Oké, nincs több titok. (+ videó!)

A Google AdWords mesterfogások az eddigi népszerű tudásanyagokkal együtt már kapható!
Megrendelés és csomagkedvezmények itt! >>

Ebben a bejegyzésben az utolsó, és már sokszor feltett kérdésre is megkapod a választ, azaz hogy vajon mennyibe is fog kerülni az OMA most debütáló friss tudásanyaga, a Google AdWords mesterfogások, melyet a Google Magyarország is támogat.

Írhatnék oldalakat az árképzési stratégiáról, hogy miért ennyi az annyi, de nem teszem, az okát 3 pontban megfogalmazom:

Cél #1: Prémium tudás Neked!

A célunk nem az, hogy a prémium tudást prémium áron adjuk, hiszen akkor csak nagyon kevesen tudnák  megfizetni ezt a hiánypótló kiadványt.

Cél #2: Ne kockáztass!

Készen, csomagban megkapsz mindent amire szükséged lehet: TUDÁSANYAG tőlünk + INDULÓTŐKE a Google ajándékaként, hogy a tanulópénzt se Te fizesd! (Emlékszel ugye? Ajándék 10.000 Ft-os lehirdethető AdWords kupon)

Cél #3: Ne szemetelj a neten!

Az igazi és legfontosabb cél: végleg kiírtani az AdWordsből a béna és gagyi hirdetéseket, amelyek egészen eddig elárasztották a Internetet.

Nézd meg mit mondanak, akik már profitáltak belőle

Kb. 2 hete csak erről az anyagról beszélünk itt a blogon, így hát itt az ideje, hogy megnézd mások mit mondanak róla. Amikor a Google Magyarországnak elküldtük a tudásanyagunkat, másokat is megkértük, olvassák át az anyagot, próbálják ki a leírtakat és fejtsék ki róla a véleményüket.

Ezt láthatod most itt, egy rövid kis összeállításban:
(saját munka, sokat dolgoztunk vele!) :)

Galambos Dániel, médiatulajdonos, online marketing tanácsadó (Webnyeremény.hu)

Vida Ági, pszichológus, online marketing tanácsadó (Gazdagmami.hu)

Barta Tibor, a MarketingTorta ötletgazdája (Marketingtorta.hu)

“Oké, de mennyibe fog kerülni a a “Google Adwords mesterfogások”?”

Jó sokan kérdezték nem húzzuk tovább. Nincs több titok.

Az ár: 14.900 Ft+Áfa – 2009. június 8-tól! DE ADDIG…

… még ennél is kedvezőbb áron kapod meg ezt tudásanyagot. Hiszen:

Google AdWords mesterfogások

Tehát június 2-án, kedden reggel nyílnak a kapuk,

és az elsők között lehet a Tiéd

Magyarország egyetlen elérhető

Google AdWords tudásanyaga!

Légy résen, légy velünk kedden reggel!

Comments

  1. Szabolcs szerint:

    jól értem, hogy végülis 1900 ft az ebook, mert 10 rongyot lehirdethetek? ez így tetszik…

  2. Gábor szerint:

    Az AdWords kupont már meglevő account-hoz is beválthatom? Vagy csak új account létrehozásával érvényesíthetem?

  3. A kuponkódot 14 napnál nem régebben létrehozott Google AdWords fiókban lehet felhasználni. 2010. január 1-ig bármikor egyszeri alkalommal. Ez a Google ajándékkupon felhasználási feltétele.

    A Google AdWords a fiók szintű minőségi pontszám megállapításával “osztályozza” a “jó” és a “rossz” hirdetőket. A teljes fiók múltbéli teljesítménye is beleszámít az aktuális hirdetések minőségi pontszámába és ezáltal a kattintásonként fizetett árakba is. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy aki hosszú ideje “jó” hirdető olcsóbban kapja a hirdetéseket. Aki pedig elrontotta a fiók szint minőségi pontszámát, annak nagyon nehéz visszaküzdenie magát az alap szintre is, mivel viszi magával az előnytelen előzményeket.

    Ha már van fiókod, érdemes a meglévőben kísérletezni, tesztelgetni, az AdWords tudásanyagunkban leírtak szerint és ha megtaláltad az optimális kampányotokat, illetve már kellő rutinnal futtatsz AdWords hirdetéseket, akkor egyszerűen nyiss egy új fiókot, amelyben már fel tudod használni a kuponkódot és ott tiszta lappal a kezdetektől fogva magas minőségű optimális kampányokat tudsz indítani. Sokkal olcsóbb lesz a későbbiekben így a hirdetés.

  4. A megrendelés feltételeiben is külön fel fogjuk hívni a figyelmet az AdWords kupon felhasználási feltételeire!

  5. Ajánlom a könyv mellé mindenki figyelmébe:
    http://www.google.com/adwords/.....index.html

  6. Van már egy 10.000,- Ft-os kuponom, felhasználható mindkettő?

  7. @grobert: 1 AdWords fiókban csak 1 db ilyen kupont lehet felhasználni a Google felhasználási feltételei alapján.

