Ablak Kft. ismerősnek jelölt!

Ahogy nő itthon a Facebook penetrációja és egyre több magánszemély regisztrál az oldalra, egyre több emberben merül fel az igény: “Miért ne regisztrálnám a cégem is az oldalra?”. Igaz is, mindenki erről beszél, ez a jövő: vigyük fel a  cégünket a Facebookra, ott szépen felépítjük a saját kis közösségünket, és akkor az úgy jó lesz. Főleg ha már a konkurencia is fent van, nem szabad lemaradni.

1. lépés: Adjuk meg a vezetéknevet: “Ablak”.
2. lépés: Adjuk meg a keresztnevet: “Kft.”.
3 lépés:  Születési dátumnak írjuk be a cég megalakulásának dátumát.
4. lépés: E-mail címnek pedig írjunk be valami céges e-mail címet.

Pikk-pakk, és azonnal lehet boldog-boldogtalant bejelölni: azaz építeni a saját kis közönségünket. Ilyenkor kapjuk mi a Facebook rendszerüzenetét: “Ablak Kft, ismerősnek jelölt.”

És akkor itt stop.

Lépjünk egy nagyot hátra, kezdjük elölről.

Jogos az igény sokunk részéről, hogy legyen fent a dédelgetett kis cégünk  Facebookon. Nem vitás, van benne erő, van benne lehetőség, vétek nem kipróbálni, mert egy egyre duzzadó közeg számára maradnánk láthatatlanok.

Érthető az is, hogy kellő információ hiányában sokan a fenti – egyébként rossz – megoldást választják a Facebookon való a céges megjelenéshez. Azért érthető, mert az Iwiwen az ilyen jellegű “ismerősökhöz” mindannyian hozzászoktunk, ott sokáig így ment a “céges regisztráció”, ezért sokan gondolják azt hogy ez a helyes megoldás a Facebookon is.

Pedig nem! Jegyezzük meg:

Facebook profil: magánszemélyeknek szól (Neked vagy nekem)
Facebook oldal (ha úgy tetszik rajongói oldal): cégeknek, vállalkozásoknak, márkáknak, híres embereknek (politikus, zenész, színész) való.

Miért nem érdemes összekeverni a Facebook profilt és a Facebook oldalt?

  1. Ingyenes és fizetős online marketing eszközök
    Elsősorban azért mert a fentebb leírt hibás módszerrel teszed fel a céged a Facebookra, rengeteg hasznos dologtól esel el. Olyan remek és jól kitalált marketingeszközökből zárod ki magad, amelyeket ha a Facebookon szeretnél jelen lenni, vétek nem kihasználni.
  2. A szabály, az szabály
    Másodsorban az ilyen jellegű regisztráció ellentétes a Facebook felhasználási szabályzatával. Ha kiderül, azaz  Facebooknak feltűnik, hogy a profil mögött egy cég van, akkor gyorsan kárba vész az eddig befektetett munka (az ismerősök gyűjtése), mert valószínűleg törölni fogják a profilt.
  3. 5000 után megáll az élet?
    Most biztos rettentő távolinak tűnik az 5000 ismerős, de hidd el előbb-utóbb eljön az idő  (lehet hogy 2 év múlva, de lehet hogy pár hónap múlva), amikor eléred ezt a számot, és lehet hogy ekkor szembesülnél a ténnyel: a privát profilnak maximum 5000 ismerőse lehet. És ha ebben a helyzetben vagy, mit csinálsz? Létrehozol egy következő: “Ablak2 Kft” profilt? Érdemes előre gondolkodni! Mi szóltunk! :)
  4. Visszaigazolás
    Az ismerős-jelölésnek van egy elég komoly hátránya: a kapcsolat csak akkor jön létre ha visszaigazolják . Azaz, hiába jelölünk be párezer embert, ha azok nem akarnak bennünket visszaigazolni, nem fognak bennünket követni. Ha azonban Facebook oldalunk van, akkor a bennünket bejelölő felhasználók (akik megnyomják a “Tetszik” gombot), azonnal aktív taggá válnak, nincs szükség semmilyen visszaigazolásra.
  5. SEO a Facebookkal
    Keresőoptimalizálás (SEO) szempontjából is öngól céges Facebook jelenlétet privát profilba zsúfolni. Igenis a céges Facebook oldal nyugodtan lehet a keresőoptimalizálási stratégiád része. A Facebook rajongói oldalakat indexeli, pásztázza a Google keresőrobotja, és egész jó helyezéseket lehet így elérni a keresőkben. A privát profilok viszont teljes egészében ki vannak zárva a keresőkből.
  6. 1 vs. végtelen?
    Ha ez eddig nem volt elég, akkor tegyük fel hogy több iparágban is tevékenykedsz, több célcsoportod is van. Ha a bejegyzés elején leírt hibás módszerrel akarod népszerűsíteni a céged a Facebookon, akkor muszáj lenne annyi különböző e-mail címmel beregisztrálnod, ahány vállalkozást meg szeretnél jeleníteni. Rajongói oldalt viszont akárhányat létrehozhatsz, és egyetlen e-mail címmel tudod menedzselni őket. Nincs semmi kavarodás!

