Már elérhető az új AdWords kezelőfelület

Tegnap este óta bárki számára kipróbálható (egyelőre csak béta verzióban) az új AdWords kezelőfelület. A béta verzió azt jelenti, hogy még lehetnek (vannak) benne hibák, de már ez egy használható verzió. Kiváló lehetőség arra, hogy megismerkedjünk az AdWords új arcával.

Ha belépsz AdWords fiókodban a jobb felső sarokban egy kis figyelmeztetés fogad, miszerint átválthatsz az új felületre.

Új Google AdWords kezelőfelület átváltás

A “régi” felület és az új párhuzamosan fog futni legalább 1 hónapig. Az átállás is valószínűleg több lépcsőben fog lezajlani.

Az új felület ergonomikusabb lett és egy sor kényelmi és vadi új funkciót is tartalmaz. De a rendszer alapvető működése, hirdetési logikája nem változik.

Egyrészt itt az OMA blogon is olvashatsz majd a rendszerrel és az átállással kapcsolatos újdonságokról, hírekről. Másrészt pedig a Google AdWords mesterfogások című tudásanyagunkat is frissítjük a legújabb képernyőfelvételekkel és funkciókkal, amint a végleges átállás megtörténik.

Két legyet egy csapásra!

Szóval ha épp azon gondolkodsz, hogy kellene egy AdWords tudásanyag, na habozz, nyugodtan rendeld meg, mivel a most  aktuális verziót azonnal  használhatod +  a kiadvány új verzióját, a második kiadást, a friss új képernyőfelvételekkel  díjmentesen eljuttatjuk Neked! (és persze a korábbi vásárlóknak is!)

Comments

  1. Balázs szerint:

    én nem tudom, nekem nem tetszik egyelőre az az új adwords. full szokatlan. mondjuk az analytics is így indult, megszoktam. biztos jobb, meg kell szokni, ki kell tanulni.

  2. Egy pár oktató videó az új AdWords-felületről a Google Magyarországtól a YouTube-on itt:

    http://www.youtube.com/watch?v=uZl1bPNogY8 hasznos!

  3. Igen, ezt másutt is hallottam már. Mitől lett ergonómikusabb. Pár konkrétumot lécci. Köszönöm.

  4. @András: Lesz külön post ezekről a változásokról is és az új funkciókról is. Előljáróban dióhéjban:

    – nagyon sokoldalúan testre szabhatóak a képernyők, nézetek;
    – áttekinthetőbb lett a kampány hierarchia;
    – olyan grafikonok, statisztikák segítik az elemzési és optimalizálási lehetőségeket, amelyeket eddig csak nagyon áttételesen vagy az analyticsből tudtunk elérni;
    – egységesebb és beszédesebb lett a design;
    – sok kényelmi funkciót kaptunk, sok művelet direktben elérhető az egyes képernyőkről (nem kell átkattintani “beállítási” oldalakra) – emiatt szokatlannak és bonyolultnak tűnhet elsőre.

    (Egy két apró hibát azonban lehet még benne találni… :-) Ezért csak béta verzió!)

Trackbacks

  1. Gombos Zsolt szerint:

    Tegnap este óta elérhető az AdWords megújult kezelőfelülete! Szebb, jobb, szokatlanabb… De no para. http://bit.ly/16HU5K

Szólj hozzá!

*