  8. @tothzoli: Igen Zoli, tudjuk h teszt alatt áll egy új kezelőfelület az AdWords-höz, jó rég óta tesztelik már, de igazából az Adwords logikája nem fog változni. Pár dolog frissül, bővül, de igazából csak a kezelőfelület lesz ergonomikusabb, ami nem is baj.

    Éppen ezért, akkor már most elárulom (igazából csak kedden akartuk közzétenni, de ott is ott lesz), hogy minden vásárló teljesen INGYEN megkapja utólag a Google AdWords mesterfogások második kiadását, ami az AdWords felületének megújulása után pár héttel jelenik meg, itt az OMA.hu-n, frissítve az új funkciókkal, és az új kezelőfelületnek megfelelő képernyőfelületekkel.

    A visszajelzések szerint nagyon sokan számítanak az anyagra, ezért nem várhattunk tovább vele és pont ezért ez szerintünk úgy fer, hogy ha megújul az AdWords mi is frissítjük a tudásanyagot minden vásárlónak ingyen.

  9. Ez remek ajánlat!

  10. Holnap találkozunk :) REGGEL!!!

  11. Remek ötlet, hogy összehoztátok ezt az anyagot, gratulálok hozzá!
    Én is ezen a területen mozgok már évek óta.
    Ráadásul nagyon olcsón is adjátok. Amit tapasztalok a piacon az, hogy sok cégtulajdonosnak még fogalma sincs róla, hogy a Google-ban kell hirdetni, ha nem akar optimalizálni.
    Rengeteg pénzt adnak ki offline reklámra, ami manapság egyre kevésbé hatékony és alig mérhető, hacsak nem használnak kupon kódot vagy egyéb más módszert, amit nem szoktak megtenni.
    Adjatok el minél többet!

    Üdv,
    Árpád

  12. Hello

    Most hogy már mindenetek megvan, azt hittem, hogy értek a googlehoz, de nem.
    Pedig elolvastam becsülettel.

    A story a következő:
    A linkre kattintva láthatjátok, egy olyan oldalt építek ami az ingatlan tulajdonosoknak segít az eladásban.

    A lényeg:
    Kipróbáltam kb: száz kulcsszót 10 hirdetés változatot, teszteltem és a rosszul teljesítőket kidobáltam.

    Két hét tesztelés után maradt 30 kulcsszó és 4 hirdetés változat maradt.
    Ezzel nem is volna gond.
    A probléma ott van, hogy a kulcsszavakra a konverzió 2-3%, viszont az automatikus tartalmi hálózatra 30%

    Nem írtam el 30% a konverzió.

    Kérdezném mit tegyek .
    Hagyjam a kampányomat úgy ahogy van és bízzam a google-ra magam, vagy esetleg van valamilyen tudományosabb ötletetek is.

    Baráti üdvözlettel
    Urbancyzk András

    u.i: Az e-bookról: először is köszönöm, végre valaki nem kinaiul ír az
    adwordsről. Olvasható és ami fontosabb , érthető.
    Másodszor nagyon szuper.

    u.u.i: Az ötleteiteket várnám, mert az e-bookban ilyen anomáliára nem tértetek ki.

  13. @András: ne csak a konverziós arányt nézd, hanem a konverziónkénti költséget. Ha a tartalmi hálózat jobban szuperál, akkor lehet, hogy a keresésit teljesen le lehet építeni. Lényeg az eredmény! :-)

    Ha a keresési hálózat konverziós költsége túl nagy, akkor a licitet vedd lejjebb. Kevesebb kattintás és konverzió fog születni, de azok olcsóbbak lesznek.

    A kulcsszavakra célzott tartalmi hálózatos hirdetések liciteit addig emeld, amíg a számodra is elfogadható konveziós költséget nem léped túl. (Ezt tesztelni kell!)

    További ötlet:
    Nézd meg, hogy a tartalmi hálózaton belül melyik oldalakon jelent meg a hirdetésed. (5.5.1-es fejezet-ben leírtak szerint!) Próbáld ki, hogy azokra a helyekre, amelyek különösen jól működtek, külön is létrehozol egy hirdetéscsoportot és csak a webhelyekre célzol, kulcsszavaktól függetlenül. Végül csak azokon a webhelyeken hagyd a hirdetést, ahol jó áron kapsz konverziókat. (Sajnos nem mindegyik webhelyre lehet külön is célozni, azok közül az oldalak közül, amiket a jelentésben fogsz látni.)

    Sok sikert!

  14. Lehet még kapni?

Trackbacks

  1. Gombos Zsolt szerint:

    Nah publikus a Google AdWords mesterfogások bomba ára, + összetettünk egy kis interjú videót is! Nézzétek meg! http://bit.ly/F6t7X

Szólj hozzá!

*