Közösségi Média Szeminárium az Online Marketing Akadémián

Közösségi Média Szeminárium az Online Marketing Akadémián

Tanuld meg, hogyan szerezhetsz új ügyfeleket a közösségi média segítségével!

Jelentkezem a képzésre!
Tudtad-e hogy:

  • a magyar lakosság több mint 50%-a jelen van valamilyen közösségi hálózaton?
  • ezeket az embereket érthetetlenül kevés cég célozza meg a közösségi médián keresztül?
  • azok akik, mégis megcélozzák ezt a célcsoportot, hihetetlenül gyengén és erőtlenül kommunikálnak ezeken az új közösségi felületeken?

Közösségi Média Szeminárium az Online Marketing Akadémián

A Közösségi Média Szeminárium segítségével

  • Olyan alapismeretekhez juthatsz, melyek segítenek elindítani a közösségi oldalakon megvalósuló hatékony kommunikációdat! Ugorhatsz egy hatalmasat, hogy felülről nézd melyek azok az alaphibák amiket MINDEN cég elkövet (mi is elkövettük!) a közösségi médiában való első lépései közben!
  • Tapasztalt szakértőtől tanulhatod meg a közösségi médiában lévő aktív (proaktív és reaktív) kommunikációd lépéseit kiscsoportos tréning keretén belül.
  • Megismerkedhetsz olyan közösségi média eszközökkel és alkalmazásokkal, melyek használatával pontosan mérheted, tervezheted és automatizálhatod a közösségi marketinged.

Szemináriumainkat alapozó és haladó szinten is tartjuk. Ezen az oldalon az alapozó szemináriumokról van szó, ha a haladó szint érdekel, lépj tovább!

 

Vajon Neked való ez a tréning?

A Közösségi Média Szemináriumokat azoknak a vállalkozóknak, marketinggel foglalkozó munkatársaknak szánjuk, akik az interneten létrehozható közösségek kínálta lehetőségeket kihasználva szeretnék sikeresebbé tenni vállalkozásukat és akik szeretnének többet megtudni a a közösségi marketing eszközeiről. A képzéseken nemcsak elsajátíthatod a sikeres közösségi marketing jelenlétedhez szükséges ismereteket, de egyedi kérdéseidre is választ kapsz!A tréningeket elsősorban azoknak ajánljuk akik még nincsenek jelen a közösségi média adta hálózatokon, de érzik az ebben rejlő lehetőségeket, vagy már jelen vannak de úgy érzik eddigi kommunikációjuk nem hozta meg az elvárt sikert. A szeminárium részletesen kitér a közösségi média üzleti felhasználására így gyors fejlődést biztosít ha a gyakorlatban, az üzleti életben is szeretnéd alkalmazni a szemináriumon hallottakat. (Ha már rutinos vagy a közösségi médiában, és úgy érzed szilárd alapokon nyugszik a  tudásod, és jobban érdekelne a Facebook Hirdetések rejtelmi, akkor gyere el a Haladó Facebook Hirdetések Szemináriumra!)

  • A tanfolyam szintje: kezdő, alapozó
  • A tanfolyam célja: olyan tudás, ismeret és tapasztalat átadása, mellyel a résztvevők a tanfolyam után önállóan is képesek kialakítani a saját közösségi média jelenlétüket, és képesek mérni és automatizálni kommunikációjukat. Képesek ezeken a médiafelületeken hirdetéseket elhelyezni és optimalizálni azokat.
  • Szükséges előképzettség: számítógép- és internetfelhasználói ismeretekre szükség van a képzésen elhangzottak megértéséhez
  • Hossza: 8 tanóra (8×45 perc)
  • Időbeosztás: 9:00 – kb. 17:00
  • Típusa: kiscsoportos képzés
  • Helyszín: Népliget Center Irodaház, A . Épület III. emelet, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11.  (Hessyn Informatikai és Oktatási Kft. – Térkép)
  • Megközelíthetőség tömegközlekedéssel:
    • Újpest-központ felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
    • Kőbánya-Kispest felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
    • Bécsi út és a Fehérvári út felől az 1-es villamossal a Népliget megállóig.
  • Megközelíthetőség autóval: Népligeti buszpályaudvar mellett a Népliget Center Irodaháznál helyezkedik el.
  • Parkolási lehetőség: •
    • Ingyen parkolás az Albert Flórián úton, Népliget Üllői úti szélén, vagy az Üllői úti felüljáró alatt/mellett.
    • Fizetős parkolás az irodaház közelében lévő őrzött parkolóban lehetséges.

