Online Marketing Akadémia

Nem harap az új AdWords kezelőfelület!

A héten lekerült a béta jelzés az új AdWords kezelőfelületről. Sokan visszasírják a régit. Vajon Te is?

Bevallom férfiasan, hogy elsőre én is leizzadtam, amikor az új felülettel próbáltam mindennapi teendőimet intézni az AdWordsben. Hogy haladjak a korral, amióta hozzáférhetővé vált számomra az új kezelőfelület megpróbáltam minden alkalommal azt használni. Az első pár találkozás után már érezhetően jobb volt vele dolgozni, mint a régi felülettel. Most pedig már nem cserélném vissza semmi pénzért! (Főleg mióta a béta verziós hibák ki lettek javítva!)

Felhívnám a figyelmet arra, hogy  kezelőfelület elrendezése, funkcionalitása frissült, de a minőségi és nyereséges hirdetések alapelvei nem változtak! Viszont az új felület segítségével sikerült a már eddig is kiválóan teljesítő kampányaimon is tovább faragni. Ez már az első héten meggyőzött arról, hogy nem járnak rosszul a hirdetők az újításokkal!

Nos, mik a főbb változások?

OMA Blográdió: Ha nem akarod elolvasni, hallgasd meg!
[audio:0908_uj-adwords-kezelofelulet.mp3]

Hogy Te se maradj segítség nélkül, a Google AdWords mesterfogások című tudásanyagunk is megújul. Az utolsó simításokat végezzük. Az új verzió már az új kezelőfelület funkcionalitására és képernyőfelvételeire épít, jövő héttől lesz elérhető a frissített és kibővített tartalmú tudásanyag. Ezúton is szeretnénk megköszönni a sok visszajelzést, kérdést és bátorítást, melyeket sokat segítettek a fejlesztésben!

A megújult tudásanyag az új kezelőfelület frissítésein kívül sokkal részletesebben tárgyalja azt a licitálási stratégiát, árazási módszereket és optimalizációs nüanszokat, amit az OMA arcpirítóan sikeres AdWords kampányaihoz is használunk!

Akik korábban megvásárolták a Google AdWords mesterfogások című tudásanyagunkat, ők a jövő hét folyamán díjmentesen meg fogják kapni a frissített kiadást! Ha pedig még csak most tervezed, hogy megszerezd, jövő héten néhány napig (de tényleg csak rövid ideig!) nagyon kedvező feltételek mellett juthatsz hozzá, csak tartsd nyitva a szemed!

Ajánló: A magyar Google Súgója az új AdWords felületről

Várjuk itt a blogon kérdéseid az új felülettel kapcsolatban és véleményed hogy Neked mennyire sikerült megszeretned eddig!