Interjú a ChatGPT-vel a Chat GPT-ről.

Akkora a felhajtás a Chat GPT körül, hogy gondoltam megkérdezek egy szakértőt erről. Nem ellenkezett, így őt magát a Chat GPT-t interjúvoltam meg, hogy mi is ez valójában, mire lehet használni, stb. Aki kérdez: Gombos Zsolt. Aki válaszol: a mesterséges intelligencia nevében a Chat GPT. Íme: Mi az a Chat GPT? ChatGPT egy nagy nyelvi […]

Hogyan indulj el a Google Ads hirdetésekkel?

Az Online Videós Tudástárunk hallgatói nagyon aktívak, nagyon jó kérdések érkeznek be hozzánk, amire igyekszünk is minél hamarabb válaszolni. Egyrészt a kérdésekből is látszik az egyes résztvevők fejlődése, másrészt önmagukban a kérdések + válaszok is egyre nagyobb értéket képviselnek. Rengeteg speciális szituáció és finomság előjön. Sok olyan kérdés elhangzik, amire még mi sem gondoltunk, hogy […]

Meta Lead Ads hirdetések (like a pro)

Egy kicsit messziről indítok, hogy akkor is kerek legyen a történet, ha napi szinten nem Meta hirdetési rendszerével foglalkozol. Gigászok harca, amiben a Meta egyelőre alulmaradt. Aki legalább 2 éve hirdet Facebookon vagy az Instagramon, azaz a Meta rendszerében, biztosan talkálkozott azzal a jelentős változással, amit nagyrészt az Apple mobil operációs rendszerének a 14.5-ös frissítése […]

Könnyed szórakozással vagy kemény munkával szeretnél tanulni?

Ahhoz nem fér kétség, hogy tanulni kell, hogy a változó világ kihívásaira reagálni tudj. Tanulni kell ahhoz, hogy jobban csináld a munkád, vállalkozásod, mint eddig. Főleg ilyen válságos, vagy válság közeli helyzetben. Még nem tudjuk hogy pontosan mi áll előttünk, de a jelek semmiképpen sem biztatóak: elszálló infláció (azt sem tudjuk, hol a vége), gyenge […]

Google Ads Performance Max, kampány a jövőből

Múlt héten áprilisi tréfálkoztunk egy kicsit a Google új kampánytípusával kapcsolatban. Ideje, hogy komolyan is beszéljünk a Performance Max kampányokról. Az április 1-jén közzétett bejegyzés eleje teljesen igaz. Mi ez a Performance Max kampány? A Performance Max kampánytípus egy olyan átfogó megoldás, amely minden más kampánytípust és megjelenési formát egy kampányon belül kezel. (A magyar […]

Ilyen még nem volt a Google hirdetések történelmében

Kiegészítés: az alábbiakban a 2022. április 1-jén közzé tett tréfának szánt bejegyzésünket olvashatod. Kérjük kezeld ennek megfelelően. 😄 Bennfentes infókhoz jutottunk, miszerint a nem olyan régóta elérhető Google Ads Performance Max kampányokat továbbfejlesztik. De nem is akárhogyan… Amit eddig is tudni lehetett, hogy a Performance Max kampánytípus egy olyan átfogó megoldás, amely minden más kampánytípust […]

Metaverzum: A történelem ismétli magát?

Valahogy évek óta az az érzésem a közösségi média térnyerésének kapcsán, hogy annak hatása az emberiségre (úgy a társadalomra, mint a gazdaságra és a körülöttünk lévő folyamatokra) a történelem ismétlődése. Ha velem tartasz egy kicsit az elmélkedésben, akkor történelmi kísérletet teszek arra, hogy megmutassam azokat a szempontokat, amelyek szerintem kísértetélyesen hasonlítanak egymásra a múlt és […]

Megeszi a hirdetési kiadásaidat az infláció

Egyre többet hallani az inflációról. Amíg 2-3% volt, nem érdekelt senkit, de most hogy a kimutatott infláció már 6,5%, hirtelen elkezdett mindenkit foglalkoztatni a kérdés. Igazából az érezhető infláció a lényeg mindenkinek, ami sokak számára sokkal nagyobb lehet a “hivatalos” inflációnál. (Attól is függ, hogy milyen fogyasztási szokásaid vannak, milyen termékeket, szolgáltatásokat veszel igénybe.) Leginkább […]

Kell foglalkozni egy magyar KKV-nak a TikTokkal?

A válasz nem egyszerű, megpróbáljuk ebben a bejegyzésben körüljárni. Mi a TikTok? Egy kínai techóriás (ByteDance) mobilos alkalmazása, melynek alapját az adta, hogy a felhasználó ráénekelhet kedvenc dalára, eltátoghatja kedvenc klipjét vagy bármilyen videóját, sőt akár ismérősökkel, barátokkal együtt duettet is készíthet. Az alkalmazás a kezdeti időkben Musical.ly néven vált ismerté majd fúziók és szétválások […]