Akkor ennyi tanács után adott a kérdés:

Hogyan kell helyesen regisztrálni a céget a Facebookon?

Pár lépés az egész:

  1. Jelentkezz be a Facebookba a saját privát e-mail címeddel és jelszavaddal.
  2. Katt ide: Facebook Oldal létrehozása
  3. Töltsd ki értelemszerűen  jobb oldali oszlopot (Hivatalos oldal) – Figyelj mert az itt megadott adataidat később nem módosíthatod!
  4. KÉSZ!

Maga a regisztráció ezzel kész, bár ha szeretnél egy profi céges Facebook oldalt akkor még sok munkád lesz vele:

  • megfelelő design kialakítása
  • különböző microsite-okat tartalmazó fülek létrehozása,
  • megrendelési űrlapok, feliratkozási mezők kialakítása,
  • ezek hatékonyságának a pontos mérése,
  • Facebook hirdetések létrehozása, optimalizálása, és a hatékonyság mérése
  • hasznos alkalmazások használata
  • a Facebook oldalad integrálása a weboldaladba,
  • rajongók, követők tömeges gyűjtése és kiszolgálása értékes tartalommal
  • a kommunikációs vonal, a stratégia kialakítása
  • “Tetsztik” gombok elhelyezése
  • stb…stb

Sok-sok apró dolog amelyek mind a közösségi média jelenléted marketingjét támogatja. Az OMA Közösségi Média Szemináriumán ehhez kapsz mankót, ezeket vesszük át lépésről lépésre, rengeteg példával és gyakorlati tudnivalóval.

Október 8-án, pénteken Te is velünk tartasz? »

Comments

  1. Örülök, hogy végre van valami amit elsőre jól kezdtem :) Persze még van mit alakítani!

  2. Szuper post!
    Mindenki döntse el, hogy a Facebook-on az általánosságban utált (és előbb-utóbb a rajongók által “elrejtett”) reklámblokk szerepet akarja eljátszani, vagy egy olyan információ forrás szeretne lenni, amire érdemes odafigyelni!
    Önkéntes a szereposztás.

  3. Köszönöm az infót, egy viszont kimaradt. Hogyan lehet szép url-elt készíteni?

  4. Nagyon köszönöm Viktor és Zsolt!

    Viszont most lehet, hogy nem jó helyre adta a szép linkemet, mert ez nem céges oldal. Pont az a hibája, amiről a cikketekben írtatok, hogy privát oldal. Hogyan tudom a szép url-elt a céges elérhetőségre irányítani, mert ha átmegyek a “profilom” menüben az oldalak kezelésénél a helyi vállalkozásnál létrehozott oldalamra ott nem szép az url még mindig.

    Várom válaszotokat!

