Ne fogadd el, hogy újabb válság jön!

Naponta olvasom a lehangoló és kiábrándító a főcímeket a hírportálokon, miközben sokáig azt hitte mindenki: túl vagyunk a VÁLSÁG nehezén, és most már a fellendülés fog jönni.

Napi szalagcímek: 2011.08.24.

Napi szalagcímek: 2011.08.24.

És mégse. Makro szinten valahogy mégsem akar beindulni pozitív tendencia: a frank drágul, a hitelek nőnek, az emberek nem vásárolnak, a cégek csuknak be, a munkahelyek szűnnek meg és még sorolhatnám. Csupa negatív dolog. És ha mindenki ezt mondja, akkor ez valószínűleg így is van, lehetséges hogy megyünk bele egy (újabb?) válságba.

Te és én, tudunk valamit tenni?

Ezeket a cikkeket olvasva, és az ilyen híradásokat nézve, hallgatva, az emberek többsége hajlandó alárendelni magát a környezetnek, és a jelenlegi stagnáló vagy akár egyre rosszabbodó helyzetét a fenti szalagcímekkel okolni. Elhiszik, hogy tényleg ez a helyzet, és ezzel nem lehet mit csinálni… És ez igaz is: Nem lehet mit csinálni, azaz mi (Te és én) ezzel nem tudunk mit kezdeni.

A krízist kezelni, megoldani a a politikusok dolga, csakúgy Pesten, mint Brüsszelben vagy épp Washingtonban. A folyamatokra jobb esetben négy évente van befolyásunk. Közben azonban lehet figyelni a híreket, lehet is véleményünk róla, de foglalkozni inkább azzal érdemes, amire ráhatásunk van.

És arra igenis van ráhatásunk, hogy a krízisben, a körülményeket adottnak tekintve, hogyan teljesít a cégünk. Ezzel érdemes foglalkozni, mert ez a mutató csak rajtunk múlik. A pozitív gondolkodáson, a hozzáálláson, és a lehetőségek keresésén.

Figyeld meg, hogy a sikeres emberek miről beszélgetnek!

Nem arról, hogy milyen rosszak a körülmények, és hogyan akadályozzák őket az előrehaladásban, hanem arról, hogy milyen lehetőségek állnak rendelkezésre, és milyen módon tudnák azt a lehető legjobban kihasználni. A kesergőknek üzenjük: fogadják el, hogy a SIKER nagyrészt a hozzáálláson múlik,  a szükséges tudást ennek fényében már meg lehet szerezni, hogy megtaláld a sikerhez vezető utat a  nehéz helyzetekben is, mint ahogy a víz is utat váj magának a sziklában, bármi is történjék.

A cipész esete a  sivatagban

A helyzet nagyjából épp olyan, mint amikor két, egymással konkurens cipőárus elküldi az értékesítőit a sivatagba, hogy adjanak el lehetőleg minél több cipőt. Érkezés után az egyik értékesítő a fejét fogva hívja fel a főnökét: ” – Főnök, hogy adjak én itt el cipőt, hát senki sem hord itt ilyet!”, míg a másik szintén a fejét fogva hívja a saját főnökét: ” – Főnök, ez fantasztikus! Küldj még árut, itt senki sem hord cipőt, teljesen szűz a piac!”.

Nos, ebben a mai magyar sivatagban melyik értékesítő bőrébe képzeled magad? Ha az utóbbiba, akkor a következő videó tele csupa pozitív gondolkodású, tenni akaró cégvezetővel, marketingessel csak Neked szól!

Akik, nem tétlenkednek…

Többek között azért is jó online marketing képzéseket tartani, mert egy sor tenni akaró emberrel találkozunk, akik nekünk is rengeteg erőt adnak. Nézd meg ezt a videót, és vedd észre az egyetlen közös vonást: a pozitív gondolkodást. Ők azok, akik  a legutóbbi, immár 6. telt házas, 52 órás online marketing képzésen részt vettek, és ezzel a vállalkozásuk is egy új, magasabb szintre lépett. Figyeld az arcokat, a lelkesedést! Igazán büszkék vagyunk rájuk!

Mi most a Te feladatod?

Ha Te is szeretnél ilyen pozitív gondolkodású emberekkel találkozni, egy remek csapatban fejlődni, tanulni, és eközben az online marketing legkülönbözőbb ágazatiban kiképezni magad, akkor ott a helyed a következő OMA Live-on. Augusztus utolsó napjáig most még kedvezményesen foglalhatod le a helyed!

Gyere, tanuld magad sikeresre, és míg a többiek cége stagnál, vagy épp hanyatlik, a Tiéd induljon intenzív növekedésnek!

Részletek a 2011-es őszi OMA Live-ról >>

 

Comments

  1. Amikor az első eladó és az első vevő megjelent a világban, már akkor megszületett az újra próbálkozás igénye, és ez beépült a génnyeinbe. Válság ide, válság oda; tetszik vagy nem tetszik hullámvölgyet nem lehet kiiktatni az életünkből.

  2. Rea szerint:

    Tetszenek a bejegyzések, és az e-mail kurzust is nagyon hasznosnak találom.
    Igaz, még csak diszkrét távolságból ismerkedem a témákkal.
    Most viszont falba ütköztem a munkám során: a programozó Photoshopban készítette el a honlap design tervét. Közben az eredeti tervtől eltérően most WrodPress-ben szeretném használni, de abba már nem tudja átírni (csak html-be).
    Tudnának-e nekem segíteni ebben?

  3. imre szerint:

    sajnos ahogy én látom igencsak eltévedtem nekem ez az egész még nagyon magase ugyhogy elnézést ha feltartottalak benneteket.

Szólj hozzá!

*