Online Marketing Akadémia

Hogy lesz egy reklámból sláger?

Tanulságos történet az online közösségi média erejéről!

Biztos ismered a T-Mobile az aktuális téli/karácsonyi reklámját! Ebben van egy kb. 10 másodperces kis dalocska kezdemény. Felfigyeltünk rá, hogy a környezetünkben a legtöbb ember különös áhitattal figyeli a reklámot emiatt a rövidke kis karácsonyi zene miatt. Gyanús is lett az egész! Kicsit jobban utánajártunk ennek a dalnak és megdöbbentő fordulatokra leltünk azzal kapcsolatban, ami emögött a dal mögött van!

Erről a reklámról van szó:


Ez a reklámfilm valójában tavaly Németországban futott. A benne szereplő zene ott is nagy sikert aratott, bár az a dal nem ugyanaz, mint nálunk.

A reklámot, de leginkább a szpotban felbukkanó zenét hatalmas zsongás övezi. Ezrek érdeklődnek utána, hogy vajon mi lehet a címe, hol lehet meghallgatni a teljes verziót, ki énekli stb… Az interneten a különböző közösségi és videomegosztó oldakon egész komoly rajongótábora lett ennek a 10 másodperces kis dalrészletnek. A közösségi média hangja eljutott a készítőkhöz is és a reklám egy kis “kelléke” elkezdett önálló életet élni.

Csondor Katával beszélgettünk, akinek a “magyar hangját” jól ismerheted sok-sok külföldi filmből! Kata énekel is, nem is akárhogy, a reklámban szereplő dalocskának ő az előadója. Katát kérdeztük a dal kulisszatitkairól. Nagyon tanulságos, ahogy a rajongók szinte kikövetelték a teljes számot. Ez elképzelhetetlen lett volna 5-10 évvel ez előtt. És ehhez kellett az internet és a közösségi média!

Hallgasd meg az interjút, csapjunk bele a közepébe!

És íme a teljes karácsonyi dal Csondor Katától:

Látod mi minden megtörténhet az internet segítségével?
Szinte hihetetlen. Kárd azt OMA Blog értesítőt, ha szeretnél sikeresen értékesíteni bármit az interneten!