    Köszönöm

    András

  5. Remek bejegyzés. Ha minden jól megy, akkor bőven 5000 felett lesz a rajongóink száma. Már van egy-két ötlet, ami működik. Ismerek olyan céget, aki 1,5 hónap alatt 30.000 rajongót szerzett egy apró trükkel.

    Nem lehet kimaradni ebből a buliból. Csak okosan kell csinálni.

    Köszi a megerősítést!

    Ákos

    • Köszi Ákos! Ezek szép számok, de hogy milyen ütemben nőnek a rajongók, az nagyon sok mindentől függ. Piactól, a célcsoport jelenlététől, témától és még sorolhatnánk! Mi a FB oldalatok címe?

      • Szia Zsolt!

        Ne haragudj, de még nem publikus.-:)
        A jövő héten már elérhető lesz. Addig marad a hagyományos módszer:
        A honlapon lehet feliratkozni.

  6. A csoportok létrehozáskor milyen hátrányunk lehet azonkívül, hogy ott nincs a statisztika kiépítve, illetve a bejegyzés író nem a csoport képével és nevével azonos?

    • A FB csoportnak nem csak hátránya van a FB oldallal szemben, hanem előnye is. De ha a hátrányokra vagy kíváncsi akkor szerintem a legfontosabbak: 1) Nem tudsz alkalmazásokat használni (pl, nincsenek fülek, tabok) 2) Nincsen saját FB URL létrehozására lehetőség 3) Nem tudsz like boxot létrehozni, amit kitehetsz a weboldaladra 4) és amit te írtál.

      • Lehet Like boxot létrehozni, mert nálam is van ilyen funkció azon az oldalon, ami a nevemre kattintva előjön. Alsó részben van. Az pedig csoport.
        Igazából a levelezés miatt hajlok a csoportra, mert rajongói oldalon ilyen nincs. Egy körüzenet kiküldése meg sokat számíthat.

      • A legnagyobb hátránya a csoportoknak, hogy a falra írt status update-ek nem jelennek meg a rajongók News Feed-jében, szóval nem jut el hozzájuk semmilyen információ!! (kivéve a személyes üzenet, de azt meg azért nem illik túl sűrűn)

  7. Nem tudom hogy észrevettétek e, hogy 4600 ismerős esetén probléma van az oldal ajánlásával. Nem úgy tölti be a meghívó felugró ablakát, ahogy kellene. Tapasztaltattok hasonlót?

    • Bevallom ezzel pont nem. Miből gondolod, hogy van köze a 4600-as számhoz? Nem lehet hogy egy pillanatnyi hiba a FB rendszerében? (Mostanában sűrűn vannak ilyen jelenségek)

      • Teszteltem, valószínűleg nem a létszám az oka. Az volt tapasztalható, hogy lefagy a meghívó betöltése közben. Megnézem majd, hogy a Firefox böngésző kiterjesztései okozhatták e ezt a jelenséget
        Ennek ellenére van egy hiba, hogy a meghívó alját nem látni. A meghíváshoz lehet üzenetet írni és abba a mezőbe kell belekattintani. Aztán a TAB gomb lenyomása után már megjelenik az alsó 2 gomb is. Több böngészőnél tapasztaltam ezt a hibát. Magasabb felbontású képernyőnél is ezt produkálja. Lehet, hogy hamarosan javítják majd ezt is.

  8. Urbánné Zsuzsi szerint:

    Azt szeretném megtudni, hogy ha megakarom szüntetni és uj rajongó kört szeretné kialakítani lehetséges- e ?

    • Igen lehetséges! Facebook oldalt törölni úgy lehet, hogy
      1) bejelentkezel a Facebookba
      2) rámész az adott oldalra, amit törölni szeretnél
      3) bal oldalt a kép alatt: “Oldal szerkesztése” (csak akkor látszik ha admin vagy az adott oldalon!)
      4) majd a bejött szerkesztőfelület tetején találsz egy ilyet: “Vissza az Oldalakhoz | Oldal megtekintése | Oldal törlése” És itt ez utóbbira kell kattintani

      Ezután kövesd a bejegyzésben olvasható leírást, és létrehozhatsz egy új oldalt. Azonban ilyenkor minden rajongód, minden bejegyzésed végleg eltűnik! Szóval meggondolandó!

