Az OMA legújabb moduljának előzménye az volt, hogy nagyon sok ügyfelünk, vásárlónk, ismerősünk, kollégánk és barátunk kifejezetten kérte, hogy készítsünk már végre egy olyan tudásanyagot, ami minden vállalkozónak, cégvezetőnek és marketingesnek hasznos segítőtársa legyen abban, hogy nyereséges Google AdWords hirdetővé válhasson anélkül, hogy méregdrága szakértő segítségét kelljen igénybe venni, vagy túl sok tanulópénzt kelljen fizetni és túl sok időt kelljen a kísérletezgetésre szánni.
Ezért létrehoztuk a Google AdWords mesterfogások című tudásanyagot, melyet főleg hétköznapi honlap-tulajdonosok számára készítettük, ezért közérthetően mutatjuk be az általunk már évek óta sikerrel alkalmazott trükköket. Választ adunk a gyakori problémákra és pénzre váltható ötleteket adunk arra, hogyan építsd fel nyereséget termelő Google AdWords hirdetéseidet lépésről lépésre.
Kinek való?
Épp Neked ha:
- már használod az AdWords hirdetési rendszert, de nem vagy biztos benne, hogy mindent tökéletesen csinálsz;
- már kipróbáltad a Google AdWords-öt, de hosszú időre elment tőle a kedved a kezdeti nehézségek és a sikertelenség miatt;
- vagy ki szeretnéd próbálni ezt a sokak által dicsőített hirdetési lehetőséget,
Könnyen követhető képernyőfelvételekkel segítjük a hatékony alkalmazhatóságot, konkrét példák és esetek bemutatásával illusztráljuk az elméleti tudnivalók gyakorlati megvalósítási lehetőségeit. A Google AdWords hirdetések alapjaitól eljutunk egészen a mesterfogásokig, melyeket csak igazán kevesen alkalmaznak. Olyan kipróbált konkurenciagyilkos stratégiákat osztunk meg, amelyek meglehetősen nagy versennyel rendelkező területeken is már elsöprő sikert arattak.
Megosztjuk Veled féltve örzött és hosszú idő óta csiszolt szemléletmódunkat is, amelyet ha elsajátítasz mindig meg fogja mutatni a helyes utat az AdWords hirdetéseid tervezésekor, beállításakor és optimalizálásakor és véletlenül sem fog engedni letérni a helyes útról.
Miről szól?
Ebben a tudásanyagban a következő kérdésekre megkapod a választ:
- Mit kell feltétlenül tudnod az Interneten keresgélők szokásairól? (Enélkül nem lehetsz sikeres kereső-hirdető!)
- Mi az a „csőlátó” keresés?
- Mitől lehet egy hirdetésnek minőségi „élménye”? (Hogy ne gondolják potenciális vásárlóid “idegesítőnek” hirdetésed!)
- Hogy fér meg egymás mellett a keresőoptimalizálás és az AdWords? (Előnyök – hátrányok és egy bomba ötlet!)
- Hogyan működik, mi alapján rangsorolja és árazza a hirdetéseid?
- Kell-e félned attól, hogy a “rosszakaróid” lekattintgatják a hirdetésre szánt költségkereted?
- Mikor érdemes a keresési és mikor a tartalmi hálózatot alkalmaznod? (Mindkét megjelenési formának megvannak a műfaji sajátosságai!)
- Hogyan tervezd meg sikeres AdWords hirdetéseidet? (Hogy azok az indulás napjától kezdve nyereségesek lehessenek!)
- Hogyan hozd létre lépésről lépésre fiókodat és kampányaidat?
- Mik a kulcsszó választás alapszabályai? (Hogy alacsony költségekből minél több eredményt hozzanak kulcsszavaid!)
- Milyen egy mágikus hirdetésszöveg? (Amely a vásárlókat hozza és nem csak a látogatókat!)
- Mik a hatékony fogadó oldalak titkai? (Hogy azok a látogatók, amikért fizettél minél jobban hasznosuljanak!)
- Milyen licit stratégiát válassz? (Hogy ne csak az átkattintási ár legyen az egyetlen fegyvered a versenytársak ellen!)
- Milyen trükkökkel tudod a végletekig optimalizálni a hirdetéseidet?
- Hogyan befolyásolja hirdetéseid eredményességét a titokzatos fiók szintű minőségi pontszám?
- Hogyan láss a riportok / számok mögé?
- NAGYON FONTOS: Hogyan mérd az igazi eredményeket? (Mert a meccset gólra játsszák!)
Az anyag tartalmaz egy szószedetet is, hogy egy helyen megtaláld az idegen kifejezéseket és rövidítéseket a magyarázatokkal.
Olvass bele és nézd meg a részletes tematikát!
Támogatja a
Kövess minket, a jövő héten kiderül:
- Milyen meglepetés ajándék jár minden megvásárolt példányhoz?
- És amit már sokan kérdeztek: Mikortól lehet kapni?