváncsi vagy új impulzusokra, akkor gyere el és gyűjts be minél több ötlet bonbont a konferencián! (És persze a networking lehetőség sem egy utolsó szempont.)  Mi ott leszünk!

Így végigtekintve az elmúlt évek – igen csak robbanásszerű – fejlődésén, pár tanulságot fogalmazhatunk meg:

Ha visszatekintesz az elmúlt 5 évedre, akkor az online marketing mekkora változást hozott a vállalkozásod életében? Szerinted mennyit fog a következő 5 évben?