      • Urbánné Zsuzsi szerint:

        Köszönöm a választ !
        Azért érdekelt , mert a Facebook nem engedett hozzáférni, ugyanis arra hivatkozott, hogy valaki hozzáakart jutni az adatomhoz és így lett három oldalam.
        Azon gondolkodom most, hogy azt fogom megtartani amelyik nekem szimpatikusabb.
        Szerinted is ezt kellene tennem ?
        Köszönöm a segítséget !

        • Az a tünet amit írsz (valaki hozzáakart jutni az adatomhoz), általában alkalmazások telepítésekor szokott előjönni! De igen, azt tartsd meg amelyik szimpatikus, vagy esetleg ahol a legtöbb rajongód van már.

      • Jánosi Ildikó szerint:

        Kedves Zsolt!

        A leírt módon nem tudok oldalt törölni. Nekem itt csak az “Oldal megtekintése” gomb látszik.

        Van-e további javaslatod?
        Úgy szeretném törölni az oldalamat…

        Köszönöm!

  9. http://hu-hu.facebook.com/Barc.....astechnika
    Nekem így sikerült ! DDDDDDDD

  10. Köszönöm az információt. Éppen időben érkezett. Valami miatt éppen visszafogtam a Facebookon való terjeszkedést. A tudatalattim valószínűleg megérezte, hogy fontos információt fogtok küldeni.
    Az ötletem pedig tényleg fontos és valóban hozhat változást a weben. De majd igazoljon az élet.
    Köszönöm mégegyszer, így neki indulhatok még időben újra a helyes úton.

    NextGenNetSolutions
    Magyarország

    • Szuper örülünk hogy segíthettünk! Megnéztem az oldaladon és valóban a Te Facebook profilod a hibás módszerrel jött létre. Jól tetted hogy ebbe nem fektettél több energiát :) na de majd most! Sok sikert!

      ui: Hogy szólíthatlak?

      • NextGenNetSolutions

        Egyenlőre. Később majd az is kiderülhet. De lehet, hogy előbb az ötletet ismeritek meg.

        Még egy kérdés: mi a lényegi különbség a Közösségi oldal és a Hivatalos oldal között? Szerintetek a számomra melyik volna jobb?

        NextGenNetSolutions
        Magyarország

  11. Sziasztok! Arra én is rájöttem, hogy nagyon amatőr lenne privát oldalt csinálni a céges profilomra ezért csináltam egy csoportot, aminek már van 130 tagja. Ezeket a tagokat át tudom vinni valahogy, ha csinálok egy hivatalos oldalt?

    • Szia Zsolt!
      Csak úgy hogy ha a létrehozott oldalra manuálisan meghívod őket, a csoportban pedig előre jelzed, hogy mostantól az oldalon folytatod a kommunikációt. 130 tag még nem olyan sok, inkább most lépd ezt meg, mint akkor amikor már ezres közösséged lesz!

  12. Amikor regisztráltam a facebookra még angol nyelvű volt az oldal , angol nyelvű lapokon már akkor nagy hírverés volt körülötte , de igazán magyar regisztráció alig volt , nem is láttam értelmét dolgozni az oldalon . Most kezdtek az user-ek tömegesen regisztrálni , gondolom a magyar felületnek köszönhetően .
    Most viszont aki kimarad az lemarad !!!

  13. Szia! Nekem van profilom és csoportom is cégem számára és mindkettőt remekül ki tudom használni!
    Szép az url is http://www.facebook.com/soforszolgalat
    Hogyan lehet a legjobb SEO-t elérni?
    Kérlek nézd meg az oldalakat és várom a pozitív ill negatív kritikát is :D

    Köszönettel:.
    POC Team Sofőrszolgálat

    • Szia Viktor! Több ötletem is lenne, ehhez az oldalhoz, de ezek olyanok aminek az alapjait a Közösségi Média Szemináriumon is elmondok. Itt szokott lenni idő arra, hogy átnézzük a résztvevők Facebook oldalait, és kivesézzük, hogy mi mindent kellene rajta módosítani (akár SEO szempontból). Ha szeretnéd, csak egy kattintás, http://www.oma.hu/kmsz és itt személyesen elmondom Neked a meglátásaim. Bár ezt csak bizonyos infók birtokában tudnám megtenni, szóval ehhez mindenképp kellesz Te is!

