Online Marketing Akadémia

Hitmarketing

Ha rendszeresen követed az OMA Blog bejegyzéseit, akkor láthatod hogy elég sok fajta online marketing eszközről szoktunk írni. Van hogy a kattintás alapú hirdetések 1-2 finomságáról írunk, van hogy a közösségi média egy-egy apró, ám annál fontosabb mozzanatát emeljük. Sokat olvashattál nálunk már a keresőoptimalizálásról, az ergonomikus weboldalak felépítéséről, a webanalitikai megoldások kifinomultságáról is. Sőt az e-mail marketing és a webszövegírás is gyakran terítékre kerül.

Ez mind szép, de Te melyikben hiszel?

Hogyan szerzed az ügyfeleid? Egyáltalán online? Vagy java részt még mindig inkább offline módszerekkel? Vagy ha mégis online akkor melyik eszköz jelenti Neked a fő kommunikációs csatornát? Melyik mellet teszed le a voksod?

  1. Weboldal: “Úgy gondolom, ha jól van összerakva, akkor biztosan megtalálnak a potenciális ügyfelek.  Hiszem, hogy ha egy weboldal jól működik, akkor elegendő önmagában is a sikerhez.”
  2. Keresőoptimalizálás: “Ha az oldalam minden fontos kulcsszóra az elsők között jelenik meg, a webes forgalmunk legnagyobb része a keresőkből érkezhet. Ez már önmagában is hordozhat akkora értéket, hogy stabil forgalmat biztosítson.”
  3. Kattintás alapú hirdetések: “Ha hirdetünk AdWords-ben, Etargetben vagy akár Facebook-on, akkor nagyon sok érdeklődőt lehetünk képesek elérni. Hiszem, hogy az ilyen típusú hirdetések nagyon sok vásárlót, megrendelőt hoznak.”
  4. E-mail marketing: “Ha nagy erőket fókuszálunk arra, hogy minél több e-mail cím legyen az adatbázisban, és ez meg is valósul, akkor úgy érzem hogy a feliratkozókkal képesek leszünk úgy kommunikálni, hogy előbb-utóbb szinte mindenki vásárlóvá váljon.”
  5. Tartalom marketing: “Ha folyamatosan frissülő értékes tartalmat adunk a látogatóknak, akkor könnyen lesz belőlük visszatérő látogató. Innen pedig már minden a weboldalon lévő szöveg és az idő kérdése.”
  6. Videó marketing: “Ha rendszeresen és következetesen használjuk a videót marketing célokra, akkor sokkal könnyebben tudunk bizalmat építeni. Nincs ennél közvetlenebb módja a neten a kapcsolattartásnak. Hiszem, hogy ebben hatalmas potenciál van.”
  7. Közösségi Média: “Ha felvisszük a cégünket a Facebookra, úgy gondolom sokkal hatékonyabb lesz a kommunikációnk. Ha sikerül ezt integrálni a többi közösségi média marketing eszközzel sokkal eredményesebbek lesznek a közösség építési törekvéseink. Így több emberhez el tudunk jutni, akikből a végén több vásárló is lehet.”
  8. Online PR: “Úgy gondolom, hogy ezzel az eszközzel végre ki tudunk emelkedni a konkurenseink közül, és így tudjuk a legtöbb új embert elérni. Ha nyilatkozunk, interjúkat készítenek velünk, megjelenünk különböző hírportálokon, elemzéseket készítünk, és szakmai tartalmú cikkeket írunk mérhetően meg fog ugrani az ismertségünk, és a megrendelések is ennek köszönhetően sokasodnak majd.”
  9. Banner hirdetések: “Bannerrel hirdetve vizuális hirdetésekkel  jelen tudunk lenni a nagyobb portálok felületein, vagy akár kisebb látogatottságú, témánkba vágó tematikus oldalakon is. Hiszem, hogy ez még ma sem elhanyagolható felület az online marketingben, és alkalmas arra, hogy eljuttassam az üzenetem a célcsoporthoz.”
  10. Vírus- és gerilla megmozdulások: “Ha évente párszor kitalálunk egy nagyon kreatív kampányt és ezt sikerül jól kidolgozni, akkor a hiszem hogy ennek bejön az eredménye: az emberek küldözgetik majd egymásnak és így hallanak rólunk. “

Van esetleg valami amit kihagytam, és Te hiszel abban hogy segít megvalósítani a céljaid? Ne tartsd titokban, hozzászólásban részletezd, de előtte szavazz:

Create your free online surveys with SurveyMonkey, the world’s leading questionnaire tool.

A szavazás eredményét hamarosan publikálni fogjuk, így Te is képet kapsz majd arról, hogy az OMA olvasói melyik online marketing eszközben bíznak a legjobban.