Mi érdekel a Google Analytics-ben?

A Marketingtorta Konferencia & Workshopra készülök éppen. Ebbe a készülődésbe szeretnélek Téged is bevonni!

Hogyan? Előbb figyeld, mi mindenről lesz szó!

OMA Blográdió: Ha nem akarod elolvasni, hallgasd meg!
[audio:0902_mi_erdekel.mp3]

Előadásomban nagy hangsúlyt fogok fektetni a szemléletmódra, amely általánosságban segíteni fog közelebb kerülni a webanalitikához. Bemutatom a látogatói aktivitás elemzés alapjait, hogy jobban megértsd látogatóidat és a webanalitika rendelkezésére álló lehetőségeket is.  Készülök a való életből vett esettanulmányokkal és olyan problémákat is boncolgatni fogok, amelyeket trükkös módon a Google Analytics segítségével válaszoltam meg.

Mivel a konferencia résztvevői ajándékba kapják a Hogyan láss látogatód veséjébe című OMA modult, olyan előadással készülök, amely kiegészíti modulunk témáját és főleg olyan műhelytitkokról és elméleti alapokról, optimalizálási ötletekről lesz szó, amelyek nem kerülhettek bele modulunkba.

Szeretném ha Te is segítenél előadásom elkészítésében! Kíváncsi vagyok, hogy Téged mi foglalkoztat, amit eddig nem mertél vagy tudtál megkérdezni a Google Analytics-szel vagy általában a webanalitikával kapcsolatban! A legjobb kérdéseket be szeretném építeni vagy az előadás vagy a workshop tematikájába! Ha nem leszel ott a Marketingtortán ne bánkódj, egy későbbi blogbejegyzésben részletesen válaszolok a felvetésekre!

Tehát kérdezz bátran, segítsünk egymásnak!

PS.: A konferenciára még mindig kaphatók jegyek 10.000 Ft-tal olcsóbban, részletek itt! (A belépők 89%-a már elkelt a bejegyzésem pillanatában!)

Comments

  1. beállítottam már pár célt az Analyticsben. De az pl. érdekelne, hogy azt hogyan tudom mérni, hogy egyes célok milyen útvonalon teljesültek?
    Vagy pl. ha nem teljesül, akkor azt ki lehet-e deríteni, hogy hol történik alegtöbb lemorzsolódás? thx.

  2. Niki szerint:

    hol lehet azt beállítani, hogy a statisztikát ne csak egy e-mail címről lehessen elérni? Valahogy a hozzárendelésnél kell, de de nekem sose jelenik meg, ha a mésik e-mail címmel jelentkezek be…

  3. Nekem az lenne a kérdésem, hogy ha pl. ha egy adott portálon hirdetünk és az oldalon belül megjelenik a hirdetésünk több formában is (banner, szöveges link, PR cikk-be ágyazott link), akkor meg tudjuk-e különböztetni, hogy a különféle hivatkozás fajtáról kattintók mit művelnek a honlapon? Egyáltalán lesz különbség? Mi egyelőre egy másik, nagyon egyszerű statisztikát használunk és ez most a legfőbb gondunk, ami miatt megfontolnánk a Google Analytics használatát – ha erre ott találnánk választ.

Szólj hozzá!

*