Előbb a szórakozás, aztán a munka?

Egy érdekes iparág van kialakulóban Magyarországon. Ez nem más, mint a “marketing szórakoztatóipar”. Mert erre igény van. Sokan a tanulás illúziójába ringatva magukat részt vesznek marketinges rendezvényeken, valójában pedig szórakoztatásra vágynak és igazán nem is hajlandóak tanulni.

Az a baj, hogy a “homlokra csapós” “aha élmények” is csak akkor kerülnek termékeny talajra, ha az alapok megvannak hozzá.

Van egy jó és egy rossz hírem! Melyikkel kezdjem?

Kezdem a jóval: az online marketing tanulható. A “rossz” pedig az, hogy ezért a tudásért kőkeményen meg kell dolgozni. Nincs mese, lehet itt szépíteni, meg keresni a 10 tuti tippet, amitől sikeres lesz az online marketinged, de 2 dolog biztos:

  • senki nem fogja gatyába rázni az online marketinged helyetted;
  • senki nem született úgy, hogy már mindent tudott az online marketingről.

A szórakozás mellett próbálj meg tanulni is!

Az online marketing olyannyira tanulható, hogy erre bizonyítékunk is van! Nemrég fejeződött be az első OMA Live! 52 órás szuperintenzív képzésünk és egészen bámulatos fejlődésen mentek át a résztvevők, akik teljesen különböző előképzettséggel rendelkeztek korábban. Ahogy haladt a tanfolyam, a résztvevők által feltett kérdésekből is lehetett érezni óráról órára a haladást.

Ezúton is gratulálok az első évfolyamnak! Megérdemlik, hiszen belevágtak és végig is csinálták nagy szorgalommal, igyekezettel az 52 órás tanfolyamot és a házi feladatokat. Felemelő érzés volt amikor menet közben is már együtt örülhettünk az elért sikereknek. Például az első AdWords műhelygyakorlat után még aznap este Livi beírt a zárt belső fórumra, hogy a délután összeállított hirdetései alapján már két érdeklődője is volt.

Azzal együtt, hogy kemény volt ez az 52 óra, mi is nagyon sokat tanultunk a tanfolyam során és remekül éreztük magunkat.

Milyen volt az 52 óra a résztvevők szemével? Nézd meg a videót!

(A videó a vizsga és a diplOMAosztó után, a pezsgőzés és kötetlen beszélgetés közben készült egy indiai étteremben november elején.)

Minimális számviteli ismeretek nélkül sem lehet vállalkozni. Továbbá számítógépes és internetes jártasság nélkül már lassan ügyeket sem lehet intézni. Sajnos vagy nem sajnos az (online) marketingnek is alap készségnek kell lennie manapság egy sikeres vállalkozó tarsolyában. Egye inkább elszigetelődik az, aki nem aknázza ki eléggé az internet üzleti lehetőségeit. Mert lehetőségek azok vannak, csak észre kell tudni venni őket!

Ha szeretnéd már a 2010-es éved sokkal sikeresebbé tenni az internet segítségével mint az ideit, akár már most jelentkezhetsz a következő 52 órás szuperintenzív online marketing képzésünkre. Tudj meg minden részletet itt…

Comments

  1. Igen, de ez más tanfolyamokra is vonatkozik. Én ezoterikus tanfolyamokat szervezek, hát kevés a valódi mágustanonc, inkább a társaság, a bennfenntesség érzése a döntő.
    A weboldalt tovább fejlesztem, tanulgatok, de a hallgatóim többsége még büszkén irtózik a nettől – azt hiszik a gondolatátvitel könnyebben megtanulható…( Hm. ez humor volt)

  2. Úgy gondolom, hogy bizonyos ismeretekre, és képességekre is szükség van. Akiben nincsenek meg, lehet akármilyen jó szakember, a Jóisten sem tud belőle marketingest faragni. Ezért én átverésnek érzem, mikor szinte minden marketingguru elmondja, hogy csak nála van a bölcsek köve, és ha azt megveszem, vagy elvégzem a tanfolyamot néhány százezer forintért, már minden problémám megoldódik. Eddig nálatok sok hasznos információt találtam, érthető módon tálalva, de még mindig úgy érzem, hogy ezek csak részmegoldások. Jó lenne tudni, a sorrendet, hogy hogyan kezdjen egy kezdő oldal marketingjéhez az ember…

  3. Kedves Csaba!

    Az első mondatoddal teljes mértékben egyetértek. A másodikkal is.

    Hogy minden marketingguru mit mond, azt nem tisztem jellemezni, az Online Marketing Akadémia nem állítja, hogy az általa nyújtott tudás egyik napról a másikra gazdagodást, és kellemes nyugdíjat jelent. Erre ott vannak az egy-nap-alatt-milliomos.hu típusú oldalak. Az más kategória.

    Mi az elméleti alapozás mellett gyakorlati és alkalmazott tudásanyagot osztunk meg veled, megmutatjuk mi hogyan csináljuk, és elmondjuk hogyan csinálnánk a Te helyedben a Te saját online vállalkozásodban.

    Örülök, hogy eddig sok hasznos infót találtál az oldalunkon, a sorrendben ez volt az első lépés. A másodiknak tökéletes megoldás az OMA Live! de itt nincs vége. Utána jön a megvalósítás, amihez összesen 3 hónapig rendelkezésre állunk zárt fórumunkon.

    És végére még annyi: az őszi kurzuson is sok különböző felkészültségű jelentkező volt, valaki teljesen a nulláról kezdte, valaki már a szakmában dolgozott. A végére mindenkinek egy kerek egész lett a történet. Mondják ők a fenti videóban.

  4. Biztos vagyok benne, ha saját webáruházam vagy egyéb webes érdekeltségem lenne, elmennék egy tanfolyamra, mert már azok a tudásmorzsák, amiket itt lehet felcsippenteni, érezhetőek a munkámban.

  5. Fagor mintabolt:

    a képzés nem kifejezetten webáruház tulajdonosoknak szól! Erről is szó esik, de de nem csak ez van a fókuszban!

    Egyébként, megnéztem a weboldalad… Hogy hogy nincs webes érdekeltséged? A weboldalad nem ezt mutatja :)

  6. Kedves Zsolt!

    A munkám mellett rám tették ezt a feladatot, de csak a feladatot! :-) Érted!?
    Bár csak 6 hónapja csinálom mindenféle képzettség nélkül, a pagerank már 2-es.
    Tehát az “érdekeltség” nem az enyém, csak a plusz munka, de szívesen csinálom, mert ebből is tanulok (általatok is), ki tudja, mit hoz a jövő, még hasznát vehetem.

    Köszönöm az érdeklődésed!

    Üdv: Gergő

Trackbacks

  1. OMA.hu szerint:

    Új post: Van egy új iparág ma Magyarországon: Marketing szórakoztatóipar. Te részt veszel ebben? http://bit.ly/5s9fUe

  2. Gombos Zsolt szerint:

    RT @oma_hu: Új post: Van egy új iparág ma Magyarországon: Marketing szórakoztatóipar. Te részt veszel ebben? http://bit.ly/5s9fUe

  3. Jogos kritika pl. rólam. “marketing szórakoztatóipar” A marketinges rendezvényeken szórakoztatásra vágyik és nem tanul. http://bit.ly/8MXx6K

  4. Jogos kritika pl. rólam. “Marketing szórakoztatóipar” A marketinges rendezvényeken szórakoztatásra vágyik és nem tanul. http://bit.ly/8MXx6K

Szólj hozzá!

*