A Facebook és ami mögötte van: Interjú Frei Tamással

A múlt héten lezajlott Közösségi Média Hét kapcsán, körbenéztünk a hazai palettán, hogy kik azok az közismert személyek, akik üzleti célokra is használják a közösségi média egyes eszközeit.

Nem sok ilyen van, de felkerestünk néhányat közülük, és úgy gondoltuk, hogy a legérdekesebb, tapasztalatokon alapuló mondanivalót Frei Tamás tudná megosztani velünk. Tamás az elmúlt félévben rendkívül aktív a Facebookon: a saját hivatalos üzleti oldalát és a Café Frei Facebook oldalát is személyesen ő maga menedzseli, függetlenül attól, hogy a világ épp melyik részén jár.

Most éppen Amerikában tartózkodik, innen üzent az OMA követőinek! Jól kikérdeztük, hogy vajon ő hogyan használja ki a Facebook-marketing lehetőségeit, mik a tapasztalatai.  Sőt, még a múlt heti bejegyzésünkről is elmondta a véleményét, amikor is az arab világban lévő politikai forrongásról és a Facebook kapcsolatáról írtunk.

Magvas gondolatokat osztott meg velünk és Veled, gyere hallgasd meg a az exkluzív beszélgetést Frei Tamással!

Frei Tamás gondolatai a Facebookban rejlő üzleti lehetőségekről 2011 tavaszán

Frei Tamás gondolatai a Facebookban rejlő üzleti lehetőségekről 2011 tavaszán

Hallgasd meg itt az interjút! (kb. 20 perces)

Ha szeretnéd Te is kitanulni a közösségi médiát, és kihasználni a benne lévő üzleti potenciált, akkor klikk ide és olvass bele az Online Marketing Akadémia 200 oldalas közösségi média tudásanyagába:

A kihagyhatatlan Közösségi Média »

Comments

  1. Még nem jutott időm meghallgatni Frei Tamást, de annélkül is nyugodtan leírhatom, ha valakinek szavai hitelesek előttem, akkor az Frei Tamás.

    *** A komment többi részét moderáltam, a bejegyzésnek semmilyen politikai tartalma nincs! (gzs) ***

  2. Sziasztok!

    Nekem 39mp-nél megáll…
    Lehet hogy én rontok el valamit… :))

  3. Frei Tamásban most sem csalódtunk. Mint sok minden másban, ebben is Magyarország előtt jár fényévekkel!

  4. barcog szerint:

    Mindig néztem a Frei dossziét, kár hogy nem folytatódik, főleg a közszolgálati csatornákon, MERT OTT LENNE A HELYE! Az a módszer, ahogy egy -egy témát körbejárt nagyon tetszett, mindig megkérdezte az ellenvéleményt is. Ő maga pedig tárgyilagos maradt. ÉN VALAHOGY ÍGY KÉPZELNÉM EL MAGYARORSZÁGON A HITELES TÁJÉKOZTATÁST!

  5. Andrej szerint:

    Szívesen hallgattam az interjút Tamással, de nagyon rossz minőségű a felvétel.
    Gondolom a streamelés miatt, de a peak-ek folyamatosan irritálják a fülemet :)

    Remélem nem csak én vagyok így vele, de mindenesetre egy jövőbeli cél legyen a jó hangminőség.

  6. Végtelenül szimpatikus ember, intelligens és gyakorlatias, és abszolút józan a hozzáállása. Teljesen igaza van: tényleg szükség van a visszajelzésekre, az olvasókkal, ügyfelekkel, vásárlókkal való “személyes” kapcsolattartásra, csak most épp így, 21. századi módon, mégis “személyre szabottan”. Bravó, csak így tovább!

  7. goolky szerint:

    Igen, most a facebook a nagy divat marketingbebn is. Nincs lassan olyan reklám, ami nem fb-oldalt ad meg akár tv, akár újságreklámban jelenik is meg. Viszont talán épp ezért lassan lecseng a facebook őrület, és az igazi kérdés, hogy mi lesz utána?

  8. Lajos szerint:

    Sziasztok4

    Azt szeretném kérdezni, hogy a FB-on hogyan lehet létrehozni céges oldalhoz olyan más FB-os hivatkozásokat, mint a Cafe Frei oldalán van a Kávéházaink felirat alatt?

    Pl.: asztalos céghez szeretnék asztal, szék, szekrény stb. FB-os oldalt “csatolni”, amelyeket szintén én kezelek.

    Remélem érthető volt.

    Köszönöm előre is!

  9. Réka szerint:

    Sziasztok,

    szeretnék a céges Facebook oldalainkra olyan flash-eket, ami akár külön weboldalként is funkcionálhat. Nem tudom, hogyan kellene érthetően leírni, mire gondolok… :-) Ha lehet, inkább példával mutatnám meg: http://www.facebook.com/biotechusa , és http://www.facebook.com/biotec.....1651977236 .
    Úgy tudom, hogy valamihez van 10.000 fős rajongói szám limit, de a példaként említett oldal még nem érte el ezt a számot.

    Ezek az infók benne vannak a Közösségi médiáról szóló tanulmányotokban? Illetve tudtok benne segíteni, hogy hogyan lehet ilyen plusz dolgokat létrehozni a Facebook vállalati oldalakon?

    Nagyon köszönöm a választ és a segítséget előre is!

  10. Kedves Zsolt!

    Jelentkeztem a Közösségi médiás előadásotokra (nov.16.), kérdésem lenne érintünk-e olyan témát, ami azzal foglalkozik, hogy…
    van egy céges FB oldalam illetve egy olyan is ami magánszemélyek közt szerepel, de mint cég, ebből az utóbbiból szeretnék rendes céges oldalt generálni és átvinni az ismerősöket, még akkor is hogyha a jelenlegi cégesem ismerősei elvesznek?

Trackbacks

  1. OMA.hu szerint:

    ::: Interjú Frei Tamással! ::: Körbenéztünk a hazai palettán, hogy kik azok a közismert személyek, akik üzleti… http://fb.me/UyeBkCvi

  2. Gabor Keller szerint:

    A Facebook és ami mögötte van: Interjú Frei Tamással – OMA.hu: http://bit.ly/mCRqQK via @addthis

  3. zoltan ny szerint:

    "Ingyen sajt csak az egérfogóban van" – Frei a facebookról http://trunc.it/g8nsw

  4. V-Advising szerint:

    A Facebook és ami mögötte van: Interjú Frei Tamással: A múlt héten lezajlott Közösségi Média Hét ka… http://bit.ly/jc4b1D http://www.yuppi.hu

  5. David Karacsony szerint:

    RT @summr: "Ingyen sajt csak az egérfogóban van" – Frei a facebookról http://trunc.it/g8nsw

Szólj hozzá!

*