Tanuld meg, hogyan érheted el, hogy drága hirdetések és kampányok nélkül legyen egy magas látogatottságú és folyamatos profitot termelő weboldalad!
- a magyar internetezők 95%-a keresésre, információgyűjtésre használja az internetet? (KutatóCentrum felmérés)
- ezt a keresést Magyarországon 97%-ban a Google keresőmotorjával hajtják végre? (GemiusRanking felmérés)
- a vállalkozások ezrei versenyeznek azért, hogy a legfontosabb kulcsszavakra tartósan birtokolni tudják a helyüket a Google TOP 10 találata között?
- ma Magyarországon még többen kattintanak a nem fizetős találatokra, mint a fizettet keresőhirdetésekre?
Az OMA Keresőoptimalizálás Szemináriumának segítségével
- olyan alapismeretekhez juthatsz, melyek segítenek megérteni a Google keresőjének rangsorolási elveit,
- megtanulod hogyan válaszd ki a Neked leginkább megfelelő kulcsszavakat (sokszor kiderül, hogy nem arra érdemes optimalizálni amire legelsőre gondolunk…),
- úgy leszel képes lépésről-lépésre átalakítani a weboldalad, hogy a Google imádni fogja és szállítja majd Hozzád a minőségi látogatókat.
- Vajon Neked való ez a tréning?
A Keresőoptimalizálás Szemináriumokat azoknak a cégvezetőknek, marketingeseknek, informatikusoknak vagy éppen honlapkészítőknek, webdesignereknek, webmestereknek szánjuk, akiknek a célja az, hogy tartós és magabiztos Google Top 10-es eredménnyel tudják elérni a legaktívabb célcsoportjukat, azokat, akik rákeresnek a legfontosabb kulcsszavaikra. A képzéseken nem csak elméleti síkon sajátíthatod el az ismereteket, hanem élőben, azonnali gyakorlati tanácsokat is kaphatsz a Te saját weboldaladra vonatkozóan.
A tréningeket elsősorban akkor ajánljuk Neked, ha- épp a weboldalad elkészítése előtt állsz
- épp most szeretnéd felújítani, felfrissíteni az eddig elhasznált korszerűtlen honlapod
- minden eddigi erőfeszítésed ellenére sem sikerült számottevő eredményeket elérned a keresőkben
- ha weboldalak tervezésével foglalkozol és szeretnél ennek a piacképes és értékteremtő tudásnak a birtokában lenni.
- A tanfolyam célja: olyan tudás, ismeret és tapasztalat átadása, mellyel a résztvevők a tanfolyam után önállóan is képesek felmérni saját vagy a konkurens weboldal felkészültségét a keresőoptimalizálás terén, önállóan képesek lesznek dönteni a megfelelő kulcsszóválasztásról, és lépésről-lépésre tudják mit kell tenni egy weboldalon (belül és kívül), ahhoz hogy reálisan és rövid időn belül elérhető legyen a Google Top 10-es helyezés.
- Szükséges előképzettség: számítógép- és internetfelhasználói ismeretekre szükség van a képzésen elhangzottak megértéséhez
- Hossza: 8 tanóra (8×45 perc)
- Időbeosztás: 9:00 – kb. 17:00
- Típusa: kiscsoportos képzés
- Helyszín: Népliget Center Irodaház, A . Épület III. emelet, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11. (Hessyn Informatikai és Oktatási Kft. – Térkép)
- Megközelíthetőség tömegközlekedéssel:
- Újpest-központ felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
- Kőbánya-Kispest felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
- Bécsi út és a Fehérvári út felől az 1-es villamossal a Népliget megállóig.
- Megközelíthetőség autóval: Népligeti buszpályaudvar mellett a Népliget Center Irodaháznál helyezkedik el.
- Parkolási lehetőség: •
- Ingyen parkolás az Albert Flórián úton, Népliget Üllői úti szélén, vagy az Üllői úti felüljáró alatt/mellett.
- Fizetős parkolás az irodaház közelében lévő őrzött parkolóban lehetséges.
Képek a képzés helyszínéről:
Utcakép a helyszínről
(Az irodaház bejáratán egy ember nagyságú “A” betűt keress majd!)
Tematika:
I. Az internetes láthatóság
- Miért fontos az internetes láthatóság?
