Twitter, twitter, twitter. Egyre több helyről ömlik, hogy mennyire jó dolog ez a Twitter, hogy mennyire gyors ez a kommunikációs csatorna és milyen könnyen lehet róla információkat szerezni.
De mi is az Twitter?
Viszonylag új kommunikációs csatorna, egy mikroblog szolgáltatás, 140 karakteres limitált mondanivalóval.
De érdemes-e e Neked is jelen lenni ebben a közösségben? Van-e benne potenciál? Hozhat-e úgy ügyfeleket? Hozhat-e ismertséget, hírnevet?
Ez már a Twitter-marketing.
Ebben a postban Váraljay Gábriel, “twitter edző”, a Twitter kisokos szerzőjének segítségével megpróbáljuk tisztába tenni ennek a jelentőségét, illetve, egy-két tanácsot adni arra az esetre, ha Te is látsz lehetőséget (vagy még épp nem) a twitter-marketingben.
- Miért érdemes regisztrálni?
- Hogyan indulj el?
- Hogyan gyűjts követőket?
- Hogyan használd ezt a kommunikációs csatornát az online marketingedben?
Ezekre kapsz választ ebben a 12 perces interjúban.
Hallgasd meg online, vagy töltsd le mp3 formátumban innen.
[audio:0907_twitter.mp3]
Az induláshoz, kötelező olvasmány a Twitter kisokos (gyerünk, klikk és töltsd le!) és ha még az olvasás előtt vagy közben lesznek kérdéseid, Gábriel itt van figyeli a hozzászólásokat és válaszolni fog minden neki intézett kérdésre. Szóval ne tartsd magadban! Kérdezz!
Nem régen kreáltunk az OMA.hu-nak egy Twitter account-ot, így most már ott is lehet követni bennünket, de személy szerint én is megtalálható vagy a Twitteren. (http://twitter.com/gomboszs)
Apróbetű: Épp most zajlik a Goldenblog Twitter-verseny, ahol meglepetésemre beválogattak a TOP 30-ba. És épp holnapig lehet szavazani… :)
Szóval Gábriel és mi is várjuk a kérdéseket a Twitterről, ill. a Twitter marketingről hozzászólások formájában!