Milyen egy tökéletes webáruház?

Épp a mai nap pörgött egy adat a Twitteren, miszerint a GKIeNet kutatása alapján 2008. júniusa és 2009. júniusa között, egy év alatt összesen 944 ezren vásároltak valamit online. Az év végére e-kereskedelem forgalma nagy valószínűséggel eléri a 100 milliárd Ft-ot. 2008-ban ez az érték még csak 63 milliárd Forint volt, tehát egyetlen év alatt majdnem megduplázódott a forgalom.

A mai adatból látszik, 1 millió ember biztosan használja aktív vásárlásra is az Internetet. Az ilyenfajta igények kiszolgálására a legmegfelelőbb megoldás egy profi webáruház létrehozása. Több fajta megoldás közül is válogathatunk,  számos megoldás létezik: bérelhetsz webáruház motort havidíjas alapon,  vásárolhatsz egyet teljesen készen, de ha sok időd van és nagyon egyedi dolgokra vágysz egy csapattal akár le is programoztathatod.

Bármelyik konstrukció mellett is döntesz, fontos hogy mindenképp tisztában legyél azzal, hogy:

Milyen is egy tökéletes webáruház?

Egy webáruháznak számtalan igényt kell kiszolgálnia,  így nagyon sok szempontból oda kell figyelni a fejlesztésnél

  • a keresőoptimalizálásra épp úgy mint
  • a használható ergonómikus felületek kialakítására vagy
  • a könnyű, felhasználóbarát és rugalmas menedzselési megoldásokra.

Ezen felül a megrendelt áru fizetési lehetőségeit is tökéletesen ki kell dolgozni, logisztika is sok webáruház gyengéje lehet és még sorolhatnánk mi mindenre kell odafigyelni, hogy a végeredmény és az elégedettség maximális legyen.

Látszik: a téma sokkal tágabb annál mintsem arra vállalkozzak, egyetlen bejegyzésben leírom a lényeget. Sőt, ahogy látom egyetlen konferencia sem lenne vagy volt elég rá.

Valószínűleg ez az oka annak, hogy Webshop Tuning néven, 3 egymást követő szombati napon november 14-én, 21-én, és 28-án folytatódik a nagy sikerű Fókuszban a webáruházak konferencia.

Webshop Tuning

Barta Tibor a Marketingtorta főszervezője és a Webshop Tuning ötletgazdája elmondta, hogy a Fókuszban a webáruházak konferencia telt házzal zárult, 200-an voltak jelen. Most 150 férőhelyes a Webshop Tuning helyszíne. Az előadások interaktívabbak,  részletesebbek, és informatívabbak lesznek, sőt az előadóktól az előadásuk után a közönség kérdezhet, így az ígéret szerint gyorstanácsadást nyújtanak.

A Webshop Tuning konferencia & workshopon megtudhatod:

  • hogyan kell sikeresen menedzselni a webáruházadat
  • hogyan írj hatásos e-mail marketing szövegeket
  • hogyan tudod 25-50%-kal emelni webshopod hatékonyságát képzett telefonos kommunikációval
  • hogy tehetsz szert több látogatóra és vásárlóra
  • miként láthatod online a legtöbb információt a honlapod látogatójáról.

Lesznek webáruház sikersztorik és lesz rengeteg gyakorlati példa is a 3 nap alatt. Figyelem! Mindhárom nap külön program, külön előadások! Részletes program itt!

Szerintem a teljes árért (ami a 3 napos konferenciára összesen 3*29.900 Ft = 89.700 Ft + Áfa) is érdemes lenne elmenni de a szervezők egy elég meggyőző kedvezményes konstrukciót dolgoztak ki.

A konferenciasorozat kedvezményes árai

  • Most a 3 napra együtt a 89.700 Ft + Áfa hivatalos ár helyett 29.800 Ft+ Áfa összegért tudsz elmenni, ami  9.933 Ft+Áfa árat jelent konferencia naponként.
  • Ha nem tudsz elmenni mind három alkalomra, akkor lehetőséged van egy-egy alkalomra is belépőt venni. Ennek a kedvezményes díja 29.900 Ft helyett 14.900 Ft+Áfa.

A nagy kedvezmények megszerzésének 2 feltétele van:

  • legkésőbb holnap éjfélig le kell adnod a rendelést (azaz 2009.11.12. éjfél)
  • a megrendelő űrlapon ezt a kuponkódot kell beírnod: OMA.

A megrendelésed ezen az oldalon  tudod  elindítani:

http://marketingtorta.hu/reg/

A rendezvénysorozatra az Online Marketing Akadémiát is meghívták, 14-én én fogok előadni a webáruházak ergonómiai és keresőoptimalizálási specialitásairól, 28-án pedig Márton tart egy gyakorlatias előadást hatékony hirdetési megoldásokról kifejezetten webáruházak számára. Sok trükkel és tippel készül, amit még a karácsonyi kampányaidhoz fel tudsz majd használni.

Kedvezményes jegyvásárlás tehát csütörtök éjfélig itt:

http://marketingtorta.hu/reg/

Comments

  1. Na most ez az 1 millió ember egy kicsit szerintem téves lehet. Soknak érzem. Mármint, hogy 1 millió különálló ember vásárolt a neten. Azt jobban elképzelhetőnek tartom, hogy x-százezer ember vásárolt 1 milliószor összesen.

    Vagy ezt hogy mérték/számolták meg?

  2. Utánajárok majd a GKIeNet-nél a mérés folyamatának, de a nagyságrendet nagyjából alátámasztják ezek a friss prezentációk is:

    http://www.scribd.com/doc/2152.....s-20091013
    http://www.slideshare.net/rabb.....09-2340830
    http://www.slideshare.net/rabb.....09-2340831

Trackbacks

  1. OMA.hu szerint:

    Új post: Milyen egy tökéletes webáruház? http://bit.ly/1cuImk

Szólj hozzá!

*