Online Marketing Akadémia

Kedves Ügyfelünk, ez a Te napod! Légy boldog!

Őszintén, te meg szoktad lepni különböző alkalmakkor az ügyfeleidet? Küldesz nekik karácsonykor, húsvétkor, és egyéb jeles ünnepen képeslapot? Vagy legalább egy e-mailt?

HA IGEN:

Ha igen, akkor ahhoz a többséghez tartozol, aki az ilyen ünnepek alkalmával letudja a kötelezőt: összedobunk a grafikussal egy képeslapot, és jobb esetben kinyomtatjuk egy nyomdában, majd postázzuk, rosszabb esetben még azt se, hanem csak egy e-mailben küldünk valami képet, jókívánsággal.

HA NEM:

Az eredmény épp ugyanaz, mintha küldenél: ugyanahhoz a többséghez tartozol, akik “kötelezőként” letudják ezeket.

MIÉRT?

OMA Blográdió: Ha nem akarod elolvasni, hallgasd meg!
[audio:0903_nevnap01.mp3]

Azért, mert az hogy küldesz ilyen üzeneteket vagy sem, teljesen mindegy, semmit sem érnek.  Ugyanis a többség küld ilyeneket, és azzal, ha Te is be állsz a sorba, semmit nem érsz el. Teljesen elveszel a tömegben. Semmi értelme.

Másnak kell lenned mint a TÖBBSÉG!

Nekem jó esett

Tavaly, mikor a szülinapomat ünnepeltem sok ismerőstől, baráttól, rokontól, ügyféltől kaptam sms-t, e-mailt de ezek ilyen megszokott dolgok, nem tartom számon, mikor kitől kapok ilyeneket, de akkor aznap jólesik.

Azonban, volt egy sms, ami meglepett.

“Kedves Zsolt, szeretettel köszöntjük születésnapja alkalmából! Sok sikert és boldogságot kívánunk!”

És most figyelj, aláírás: Allianz Hungária.

Jó jó persze.  gép küldte, meg minden de akkor is, ez még így fél évvel az eset után is megmaradt bennem.

Na jó DE.

Születésnapi jókívánságot persze nem tudunk bárkinek küldeni, hiszen a legtöbb esetben nem tudjuk a dátumot. Az Allianz persze tudja, mert a szerződéskötéskor (biztosítás) ugye elkérik.

De mondjuk a névnapját minden ügyfelednek tudod, nem?

Szerinted hány olyan cég van aki gondoskodik arról,  hogy a szokásos ünnepi üdvözletek helyett máskor lepje meg ügyfeleit? Mondjuk  egy névnapi üdvözlettel?

Én nagyjából tudom… A többség nem vállalja be a költségeket, a nyilvántartást,  a grafikai tervezést, a nyomdai dolgokat, a postára járást, de ha bele gondolunk még az is iszonyat munka hogy számon tartsuk kit hívnak Bélának az ügyfeleink közül, és a névnapján kiküldjünk neki(k) egy e-mailt.

Pedig néha megéri törődni ezzel egy picit, igaz ha ez heti több órát vesz el, akkor érdemes elgondolkodni rajta hogy megéri-e. Szerintem meg,  de csak egy bizonyos esetben.

Erről majd a jövő héten írok, most igazából az alapkérdésre érdekelne a válaszod:

Szoktál üdvözlőlapokat küldeni az ügyfeleidnek?
(karácsony, újév, húsvét, születésnap, névnap, e-mailben vagy postán képeslappal stb…)
És szerinted megéri, van értelme?