Tegnap este óta bárki számára kipróbálható (egyelőre csak béta verzióban) az új AdWords kezelőfelület. A béta verzió azt jelenti, hogy még lehetnek (vannak) benne hibák, de már ez egy használható verzió. Kiváló lehetőség arra, hogy megismerkedjünk az AdWords új arcával.
Ha belépsz AdWords fiókodban a jobb felső sarokban egy kis figyelmeztetés fogad, miszerint átválthatsz az új felületre.
A “régi” felület és az új párhuzamosan fog futni legalább 1 hónapig. Az átállás is valószínűleg több lépcsőben fog lezajlani.
Az új felület ergonomikusabb lett és egy sor kényelmi és vadi új funkciót is tartalmaz. De a rendszer alapvető működése, hirdetési logikája nem változik.
Egyrészt itt az OMA blogon is olvashatsz majd a rendszerrel és az átállással kapcsolatos újdonságokról, hírekről. Másrészt pedig a Google AdWords mesterfogások című tudásanyagunkat is frissítjük a legújabb képernyőfelvételekkel és funkciókkal, amint a végleges átállás megtörténik.
Két legyet egy csapásra!
Szóval ha épp azon gondolkodsz, hogy kellene egy AdWords tudásanyag, na habozz, nyugodtan rendeld meg, mivel a most aktuális verziót azonnal használhatod + a kiadvány új verzióját, a második kiadást, a friss új képernyőfelvételekkel díjmentesen eljuttatjuk Neked! (és persze a korábbi vásárlóknak is!)