Nem harap az új AdWords kezelőfelület!

A héten lekerült a béta jelzés az új AdWords kezelőfelületről. Sokan visszasírják a régit. Vajon Te is?

Bevallom férfiasan, hogy elsőre én is leizzadtam, amikor az új felülettel próbáltam mindennapi teendőimet intézni az AdWordsben. Hogy haladjak a korral, amióta hozzáférhetővé vált számomra az új kezelőfelület megpróbáltam minden alkalommal azt használni. Az első pár találkozás után már érezhetően jobb volt vele dolgozni, mint a régi felülettel. Most pedig már nem cserélném vissza semmi pénzért! (Főleg mióta a béta verziós hibák ki lettek javítva!)

Felhívnám a figyelmet arra, hogy  kezelőfelület elrendezése, funkcionalitása frissült, de a minőségi és nyereséges hirdetések alapelvei nem változtak! Viszont az új felület segítségével sikerült a már eddig is kiválóan teljesítő kampányaimon is tovább faragni. Ez már az első héten meggyőzött arról, hogy nem járnak rosszul a hirdetők az újításokkal!

Nos, mik a főbb változások?

OMA Blográdió: Ha nem akarod elolvasni, hallgasd meg!
[audio:0908_uj-adwords-kezelofelulet.mp3]

uj-adwords-kezelofelulet

  • Gyorsabb lett maga a rendszer technikailag.
  • Ergonomikusabb, némi gyakorlás után pedig sokkal olajozottabban használható lett, mint az előző felület, főleg a gyorsszerkesztési funkciók bevezetése miatt (szinte mindent lehet azonnal módosítani a felületen, csak rá kell kattintani a módosítandó paraméterre).
  • Megváltozott a kampányok, hirdetéscsoportok struktúrájának ábrázolása is és a képernyő elrendezése, főleg ez okozhatja a kényelmetlenséget az elején. De annak, aki használja az AdWords Editor (kliens oldali) programot, nem annyira szokatlan.
  • Eddig sohasem látott csoportosítási és szűrési feltételek szerint jelenítheted meg a kampányaid részleteit.
  • A mért adatok megjelenítésére jóval komplexebb és testre szabható statisztikák és diagramok állnak rendelkezésre. Ezek segítségével könnyebb észrevenni a kampányok gyenge pontjait és optimalizálási lehetőségeit. (Nagy felbontású monitorral rendelkezők előnyben, mivel a munkatér is nagyobb lett, 1024-es szélességű monitoron is már sokat kell görgetni a képernyőt vízszintes irányban.)
  • A táblázatokba, kimutatásokba olyan jelentéseket is integráltak, amik eddig viszonylag nehézkesen voltak elérhetőek Például eddig külön jelentést kellett generálni ahhoz, hogy megnézzük: kulcsszavas keresési kampányunkat valójában milyen konkrét keresések hívták elő, illetve kulcsszavalra célzott tartalmi hálózatos kampányunk milyen webhelyeken jelent meg.

Google Adwords Mesterfogások - új 2. bővített kiadásHogy Te se maradj segítség nélkül, a Google AdWords mesterfogások című tudásanyagunk is megújul. Az utolsó simításokat végezzük. Az új verzió már az új kezelőfelület funkcionalitására és képernyőfelvételeire épít, jövő héttől lesz elérhető a frissített és kibővített tartalmú tudásanyag. Ezúton is szeretnénk megköszönni a sok visszajelzést, kérdést és bátorítást, melyeket sokat segítettek a fejlesztésben!

A megújult tudásanyag az új kezelőfelület frissítésein kívül sokkal részletesebben tárgyalja azt a licitálási stratégiát, árazási módszereket és optimalizációs nüanszokat, amit az OMA arcpirítóan sikeres AdWords kampányaihoz is használunk!

Akik korábban megvásárolták a Google AdWords mesterfogások című tudásanyagunkat, ők a jövő hét folyamán díjmentesen meg fogják kapni a frissített kiadást! Ha pedig még csak most tervezed, hogy megszerezd, jövő héten néhány napig (de tényleg csak rövid ideig!) nagyon kedvező feltételek mellett juthatsz hozzá, csak tartsd nyitva a szemed!

Ajánló: A magyar Google Súgója az új AdWords felületről

Várjuk itt a blogon kérdéseid az új felülettel kapcsolatban és véleményed hogy Neked mennyire sikerült megszeretned eddig!

Comments

  1. Laci szerint:

    Kérem vissza a régi jól bevált advordsöt! Ez a mostani olyan kusza!

  2. A sok új kimutatást és grafikont még szoknom kell, de nekem alapvetően tetszik az új felület.

  3. Szerintem sokkal átláthatóbb és kezelhetőbb az új felület, a régi nehézkes volt nagyon.

  4. Törökné Ildikó szerint:

    Sziasztok!
    Lehet, hogy nem ide való a hozzászólásom, de nem találtam olyan bejegyzést, ahova beírhatnám a kérdéseimet, melyek egyébként az Adwords-el kapcsolatosak. Megvásároltam a könyveteket és nagyon tetszik. Az lenne az első kérdésem, ha már van Adwords fiókom ahhoz, hogy az általatok ajándékba adott kupont fel tudjam használni, mindenképp be kell fizetni minimum 2000 Ft-ot, ha jól sejtem? A másik kérdés: csak akkor tudom összekapcsolni az Adwords fiókot az Analytics fiókkal, ha ugyanazzal a felhasználó névvel van regelve mind a kettő?

  5. Helló Ildikó!

    Igen küldött levélben volt egy link, amin a kupon felhasználása kapcsán felmerülő kérdésekre találod a válaszokat. Egy valós min. 2000 Ft-os befizetéssel “aktviálod” az AdWords fiókodat. Utána elhirdethető a jóváírt kupon összege is.

    Az 5.1-es fejezetben találsz infókat az Analytics és AdWords összekapcsolásról, de valóban, az AdWords fiók felhasználója az Analyticsben rendszergazda jogokkal kell, hogy rendelkezzen az adott weboldal esetében, akkor tudod összekapcsolni a két rendszert.

  6. Üdvözletem! Nekem még mint a ma született kisgyereknek minden új. Tőletek igyekszem tanulni

Trackbacks

  1. OMA.hu szerint:

    "Nem kell félni, nem fog fájni" Azaz: Nem harap az új AdWords kezelőfelület! Új OMA Blogbejegyzés. http://tinyurl.com/mo3up5

  2. Gombos Zsolt szerint:

    RT @oma_hu: "Nem kell félni, nem fog fájni" Azaz: Nem harap az új AdWords kezelőfelület! Új OMA Blogbejegyzés. http://tinyurl.com/mo3up5

Szólj hozzá!

*