- A keresők működési elve
- Alapfogalmak
- A keresés folyamata és pszichológiája
- A mobil és asztali indexszel kapcsolatos feladatok
(kávészünet – 15 perc)
II. Belső keresőoptimalizálás (On Page SEO) I.
- A megfelelő kulcsszó kiválasztásának logikája és gyakorlata
- A “hosszú farok” elmélet a keresőoptimalizálásban
- A TF/IDF index alkalmazása a kulcsszavak kiválasztásánál
- A domain és a tárhely kiválasztásának jelentősége
- Átállás a https://-re, hiba nélkül. (SSL certifikáció)
- Hogyan írj olyan tartalmat, amit az emberek elolvasnak, és hatására vásárolnak is?
- Mit lát a Google a weboldaladból?
- A főoldal és az aloldalak szerepe az optimalizálásban
- A keresőbarát navigáció a honlapon
- A weboldal forráskódjának feltérképezése laikus szemmel
(ebédszünet – 1 óra)
III. Belső keresőoptimalizálás (On Page SEO) II.
- A META-sorok helyes használata (és a céljuk)
- A szemantikus webről
- Webes szabványok: akadálymentesítés és hozzáférhetőség
- Képek, videók és PDF állományok optimalizálása a keresőkre
- SEO a mobilkorszakban
- Az idő, mint tényező a keresőoptimalizálásban
- A strukturált mikroadatok lényege, és használatuk
- A Google AMP
- Melyek a tiltott módszerek? Miért jár kizárás a Google találati listájából?
- Mit tehetsz a duplikált tartalmak ellen, és hogyan ellenőrizheted?
- Keresőoptimalizálási tippek céges weboldalakhoz, webáruházakhoz és üzleti blogokhoz
- Miért fontos a honlap sebessége
(kávészünet – 15 perc)
IV. Külső keresőoptimalizálás (Off Page SEO)
- A tudatos linkmarketing, a legújabb módszerekkel
- Érdemes még linkgyűjteményekkel linket építeni? Mekkora a Lap.hu jelentősége?
- A linknépszerűség ellenőrzése
- Mennyiség vs. minőség a linkmarketingben
- Top 15 azonnal használható linkszerzési ötlet
- Mit tehetsz ha a konkurencia negatív SEO-val támad?
V. Közösségi média és a keresőoptimalizálás
- Facebook, Twitter, lehetőségei a SEO-ban
- Tippek, és gyakorlati tanácsok a Facebook integrációhoz
- Hasznos YouTube SEO ötletek
- Egyéb közösségi médiás tennivalók, és tippek a sikeres keresőoptimalizáláshoz
VI. Finomságok a keresőoptimalizálásban
- Univerzális keresés: a szövegestől eltérő találatok a keresők találati listájában
- Keresés a Google térképen, találatok optimalizálás a Google Helyek segítségével
- YouTube videók optimalizálás a keresőkre
- Optimalizálás a Google Térképre, azaz a lokális SEO (Google My Business)
- Ügynökségi modellek a keresőoptimalizálásban: Hogyan légy magabiztos, amikor SEO-ról tárgyalsz?
VI. Esettanulmányok, azonnali kérdések és válaszok
Az ár az alábbiakat tartalmazza:
- komplett, egész napos Keresőoptimalizálás Szeminárium
- jegyzet, a szeminárium anyaga kinyomtatva, összefűzve
- kávé, üdítő és aprósütemény a szünetekben
Az ár nem tartalmazza az ebédet. A helyszínt úgy választottuk meg, hogy változatos étkezési lehetőségek közül válogathass. Ebéd lehetőség: a Népliget Center “A” épületében lévő a’la carte étteremben.
Bónuszok, ajándékok:
- SEO Checklist: azaz keresőoptimalizálási ellenőrző lista, hogy gyorsan végig tudj szaladni a téma összes fontos tudnivalóján, és azonnal be tudd azonosítani, hogy melyik az a terület, az a feladat, ahol még maradt tennivalód (nyomtatott kiadvány a szeminárium jegyzetével összefűzve, a legfrissebb innovatív tudnivalókkal!).
Jelentkezz mielőbb!
A tanfolyam kiscsoportos jellege miatt az egyes időpontokra való jelentkezők száma limitált. A jelentkezést a létszám betelte esetén azonnal lezárjuk.
A tudás terjesztése mellett nem szeretnénk betegséget is terjeszteni, sem elkapni, így mindannyiunk egészsége és biztonsága érdekében ezt a szemináriumot, a fentebb olvasható tantermi keretek között, bizonytalan ideig NEM tartjuk meg.
De ne aggódj, már kész a megoldás, ami 100%-ban helyettesíti a tantermi szemináriumokat (sőt még talán jobb is). Létrehoztunk az OMA Online Videós Tudástárát!