Online Marketing Akadémia

Magázódnál a Facebookon?

Korábban már beszélgettünk a tegezés-magázás dilemmájáról. Ezzel kapcsolatban két alapvető hiba szokott felmerülni:

Megjegyzem sok esetben nem is könnyű, és nem is egyértelmű. A legfontosabb viszont a következetesség. Válassz egyet és tarts ki mellette.

Igen ám, de mi van, ha a magázást választottad honlapodon, szóróanyagaidban, hírleveleidben és időközben kedvet kaptál a közösségi médiában való kommunikációhoz. És ekkor jön a feketeleves:

Ha a weboldaladon magázódsz, eléggé éles és váratlan lesz a váltás, hogy egyszer csak tegeződéssel folytatod a Facebook üzleti oldaladon. Vagy mi van akkor, ha a tegezős Facebook üzenőfaladon megosztasz egy blogbejegyzésedet, aminek a címében mondjuk magázódsz. Totál keveredés! De bonyolult ez a tegezés vs. magázás kérdés… Hogyan legyen következetes az ember saját magához?

Egyre többen belefutnak ebbe a problémába és kíváncsiak vagyunk a véleményedre:

Szerinted mi a teendő, hogyan kommunikálnál pl. a Facebookon, ha a weboldaladon magázódsz?

Kiegészítés: Ígértük a mi véleményünket is. Egy Facebook jegyzet formájában írtuk meg. Itt olvasható!