  14. Sziasztok!

    Azt szeretném megkérdezni, hogy az egyéni oldalamról át tudom vinni a helyi vállalkozás oldalamra az ismerősöket?

    Köszi

    Sipos András

  15. Azt szeretném megkérdezni, hogy a Twitteren hogyan érdemes megadni a Full name -ot hu-s végződésű honlapcím esetében. Látom, hogy ti úgy adtátok meg a tiéteket, hogy oma_hu. ez jobb, vagy pl. az oma.hu.

    Köszi előre is!

    Sipos András

    • András ez nem ennek a postnak a témája! Sok tanács van, hogy mi alapján érdemes Twitter felhasználó nevet választani, mert hosszútávon sok múlik rajta, de az ami nekünk az oma_hu, az nem a “Full name”. A teljes neved bármikor tudod a későbbiekben módostani a Twitter profilbeállításai alatt!

  16. Remek poszt!
    Valóban az még izgalmas, hogy miért ne csoportot hozzunk létre, hanem oldalt. Hogy miért ne magánszemélyként regeljük azt még nagyjából el tudtam magyarázni eddig mindenkinek. De az a fránya körlevél pl. nagyon beleégett az emberek fejébe hogy milyen jó dolog.

  17. Bocsi, de már megint van egy kérdésem..
    Ha egy emailon, egy jelszóval hoztam létre több helyi vállalkozást a facebookon és az oldalak kezelésénél tudok átugrani mindegyikre külön, amelyeknek külön-külön domain -jük, weboldaluk van, akkor majd ha lesz legalább 25 rajongó külön-külön oldalanként, akkor mindegyiknek adhatok szép URL-elt, vagy ha mindegyiknek külön URL-elt akarok adni, akkor külön-külön kell regisztrálni minden helyi vállalkozást külön emaillal és jelszóval?

    Köszi

    Sipos András

    • Ezt írod: “25 rajongó külön-külön oldalanként, akkor mindegyiknek adhatok szép URL-elt,”, és ez az igaz! Tehát nem kell külön-külön regisztrálni.

  18. Tari Annamária szerint:

    Sziasztok!
    Ez szerintetek jó így?
    http://www.facebook.com/eXpoCity
    Köszönöm a segítséget!

    • Szia! Így kommentben komplex elemzésre nem vállalkoznék, ha nem gond, részleteket kiragadva pedig félrevezető lehetne a mondanivaló. Egy mondatban azért annyit hogy nagyon sok mindennel lehetne még tuningolni a FB oldalad! Pénteken órákat fogok erről beszélni a Közösségi Média Szeminárium résztvevőinek… :)

  19. Joci szerint:

    +1 tipp, ha eszedbe jut egy jó rövid név ami még szabad, de nincs meg a 25 rajongód és félsz, hogy mire meglesz a szám, már futhatsz utána:
    Magánszemélyként azonnal lehet rövid neved, állítsd be magadnak! Amikor már megvan a 25 rajongó akkor pedig magánszemélyként lehetőséged van (egyetlen egyszer) nevet változtatni, így felszabadítod, a következő mozdulattal pedig beállítod a nevet a rajongói oldaladnak :)

    A szemináriumot pedig csak ajánlatni tudom mindenkinek, számunkra nagyon hasznos volt :)

  20. Balázs szerint:

    Sziasztok!

    Tudja valaki, hogy miért nem működik a http://www.facebook.com/username/
    oldalon az sms regisztráció? Több szolgáltatónál lévő telszámra próbáltam sms-t küldetni, de mindegyikkel hibára fut a küldés.
    Van valakinek ötlete?