Képek a képzés helyszínéről:

Utcakép a helyszínről
(Az irodaház bejáratán egy ember nagyságú “A” betűt keress majd!)

(Térkép itt!)

 

Tematika:

I. Közösségi média alapok

  • Példák, példák, példák, sikersztorik.
  • A közösségi média helyzete Magyarországon, trendek
  • Lehetőségek és veszélyek
  • Milyen közösségi marketing eszközök léteznek?
  • Arccal vagy arc nélkül?

II. A blog szerepe a közösségépítésben

  • Blogmotor platformok. Fizetős? ingyenes? Előnyök és hátrányok.
  • Hogyan érd el hogy aktív olvasótáborod legyen?
  • Blogmarketing: azaz hogyan írj olyan blogot, ami ellenállhatatlan?
  • Blogmarketing, ahogy a nagyok csinálják.

(kávészünet – 15 perc)

III. Twitter és a mikroblogolás

  • A Twitter értelme ha a magyar piacra célzol
  • Célcsoportok, amelyek elérésére tökéletes a Twitter
  • Kifejezések és lehetőségek bemutatása: Twitter marketing
  • Szoftverek, melyek megkönnyítik az életed: mérés és automatizálás
  • Pár szó az URL rövidítésről (trükkök, és tapasztalatok)

(ebédszünet – 1 óra)

IV. Facebook

  • A professzionális Facebook üzleti oldal létrehozása lépésről lépésre
  • A Facebook Timeline lehetőségei
  • Facebook üzleti oldal népszerűsítése ingyenes eszközökkel
  • Facebook hirdetések alapozó szinten (ha haladó szinten érdekelne, akkor gyere el a Haladó Facebook Hirdetések Szemináriumra!)

(kávészünet – 15 perc)

V. Egyéb közösségi oldalak, és alkalmazások

  • Google+,YouTube, Scribd, SlideShare

VI. Kérdések, válaszok

Részvételi díj (befektetés sikeres kommunikációdba): 29.600 Ft+ÁFA

 

Az ár az alábbiakat tartalmazza:

  • komplett, egész napos Közösségi Média Szeminárium
  • jegyzet, a szeminárium anyaga kinyomtatva, összefűzve
  • kávé, üdítő és aprósütemény a szünetekben

Az ár nem tartalmazza az ebédet. A helyszínt úgy választottuk meg, hogy változatos étkezési lehetőségek közül válogathass. Ebéd lehetőség: a Népliget Center “B” épületében lévő a’la carte étteremben.

Figyelem!

Ha az alapozó Közösségi Média Szemináriumra és a Haladó Facebook Hirdetések Szemináriumra egyszerre jelentkezel, kedvezményt biztosítunk!

Jelentkezz mielőbb!

A tanfolyam kiscsoportos jellege miatt az egyes időpontokra való jelentkezők száma limitált. A jelentkezést a létszám betelte esetén azonnal lezárjuk.


Jelentkezés

Mi a jelentkezés folyamata?

  1. Érdemes elolvasnod a jelentkezés feltételeit!
  2. Töltsd ki a lenti űrlapot, és kattints a “Jelentkezem!” gombra!
  3. Ezután kapni fogsz egy e-mailt, benne a megrendelés részleteivel és a Proforma számlával.
  4. Utald el a képzés bruttó árát az e-mailben található számlaszámra!
  5. Amint beérkezik az összeg azonnal véglegessé válik a jelentkezésed, melyet e-mailen vissza is igazolunk.

Közösségi Média Szeminárium
Jelentkezési lap
Dátum
Név
E-mail cím
Telefon
Számlázási név
Számlázási cím
Tehát: “Jelentkezem az OMA 1 napos Közösségi Média Szemináriumára. A jelentkezés megrendelésnek minősül.
A képzés ára 29.600 Ft+Áfa (azaz 37.592 Ft.).”

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.