Váltsd pénzre a tudásod!

A Google AdWords egy olyan hirdetési megoldás, ahol a tudás gyorsan megtérülő forintokat jelent. Hogy milyen szerepet játszik a tudás a hirdetések készítésénél? Lássuk mi alapján jeleníti meg a hirdetéseket az AdWords rendszere:

A hirdetésed rangja = Átkattintásonkénti licit x A hirdetés minősége

Mit is jelent ez? Olvass a sorok között!

OMA Blográdió: Ha nem akarod elolvasni, hallgasd meg!
[audio:0905_valtsd_penzre.mp3]

Már a képletből is látszik, hogy ha növeled a hirdetéseid minőségét, akkor javul a hirdetésed rangja, illetve ha növeled az átkattintási összeget, akkor is.

Itt álljunk meg egy pillanatra és vegyük észre, hogy nem a legnagyobb licitet felajánló hirdetőt teszi a Google AdWords a találati lista legelejére. Hanem a legjobbat. A legjobb akkor lehetsz, ha a lehető legmagasabb a hirdetésed minősége és éppen elégséges licitet ajánlasz fel. Többet ésszel, mint erővel! Ne a liciteket emeld a csillagos égig, hanem készíts igazán ütős, minőségi hirdetéseket!

Persze az sem biztos, hogy mindenáron az első helyen kell szerepelnie hirdetésednek. A minőségi hirdetésekhez számos dolgot figyelembe kell venned! A legtöbb esetben már a tervezésnél eldől, hogy melyik tábort fogod erősíteni. Vazulét vagy Viktóriáét!

Figyeld az OMA Blogját, mert a közeljövőben sok hasznos bejegyzést tervezünk a témában!

FIGYELEM!!!
Szeretnénk támogatni az 5 leggyorsabb olvasónkat!

Most szombaton, május 9-én lesz a Marketingtorta III. konferencia, melyen Zsolt és én is meghívott előadóként szereplünk. Zsolt a webergonómia rejtelmeibe avatja be a hallgatókat, én hatékony Google AdWords hirdetésekről fogok beszélni.

A Workshopon kérdezni is lehet tőlünk. Sőt, ha lesz olyan bátor jelentkező, aki ott mindenki előtt vállalja, hogy belenézzünk az AdWords fiókjába, akkor élőben kielemzem neki az esetleges hibákat és igyekszem konkrét optimalizálási javaslatokat is adni.

Itt a kiváló alkalom, hogy találkozz velünk, kérdezz tőlünk!

Az egész napos Marketingtortára a nomál belépő ára: 24.900 Ft + ÁFA.

DE az OMA Blog olvasói közül 5 leendő résztvevőnek fejenként: 9.900 Ft + ÁFA

(A különbséget mi fizetjük! Nem kell semmilyen hátsó szándékot keresned, mert nincs. Nem kérünk cserébe semmit! És ennek nem is fogunk túl nagy feneket keríteni, mert úgyis mind elkel hamar.)

A rendezvény hivatalos honlapja és a program:
www.marketingtorta.hu

Itt lehet jelentkezni!

Válaszd, hogy “Van kuponkódom”
Kuponkód: oma

Itt adhatod le regisztrációd! Kérünk, hogy ellenőrizd le a megjelenő árat! Ha már nem 9.900 Ft + ÁFA jelenik meg, akkor sajnos elkeltek az OMA ajándékjegyek. A lehetőség maximum május 5. kedd 24:00-ig él.

Reméljük találkozunk! Illetve ettől függetlenül is várjuk, hogy Téged mi érdekel az AdWords hirdetésekkel kapcsolatban! A legjobb kérdéseket feldolgozzuk itt a blogban!

Comments

  1. Balázs szerint:

    Uhh, oks én megyek, ez elég komoly árcsökkentés, nem tudom hogy éri ez meg nektek, de én így már megyek.

    És akkor egy kérdés máris: jó lenne arról hallani majd, hogy hogyan lehet összekapcsolni az Adwordsöt az Analytics-szel… És hogy hogyan lehet ezt az összekapcsolást jól kihasználni.

  2. geotomi szerint:

    Már próbálkoztam az AdWordsszel. Azt többé kevésbé értem, hogy a keresések közötti hirdetések hogy működnek, de a tartalomhálózatot nem vágom. Erről szívesen hallanék bővebben!

  3. Saci33 szerint:

    Pont a múlt héten kezdtem el futtani adwords hirdetéseket. Elég sokat csetlünk-botlunk, állandóan azt kapjuk hogy “nem jelenik meg a hirdetés”. A kezdetekkor elkövethető tipikus hibákról írjatok! A kedvemért… :-)

Szólj hozzá!

*