    Üdv

  21. most cserelem a domainnevünket jobxway.com-ra es mi is azonnal felmegyünk a facebookra….az optimalizalo kollegank szerint kihagyhatatlan….ha kimaradunk akkor lemaradunk szerinte….atragtam magam a különbözö közössegi oldalakon….szakmai lapokon….es tenyleg muszaly ott lennünk….ha jol ertem Zsolt akkor ha cegkent megyek fel a facebookra akkor az mar fizetös?

    • Ilona, a Facebook semmiképen sem fizetős! :) szóval cégeknek is ingyenes a megjelenés, csak a hirdetésekért kell fizetni, ha szeretnéd igénybe venni. De az elve épp ugyanaz mint az AdWordsnek.

  22. Sziasztok!

    Aki még nem látta, itt van a mashable.com szerint a 5 Essential Apps for Your Business’s Facebook Fan Page: http://mashable.com/2010/03/28.....ness-apps/

    Nagyon jók a hozzászólások és válaszok, köszi őket mindenkinek és pénteken én is ott leszek.
    Bálint

  23. Kovács Katalin szerint:

    Sziasztok!
    Nagyon érdekes, amit csináltok, falom a hírleveleiteket. Annyira, hogy arra gondoltam, elmegyek egy élő tanfolyamra is. Csak némileg tartok attól, hogy az ott elhangzottaknak a felét sem fogom érteni, mert nem lesznek elegendőek a számítógépes ismereteim. Ahogy mondani szokták, felhasználói ismereteim vannak, eligazodom a keresők között, szerkesztettem egy kicsit a wikipediát – nos, ennyi. Mi a véleményetek, érdemes elmennem?
    karikarika

  24. Hála nektek sikerült készíteni egy rajongói oldalt is szép Url-el. Most viszont azt szeretném kérdezni tőletek, hogy ha a rajongói oldal üzenőfalára és a privát oldalamra ill. a Facebook főoldalára felrakok egy új üzenetet azt megkapják azok is, akik a rajongói oldalon megnyomták a Tetszik gombot és a privát ügyfelek is, vagy nem . Ez azért fontos, mert a privát oldalról lettek meghívva a rajongói oldalon tetszik gombot nyomók is és ne kapják meg kétszer az üzenetet.

    Köszönöm

    Sipos András

  25. Ismét kések a válasszal, de nem azért, mert nem szívesen veszek részt, hisz sok mindent tanulok, olyasmit, amire eddig nem gondoltam. ezért köszönet az OMA szerkesztőinek.

    A lényeg: Már sokan bejelöltek ismerősnek, de én egyikre sem reagáltam, nem érdekel a Facebook. Részben, csak oda regisztrálom be magam, amelyet érdemesnek tartok arra, hogy az időmet áldozzam rá. Másrészt nagyon szkeptikus vagyok. Meggyőződésem, ahol sokat ígérnek, ott keveset adnak. Nekem is lenne felkínálnivalóm, például a könyveim kiadása. Már jelentkeztek éppen elegen a kiadásra, de egy sem, ahová a költség hozzájárulással nem kell beszállni. Segítség tekintetében, mért lenne a FACEBOOK kivétel? Részt vettem egy pályázaton, ahol nem kértek semmit, csak azt, hogy írjak cikket vagy novellát és küldjem el, amivel nyerhetek. Éppen most kaptam meg az üzenetet, hogy nyert a pályázatom. Ha nem nyertem volna, akkor is szívesen veszek részt a versengésben, élvezem az egészet.

    Nem is arról írtam, ami szándékomban állt, de a következő HSZ-em arról szól majd.

  26. Szuper az online Marketinges kollegammal sikerült letrehoznunk a JobXway.com ceges oldalunkat….kar, hogy en innen nemetböl nem tudok az oktober 8-ai elöadasra elmenni, de eppen ma tudtam meg, hogy munkatarsunk 3 masik tarsaval ott lesz…szuper igy legelabb amit ö megtanul attudja nekem adni……

  27. Sziasztok!
    Ha már megvan az üzleti oldal, hogyan tudom ezt munkahelyként megjeleníteni a profilomon? Ha csak simán beírom a nevet, akkor onnét nem tudnak az ismerőseim rálátni a céges oldalra. Közösségi oldalt kell létrehozni ilyenkor vagy van rá más megoldás is?

