A múlt pénteki feladványunkra érkezett rengeteg hozzászólás és remek megoldás (szám szerint több, mint 270 komment)! A nyertes “pályaművet” és szerzőjét ebben a bejegyzésben tesszük közzé.
De előbb a nyereményről!
Értékes tapasztalat volt számunkra, hogy megéreztük annak a közösségnek a szellemi erejét, akik velünk kapcsolatban állnak. Mint azt előre is jeleztük ez a játék valaminek a beharangzója is volt és egyben egy kísérlet arra, hogy mekkora csinnadrattát tudunk ennek a valaminek összehozni közösségi eszközök használatával (fizetős megjelenésünk erre irányulóan nem volt). Minket is meglepett az, hogy mekkora tömeget tudtunk megmozgatni ezzel az 1 bejegyzéssel és mekkora figyelmet tudunk arra irányítani, hogy elmondjuk:
- szeretnénk rendet tenni a közösségi médiáról keringő tévhitek és fals információk között;
- szeretnénk segíteni Neked abban, hogy lépésről lépésre felépítsd nyerő közösségi média szereplésed;
- szeretnénk megmutatni hogyan lesz bevételed abból, ha jelen vagy a következő csatornákon: Facebook, Twitter, YouTube stb…
Mindezt 1 napos szeminárium formájában fogjuk megtenni. Hosszas készülődés és kutatómunka eredményeképpen, saját tapasztalatokkal megfűszerezve 2010. ápr 16-án pénteken megrendezzük a Google AdWords Hirdetési Szemináriumok mintájára az első Közösségi Média Szemináriumot.
Frissítés: a 2010. április 16-i Közösségi Média Szeminárium 2 nap alatt teltházas lett. A következőre már lehet jelentkezni, új időpont: 2010. május 14. (péntek) http://bit.ly/cfywLB
Megmutatjuk:
- Hol a helye a közösségi médiának a marketing gépezetedben?
- Hogyan kezdj hozzá?
- Mik azok a hibák, amik visszavetik az eredményeidet és mindenki elköveti az elején? (Még mi is elkövettük.)
- Hogyan érd el, hogy sorba álljanak a vevők az üzleted előtt? (És ne Neked kelljen termékeid, szolgáltatásaid tukmálni!)
- Mitől lehetsz egyedi, más, elütő, különleges, sikeres, megnyerő már az első lépésektől fogva?
A múlt pénteki bejegyzésre hozzászólók közül 1 valaki nyert egy ajándék részvételi lehetőséget az első Közösségi Média Szemináriumunkra.
“Nehéz helyzetben volt a zsűri…”
A sok-sok kreatív és profi hozzászólás közül nagyon nehéz volt választani egyet, de hát a játék, az játék. (Ha hollywood-i forgatókönyv írók olvassák a blogunkat, tutira megkeresik egyik-másik hozzászólót, hogy segítsen nekik a következő fantasy összeesküvés elméleten alapuló filmjüket kidolgozni. Ebben az esetben jutalékot kérünk a közvetítésért! :-))
Zsolttal egyetértésben a legvelősebb hozzászólás szerintünk Bóbitáé volt (2010/03/12 09:47-kor):
“Ha azt akarod, hogy észrevegyenek, ha ki akarsz tűnni a tömegből, ha tényleg más vagy mint a többi, akkor mutasd meg a legjobb oldalad.”
Ennél tömörebben és lényegre törőbben nem tudtuk volna megfogalmazni azt, amit a képpel mondani szerettünk volna és ami a közösségi média jelenlét egy alapvető gondolata. Így Bóbita nyerte a részvételt a Közösségi Média Szemináriumra!
A többieknek is köszönjük a hozzászólásokat, a magvas gondolatokat, remélem mindenki sokat tanult belőle és ami nagyon fontos, mindannyian jól szórakoztunk a kommentek olvasgatása közben. Látszik, hogy az OMA mögött egy valós, aktív közösség rejlik, köszönjük.
Nézd meg a Közösségi Média Szeminárium részleteit, tematikáját és árát! Tovább>>