  28. Sziasztok!
    Nem tudok rájönni, hogy az üzleti oldalamat hogyan tudnám személyesebbé tenni. Többeknél láttam saját hátteret, egyéni füleket… A Facebook súgóközpontjában odáig jutottam, hogy van rá lehetőség, de követhető, “földi halandóknak” való leírást arról, hogy hogyan lehet, már nem sikerült.
    Előre is köszönöm a segítséget!
    Adri

  29. Sziasztok!

    Azt szeretném megkérdezni, hogy ha már van egy nem céges oldalam, hogyan tudok létre hozni még egy privát oldalt. Létre tudok e hozni az oldalon belül valahol, vagy ki kell lépnem és kezdjem elölről az egészet, egy új oldal regisztrációjával?

    Köszönöm előre is!

    Sipos András

    • András a dolog épp fordítva működik: előbb hozol létre privát oldalt és utána azzal tudsz létrehozni és menedzselni korlátlan számú üzleti oldalt. Remélem segítettem!

      • Zsolt!

        Köszönöm a válaszodat!

        Annyit szeretnék még kérdezni, hogy ha létrehoztam a privát oldalt és van már céges oldalam is, de szeretnék még egy privát oldalt pl. a saját magán nevemmel, azt hogyan tehetem meg?

        Köszönöm előre is!

        Sipos András

        • Privát oldalt bármennyit létrehozhatsz, mindhez külön e-mai cím kell, bár bevallom sok értelmét nem látom, hiszen privát regisztráció csak egy kell a sajátod.

          Miért hoznál létre további profilokat?

  30. Speciális problémám van.
    Létrehoztam a rajongói oldalt, amibe pénzt is öltem bele. Most jöttem rá, hogy az emberi adatlapon az információk részben nem lehet felvenni TV műsorként. Ez annak köszönhető, hogy a kategória kiválasztáskor nem a TV csatornát választottam. Tudtok valami lehetőséget arra, hogy erre változtassam vagy muszáj az új rajongói oldalra toborozni át az embereket?
    2 ezer rajongója van a régi rajongói oldalnak. De fontos, hogy az adatlapon is tudják szerepeltetni, mert a későbbiek során ez komoly értékkel fog bírni.
    Az oldal szerkesztésénél nem találtam lehetőséget a kategória megváltoztatásához.
    Megjegyzem az RTL KLUB is jól elszúrta, de valahogy mégis ki tudta tölteni az információk részt és a képet is le tudta cserélni. De mintha ezt wikipédia forrásból tette volna.

    • Szia János!

      Nem tudunk lehetőséget arra, hogy az oldal létrehozásakor kiválasztott kategóriát a későbbiekben módosítani lehessen. Korábban volt arra a példa, hogy 100 rajongó alatt egyetlen egyszer meg lehetett változtatni (csakúgy mint az oldal nevét), de ekkora rajongó tábornál ma erre nincs lehetőség.

      Ha ez RTL-nek ez mégis sikerült, akkor annak a folyamata személy szerint engem is érdekelne!

  31. Szia Zsolt!

    Először egy rövid visszajelzés a múlt pénteki szemináriumhoz: hasznos volt és profi! Azt nem mondom, hogy már mindent tudok a témáról és mindent magam meg is tudnék csinálni, de legalább tudom, hogy mit kéne tudnom és mire kérdezzek rá a fejlesztőnknél.
    Én “új fiú” vagyok a közösségi média használók között, most tanulmányozom a lehetőségeket és a technikai megvalósítást.
    Egy kérdésem lenne választott facebook oldal nevével és az url-lel kapcsolatban. Említetted, hogy egy ismeretlen cégnek érdemes olyan nevet választania, amelyhez egy nagyobb közösség is tud érzelmileg kapcsolódni. Esetleg a céggel kapcsolatos kulcsszavakból is tartalmaz valamit. Ez igaz a szép url-re is? Fontos vagy egyáltalán érdekes, hogy a kettő, FB oldal neve és az url azonosak legyenek?

    Köszönöm!

    • Szia Emőke!

      Örülök, hogy tetszett a szeminárium!

      Nem feltétlenül kell hogy azonos legyen, de jó dolog ha a Facebook URL-ben is benne van a kulcsszó! Jobban megjegyezhető, és keresőoptimalizálás szempontjából sem utolsó!

      Sok sikert!

      • Ez a kérdés mostanában nagyon foglalkoztatott. Ha a domain esetén a kultura.hu helyett kultur.hu van, akkor mennyire csökkenti a keresés hatékonyságát? Egyrészt alapból ékezet nélküli mindkettő. Másrészt a kulcsszó mérvadóbb. És csak egy karakter eltérés van. Ha csak néhány százalékos hátrányt jelentene a rövidített domain, akkor megnyugodtam. De nem tudom, hogy ez mennyire befolyásoló tényező annak ellenére, hogy rendes kulcsszavakat használok a cikkekben és a főoldalon.

  32. Üdv!

    nagyon jó, hogy ráakadtam az online-marketing akadémiára!Még csak most kezdtem de már elég sokat tanultam!AZ lenne a kérdésem,hogy a facebook oldalon hogyan lehet saját design-t csinálni??
    a facebook oldalunk: http://www.facebook.com/mobilszerviz

    Szívesen fogadok mindenféle kritikát,abbol legalább lehet okulni

  33. Ágnes szerint:

    Szia!
    Azt szeretném kérdezni, hogy az üzleti oldalra hogyan lehet meghívni, nekem nem jön fel az a link ahol a meghívás, vagy megosztás található?
    Köszi,

  34. Köszönöm a remek leírásokat!

    Egy kérdésem még lenne. Most, hogy regisztráltam a céget, ahol dolgozom a FB-ra. Adminként én kezelem az oldalt. A keresőben találtam két olyan oldalt, amit nem mi hoztunk létre, de a mi cégnevünkön szerepel. Ezeknek az oldalaknak a törlését hol lehet kérni?

    Köszönettel:
    Berkesné Bihari Andrea

Trackbacks

  1. OMA.hu szerint:

    Kikívánkozott belőlünk ez a legfrissebb bejegyzésünk, mert egyre többször találkozunk az ilyen típusú üzenetekkel:… http://fb.me/J9QCw6tg

  2. Gombos Zsolt szerint:

    Téged is ismerősnek jelölt ez a cég a Facebookon? http://bit.ly/bIrRJD

  3. RT @gomboszs: Téged is ismerősnek jelölt ez a cég a Facebookon? http://bit.ly/bIrRJD

  4. Máté Ildikó szerint:

    Ablak Kft. ismerősnek jelölt http://bit.ly/dxkl1C

  5. Edugrid Kft. szerint:

    Kis segítség, ha a Facebook profilt akarsz létrehozni! Cégeknek! https://www.online-marketing-akademia.hu/blog/2010/10/facebook-ceges-oldal/

  6. […] hónappal ezelőtt  írtunk már arról, hogy milyen veszélyeket rejt magában, ha nem úgy használod a Facebookot üzleti célra, […]

  7. DeepHost szerint:

    Fél éves a cikk, de még mindig idejétálló, és aktuális egy jó döntésre való rávilágításra: a cégem NEM magánszemély: http://bit.ly/eIMwU7

  8. […] hónappal ezelőtt  írtunk már arról, hogy milyen veszélyeket rejt magában, ha nem úgy használod a Facebookot üzleti célra, […]

  9. […] ,és lelkiismeretesen elismételjük a mantrát. Azonban most egy nagyon jó írást találtunk az online-marketing-akademia oldalán, amit változatlan formában osztunk meg […]

Szólj hozzá!

*